AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Er en mor med to små barn..på snart 3 og en på 7 mnd. Og de siste månedene har jeg blitt tvungen ut i jobb pga økonomien. Jobber 6 dager uken / 8 timer noen ganger dobbelvakt. Jobber turnus og innen helse og omsorg. Mannen er hjemme med barnet men dårlig økonomi selv. Søker jobb aktivt. Jeg sliter sånn med dårlig samvittighet. Jeg er konstant trøtt og har ikke mye overskudd til å finne på med barna. Føler jeg går glipp av mye. Men samtidig vet jeg at det jeg gjør er viktig. Og det er ikke for alltid. Jeg har bare så dårlig samvittighet og lei av å være trøtt.. Anonymkode: 597f1...da4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har fått en åpenbaring. Og det er at det bare blir verre. Så jeg råder deg til å slutte med den dårlige samvittigheten og heller forsøke å nyte den tida dere har, om det er TV-titting, pusling eller å lese bok. Ihvertfall hvis du er trygg på at de får nok av far ila dagen. Og hvis dere har badekar, bad med barnet ditt! Da trenger du ikke energi, barnet ditt går ingen steder og vil sannsynligvis elske at du tar med en kopp og slår på svak stråle med kaldt vann så hn kan drikke fra krana mens du bader i deilig varmt vann og kan bidra med samspill uten å slite deg ut. Prøv å ikke drep deg selv og gleden ved å være med barnet ditt med dårlig samvittighet. Anonymkode: 1eb7c...f3a 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 18.10): Jeg har fått en åpenbaring. Og det er at det bare blir verre. Så jeg råder deg til å slutte med den dårlige samvittigheten og heller forsøke å nyte den tida dere har, om det er TV-titting, pusling eller å lese bok. Ihvertfall hvis du er trygg på at de får nok av far ila dagen. Og hvis dere har badekar, bad med barnet ditt! Da trenger du ikke energi, barnet ditt går ingen steder og vil sannsynligvis elske at du tar med en kopp og slår på svak stråle med kaldt vann så hn kan drikke fra krana mens du bader i deilig varmt vann og kan bidra med samspill uten å slite deg ut. Prøv å ikke drep deg selv og gleden ved å være med barnet ditt med dårlig samvittighet. Anonymkode: 1eb7c...f3a Synnes du har mye rett i det du sier her. Anonymkode: f7ee3...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå