AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Vi er ca 8 kollegaer som jobber tett. Har vært sammen med han ene i 1 år, og nå for en måned siden gjorde han det slutt. Stygt brudd da han sa det i sinne fordi han har møtt ei ny og skulle møte henne. Dette sa han samme dag som han skulle møte meg samme natt, men hadde sovnet. Nå er han nesten sammen med hun nye.. Han har alltid vært veldig snill, inntil at han ble litt overlegen for ca 2 måneder siden. Klarer ikke å vite hvordan jeg skal forholde meg til han. Var veldig barnslig og blokkerte han over alt, dagen jeg fikk vite alt. På jobb vet ingen noe og folk snakker jo om at han har fått seg dame (vi hadde hemmelig forhold pga jobbdynamikken). Er relativt overlegen mot han på jobb, ser jo at han er mye høfligere mot meg. Hvordan skal jeg forholde meg til han? Vi skal jobbe sammen så lenge jeg vet. Skal jeg være glad og sprudlene som mot alle andre eller skal jeg fortsette å ignorere? Har jo et håp om å få han tilbake da forholdet hans er såpass nytt Bare aner ikke hvordan jeg skal være rundt og mot han Anonymkode: 59d51...a1f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Det er en grunn til at man ALDRI blir sammen med folk man jobber med hvis det er noen du ser hver dag. Anonymkode: 0d16b...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er en grunn til at man ALDRI blir sammen med folk man jobber med hvis det er noen du ser hver dag. Anonymkode: 0d16b...cbb Vi visste jo egentlig alltid det, men så ble vi begge stormforelsket… Anonymkode: 59d51...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Hverken eller. Jeg syns du skal være mot han som du er mot resten, men ikke oppsøke kontakt, slik at han forstår tydelig at det at du er hyggelig kun er pga jobben. Og det kan du godt si til han og, om han prøver å snakke til deg på "fritiden". Jeg skjønner at dette er veldig sårt, men prøv å tenk på hva du egentlig slipper. Du slipper å forholde deg til et hemmelig forhold hvor han kan svikte deg på en så ekkel måte. Du slipper å forholde deg til en som oppfører seg som en totalt drittsekk, og i tillegg har guts til å kjefte på deg når han gjør det. Etterhvert vil du være glad for at du slipper å forholde deg til han i ditt private liv. Sender deg en klem. ❤️ Anonymkode: 2a0ec...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hverken eller. Jeg syns du skal være mot han som du er mot resten, men ikke oppsøke kontakt, slik at han forstår tydelig at det at du er hyggelig kun er pga jobben. Og det kan du godt si til han og, om han prøver å snakke til deg på "fritiden". Jeg skjønner at dette er veldig sårt, men prøv å tenk på hva du egentlig slipper. Du slipper å forholde deg til et hemmelig forhold hvor han kan svikte deg på en så ekkel måte. Du slipper å forholde deg til en som oppfører seg som en totalt drittsekk, og i tillegg har guts til å kjefte på deg når han gjør det. Etterhvert vil du være glad for at du slipper å forholde deg til han i ditt private liv. Sender deg en klem. ❤️ Anonymkode: 2a0ec...b7f Takk for et veldig fint svar❤️ Skal gjøre det du sier. Er litt spent på hva som skjer på jobbfest neste helg da, i og med at jeg var den «barnslige» som sletta han overalt. Anonymkode: 59d51...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå