AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Og økt sexlyst. Regner med eggløsningen må være i løpet av de par neste dagene. Hva tenker dere? Anonymkode: b7dcd...8ec
Mammatilsukkertopp Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Høres sånn ut ja! Jeg tester for EL, og hadde egentlig tenkt å ta dagens test i kveld. Men da jeg kom hjem fra bytur i dag hadde jeg riiiikelig tykt, blankt slim. Som eggehvite. Da måtte jeg teste og den var positiv. For noen kommer slimet noen dager i forveien, men jeg regner med jeg har eggløsning i morgen.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Mammatilsukkertopp skrev (3 timer siden): Høres sånn ut ja! Jeg tester for EL, og hadde egentlig tenkt å ta dagens test i kveld. Men da jeg kom hjem fra bytur i dag hadde jeg riiiikelig tykt, blankt slim. Som eggehvite. Da måtte jeg teste og den var positiv. For noen kommer slimet noen dager i forveien, men jeg regner med jeg har eggløsning i morgen. Blir spennende da, regner med du er prøver. Jeg får alltid veldig ømme bryst etter el men de er bare litt ømme nå, så regner ikke med den har vært enda. ts Anonymkode: b7dcd...8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå