Gå til innhold

Kvinner - flørte teknikken din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kvinner liker å flørte, og kommer jo i snakk med menn hele tiden. Så hvilke flørte teknikker har du benyttet av i det siste? Kanskje du flørte uten å vente noe tilbake? Men så oppnådde du respons, hvordan foregikk dialogen videre da? 

Anonymkode: 25d26...89a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å rette på andres særskrivingsfeil.
Funker fjell. 

Anonymkode: 76788...554

• Liker 4
Skrevet

Å se kåt ut. 

Anonymkode: 3300a...18d

Skrevet

Har ingen teknikk, litt flørting bare skjer av seg selv når jeg treffer på noen jeg liker. 

Anonymkode: f05bb...4ab

Skrevet

Skriv ordentlig da!

Anonymkode: 1fb9c...7dc

Skrevet

Humor, smiler og hver øyebryn, smalltalk 

Anonymkode: 904f2...c49

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skriv ordentlig da!

Anonymkode: 1fb9c...7dc

Prøv å tenk litt da!

Voksne mennesker som sitter å ydmyker andre mennesker, er noe av det kvalmeste som fins. Så utrolig ekkelt gjort av deg! Du vet da ingenting om hva som kan være grunnen til andres skrivefeil. Jeg selv har dysleksi og kan ofte skrive feil, og da hjelper det svært lite med frekke kommentarer som dine.

Anonymkode: 934ce...ba9

• Liker 8
Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg er skikkelig dårlig å flørte. Det beste jeg kunne strekke meg til var et blikk og et smil, kanskje en lur kommentar. DA hadde jeg strukket meg langt. 

Men kan flørte masse med mannen min da. Blunke, vifte med vippene, klipe litt (ja, det er flørt...), lage trutmunn, herje, leke jagerfly som skal angripe han osv. Men en fremmed mann-...aldri! 

:)

Skrevet
Mooza skrev (24 minutter siden):

Jeg har fått beskjed om at jeg er skikkelig dårlig å flørte. Det beste jeg kunne strekke meg til var et blikk og et smil, kanskje en lur kommentar. DA hadde jeg strukket meg langt. 

Men kan flørte masse med mannen min da. Blunke, vifte med vippene, klipe litt (ja, det er flørt...), lage trutmunn, herje, leke jagerfly som skal angripe han osv. Men en fremmed mann-...aldri! 

:)

Hva gjorde du for å få mannen din da?

Skrevet (endret)
Egenskap skrev (26 minutter siden):

Hva gjorde du for å få mannen din da?

Jeg var rimelig ung og skilt, satt alene med små barn. Knust først. Kom meg ikke ut for å treffe noen, så da la jeg ut en profil av meg selv. Uten bilde. Skrev en humoristisk og ironisk tekst, og fikk noen svar. Ett av svarene var ganske så intelligent og morsomt. Det var litt samme vibe. Så vi snakket sammen en måned. Deretter la jeg ut bilde, og det rant inn 6000 svar i løpet av noen få dager. Det ble litt mye, og de var litt voldsom, så hele det opplegget fikk jeg litt angst av.  Så det var liksom mye kjekkere å snakke med han som var avslappet. Litt mindre da jeg la ut bilde...da ble han litt sur. Noe jeg tolket som sjalusi. 

Så svaret er; jeg snakket med han. Mye flørt i hvordan man uttrykker seg antar jeg. 

Datet en del målbevisste og interessante fyrer før jeg endelig gikk å på date med han som jeg først snakket med og giftet meg med. Det var en fantastisk date. Vi hadde det utrolig morsomt. 

Men flørte...nei. Jeg er meg selv. Det må vel holde? Jo tryggere jeg er på mannen, jo mer flørter jeg, dvs tuller og tøyser. Det faller meg ikke inn å flørte med fremmede menn. 

Endret av Mooza
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Humor, smiler og hver øyebryn, smalltalk 

Anonymkode: 904f2...c49

Men hallo! Dette er jo normal høflighet og god tone🤔 

Anonymkode: 5017e...1ba

• Liker 1
Skrevet

Flørt, tja? Ikke noen spesiell strategi, men viser jo genuin interesse og prater. Mulig jeg ubevisst endrer kroppsspråk, gjør de tingene vi fra naturens side gjør for å vise tiltrekning. Dvs, skakke på hodet og blottlegger halsen, får litt ekstra bounce i stegene, retter ryggen, smiler, lar blikket dvele/sender små raske blikk og smiler/øyeflørter. Men det skjer i så fall av seg selv. 

Anonymkode: b0f40...a96

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Prøv å tenk litt da!

Voksne mennesker som sitter å ydmyker andre mennesker, er noe av det kvalmeste som fins. Så utrolig ekkelt gjort av deg! Du vet da ingenting om hva som kan være grunnen til andres skrivefeil. Jeg selv har dysleksi og kan ofte skrive feil, og da hjelper det svært lite med frekke kommentarer som dine.

Anonymkode: 934ce...ba9

Det er kun på KG alle dyslektikere har samlet seg eller? 🙄

Anonymkode: 636cb...a2f

• Liker 1
Skrevet

Pupper og perlerad kom jeg langt med da jeg var singel.

Anonymkode: f6bd0...c39

Skrevet

"Dere kvinner liker å....." er en av de dummeste setningene jeg ser her på forumet.

NEI. Det er ingenting alle kvinner liker likt. 

Jeg aner ikke hvordan jeg skulle ha flørtet med noen. Jeg har glemt det. Har ikke vært sammen med noen på seks år. Og heller ikke flørtet med noen på byen eller i sosiale situasjoner. Og tanken på å skulle presse frem "flørt" er noe jeg misliker bare å tenke på - langt mindre gjøre!

Anonymkode: 7c7ee...170

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

"Dere kvinner liker å....." er en av de dummeste setningene jeg ser her på forumet.

Jeg aner ikke hvordan jeg skulle ha flørtet med noen. Jeg har glemt det. Har ikke vært sammen med noen på seks år. Og heller ikke flørtet med noen på byen eller i sosiale situasjoner. Og tanken på å skulle presse frem "flørt" er noe jeg misliker bare å tenke på - langt mindre gjøre!

da mener du at mannen får gjøre jobben? men hvis du øver hverdagslig flørt på jobb, på bussen, kanskje du vil få opp treningen, og finne ut oi hvor kjekt det er. 

Anonymkode: 25d26...89a

Skrevet

Jeg flørter når jeg ikke prøver å flørte og blir klein og rar når jeg faktisk går inn for å flørte. Tricky det der. 

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er poenget med denne kommentaren? Du svarer jo ikke på spørsmålet, men bruker masse tid på å være sur

Anonymkode: 0adb6...fd2

Skrevet

Bare være meg selv. Orker ikke å gjøre meg til og late som om jeg er noen jeg egentlig ikke er. Funker fett det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...