Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #21 Skrevet 4. oktober 2005 Too late, jeg har funnet en med familie. Og etter sist jul, så har han endt opp med to familier også, siden hans far flyttet hjemmefra i januar... :trøste:
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. oktober 2005 #22 Skrevet 4. oktober 2005 Hei Popelka! Jeg deler din skjebne - første jul langt hjemmefra.. Venner og familie er hjemme, jeg og sambo i en annen kant av landet.. Bare meg og han, og jeg skal jobbe hele julen... Gleder meg ikke så veldig til jul i år....
Grace Skrevet 4. oktober 2005 #23 Skrevet 4. oktober 2005 Slenger meg på her. Kjenner den følelsen godt. Derfor har jeg gjort det enkelt; min kjære ferier jul med sin familie, mamma med sin famile og pappa med sin. Jeg derimot sitter på jobb. På den måten slipper jeg å velge, og ingen blir såret.. Kanskje litt feigt men det fungerer nå for 3 året på rad
Arkana Skrevet 5. oktober 2005 #24 Skrevet 5. oktober 2005 Vet hvordan du har det. Jeg har samme "problem", som ikke blir bedre av at sambos familie feirer totalt annerledes fra vår. Og jeg klarer ikke tanken på Mamma og broren min alene. Men vi har løst det ved at vi feirer hver for oss (vel...sambo har feiret hos oss ett år, og feirer med oss i år også, han er så snill ) til vi får barn, og da feirer vi hos oss selv og så kan de andre komme til oss istedet. Det fungerer bra. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå