AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #41 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg jobber offshore og har aldri vært utro. Jeg er lykkelig gift i mange år og har absolutt ikke behov for å ligge rundt. Om vi krangler eller har det bra spiller ingen rolle, vi er ett team og skal du gjørr noe sånt bør du være singel, begge to. For meg er det bare jobb , jobb, jobb og slenge meg på sengen og slappe av etter en lang dag. Jobber på forskjellige plattformer. Vet om flere som har fått sparken for de var utro på jobb. Det blir snakket om.og går forr opp i systemet. Og får sparken. Sånn vil ikke de fleste ha det! Anonymkode: 43025...e31 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #42 Skrevet 17. oktober 2021 En venninne av meg som er singel og har prøvd ut Tinder det siste året har hatt mange «match» med menn som jobber offshore. Det har vist seg gang på gang at de har samboer/er gift og har barn, men er selvsagt på vei ut av forholdet (dama er bare så vanskelig….). Bare trist rett og slett🙈 Anonymkode: 992be...b1b 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #43 Skrevet 17. oktober 2021 Høres ut som lønnet Paradise hotel Anonymkode: 8fd4a...57a 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #44 Skrevet 17. oktober 2021 En del naive kommentarer her: "Mange er utro, men ikke min mann". Sikkert.... Anonymkode: 7d0b1...0de 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #45 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En venninne av meg som er singel og har prøvd ut Tinder det siste året har hatt mange «match» med menn som jobber offshore. Det har vist seg gang på gang at de har samboer/er gift og har barn, men er selvsagt på vei ut av forholdet (dama er bare så vanskelig….). Bare trist rett og slett🙈 Anonymkode: 992be...b1b Haha. Ja, selvfølgelig «på vei ut» 🤣 Anonymkode: 7d0b1...0de 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #46 Skrevet 18. oktober 2021 On 10/16/2021 at 7:50 PM, AnonymBruker said: Det er drøyt! Og for ikke å snakke om seksuell trakassering. Jeg er heldigvis ikke lett krenket. Men som dame og ung opplever en mye rart på en så mannsdominert plass. Anonymkode: f1653...05f Jeg er kvinne, har jobbet offshore i 8 år, på titalls forskjellige rigger, fra jeg var 24 år. Kan telle på en hånd de gangene jeg føler at noen har oppført seg litt over kanten. 🤷♀️ Veldig vanskelig å se for seg at folk ligger rundt i hytt og gevær også, det er små rom og veldig lytt, og alltid folk som sover til enhver tid. Har en venninne som møtte kjæresten sin offshore, ellers har jeg aldri hørt om noen som ligger sammen på riggen. Anonymkode: af675...5cf 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #47 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er kvinne, har jobbet offshore i 8 år, på titalls forskjellige rigger, fra jeg var 24 år. Kan telle på en hånd de gangene jeg føler at noen har oppført seg litt over kanten. 🤷♀️ Veldig vanskelig å se for seg at folk ligger rundt i hytt og gevær også, det er små rom og veldig lytt, og alltid folk som sover til enhver tid. Har en venninne som møtte kjæresten sin offshore, ellers har jeg aldri hørt om noen som ligger sammen på riggen. Anonymkode: af675...5cf Det er nok mange fler enn du tror. Jeg er dame og har jobbet i 10 år og hørt om par som lever dobbelt liv flere steder. Kjenner også en som har levd dobbelt liv i over et år og de jobber i ledelsen og der ute er det sinnsykt lytt mellom lugarene, men det er ingen som vet men enkelte merker nok flørtingen mellom de..... Anonymkode: 3268f...788 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #48 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 20.04): Steinalderen tok som kjent ikke slutt på grunn av mangel på stein. Dette destruktive sirkuset kommer til å være over i løpet av maksimum 10-15 år. I dine regnestykker utelater du eksternaliteter - det er derfor det blir feil. Men dette får være nok avsporing. I studietiden jobbet jeg noen sommere offshore for å spe på studiefinansieringen, og et mer trashy arbeidsmiljø har jeg ikke opplevd noe sted siden. Grøss og gru. Anonymkode: d91f7...868 Det festlige med denne metaforen er at den passer perfekt, bare ikke på måten dere ønsker. Selv om steinalderen tok slutt så er fortsatt stein en etterspurt vare den dag idag, noe olje og vil være i lang lang tid fremover selv om den vil få større konkurranse fra alternative energikilder. Anonymkode: b9b18...c56
Jordbæra Skrevet 18. oktober 2021 #49 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 20.02): Selvfølgelig, er jeg ute i 4 uker i slengen så må jeg jo få meg ligg mens jeg er ute også. Anonymkode: 781d1...c64 Så din samboer som er hjemme i 4 uker må også få seg et ligg i den tiden. Da er det jo ok, så lenge dere er enige om det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #50 Skrevet 18. oktober 2021 Kjenner til et par der mannen jobber borte og mye ute av huset. I mange år har hun snakket om han som om han er gull og aldri kunne gjort noe galt. Nå er det brudd pga slikt. Fint at man stoler på partneren sin, men når partneren omtrent aldri er hjemme så bør man skjønne at ting ikke er bra. Anonymkode: c66ef...9ba 1
sicario Skrevet 18. oktober 2021 #51 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 21.22): Du kan ikke påstå noe som om det skulle vært fakta kun basert på egne, begrensede erfaringer. Anonymkode: b60b0...edd Det kan man ikke andre veien heller. Sunn fornuft tilsier at utroskap heller blir begått av parten som er hjemme, ikke den som er stuck offshore 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #52 Skrevet 18. oktober 2021 Har jobbet ute i 15 år ( kvinne) Mye flørting der ute, og noen går hele « veien» Har opplevd det noen ganger. Det skal jo liksom være hemmelig men slik fanges lett opp i et så lite og lukket samfunn. Men; what happends on the rig, stays on the rig. Så går nok mange intetanende partnere der ute ja. Anonymkode: 79ba4...a15 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #53 Skrevet 18. oktober 2021 Har jobbet offshore i mange år, dame 31, og har flere ganger kommet inn på min egen lugar og det sitter noen og venter på meg på sengen. Eller lagt i sengen og sett på tv og det kommer folk inn. Kommet på lugaren etter jobb og det står gaver på nattbord/skrivebord. Dette fra gifte menn. Jeg har samboer og selv da jeg ikke hadde det holdt jeg meg unna for ville ikke bli sett på som rigg horen. For det har vi hatt fler av. Så det skjer mye rart! For ikke å snakke om teambuildinger på land når alkohol er inni bilde. Min samboer jobber også offshore og jeg merker jeg er litt paranoid etter å ha sett på hvordan mange av mine kollegaer har holdt på i alle år. Men må jo bare stole på han til jeg eventuelt får det motsatte bevist! Anonymkode: f1653...05f 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #55 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 9.44): Jeg jobber offshore og har aldri vært utro. Jeg er lykkelig gift i mange år og har absolutt ikke behov for å ligge rundt. Om vi krangler eller har det bra spiller ingen rolle, vi er ett team og skal du gjørr noe sånt bør du være singel, begge to. For meg er det bare jobb , jobb, jobb og slenge meg på sengen og slappe av etter en lang dag. Jobber på forskjellige plattformer. Vet om flere som har fått sparken for de var utro på jobb. Det blir snakket om.og går forr opp i systemet. Og får sparken. Sånn vil ikke de fleste ha det! Anonymkode: 43025...e31 Dette høres ut som en klar forbedring av arbeidsmiljøet i forhold til hvordan det var offshore for noen år siden:) Anonymkode: d91f7...868 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #56 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 8.53): Det festlige med denne metaforen er at den passer perfekt, bare ikke på måten dere ønsker. Selv om steinalderen tok slutt så er fortsatt stein en etterspurt vare den dag idag, noe olje og vil være i lang lang tid fremover selv om den vil få større konkurranse fra alternative energikilder. Anonymkode: b9b18...c56 Metaforen selvsagt ikke ment som en påstand om vi ikke lenger bruker stein. Men i steinalderens redskapskultur var stein alfa og omega, noe den ikke lenger var når kobber - etterhvert bronse - og deretter jern tok over som redskapsmateriale. Poenget er at disse stoffene mistet sin helt sentrale posisjon i samfunnenes materialkultur pga teknologisk utvikling og ikke pga knapphet på materialet. Selv om vi har olje og gassressurser for 100 år til, er det altså ingen grunn til å tro at det grønne skiftet blir utsatt tilsvarende lenge. Men dette skjønner du selvfølgelig:) Anonymkode: d91f7...868 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #57 Skrevet 20. oktober 2021 Vel, mannen min jobber ikke fast offshore men han jobber borte 2 uker og har fri 4 uker. Jeg har ingen ønske om å være utro, og jeg tviler på at han er utro. Vi har ofte sex over facetime, vi snakker sammen hele tiden og han jobber bare med menn. Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal være i forhold hvis de vil knulle på andre 🥴 Anonymkode: 67c89...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #58 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vel, mannen min jobber ikke fast offshore men han jobber borte 2 uker og har fri 4 uker. Jeg har ingen ønske om å være utro, og jeg tviler på at han er utro. Vi har ofte sex over facetime, vi snakker sammen hele tiden og han jobber bare med menn. Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal være i forhold hvis de vil knulle på andre 🥴 Anonymkode: 67c89...ffc Minst halvparten av norges befolkning knuller andre, for feige til å bryte ut vettu😆 Anonymkode: 27cb4...a91
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #59 Skrevet 20. oktober 2021 On 10/18/2021 at 11:41 PM, AnonymBruker said: Har jobbet offshore i mange år, dame 31, og har flere ganger kommet inn på min egen lugar og det sitter noen og venter på meg på sengen. Eller lagt i sengen og sett på tv og det kommer folk inn. Kommet på lugaren etter jobb og det står gaver på nattbord/skrivebord. Dette fra gifte menn. Jeg har samboer og selv da jeg ikke hadde det holdt jeg meg unna for ville ikke bli sett på som rigg horen. For det har vi hatt fler av. Så det skjer mye rart! For ikke å snakke om teambuildinger på land når alkohol er inni bilde. Min samboer jobber også offshore og jeg merker jeg er litt paranoid etter å ha sett på hvordan mange av mine kollegaer har holdt på i alle år. Men må jo bare stole på han til jeg eventuelt får det motsatte bevist! Anonymkode: f1653...05f Jøss. Er det folk som går fast samme sted dette? Kanskje den ene fordelen for oss i service det da, aldri opplevd noe i nærheten engang. Anonymkode: af675...5cf 1
Skiftenøkkel Skrevet 21. oktober 2021 #60 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg jobbet nesten 10 år i Nordsjøen. Var sjelden på samme sted mer enn 5 turer i slengen, men noe sladder plukket jeg opp. En som ble sendt hjem noen dager før tiden, ville overraske kona med å ikke si noe. Hjemkomsten kastet lyst over noen andre sider ved kona.. En gift mann hadde et forhold til en kvinne ute. Oppførte seg som en elskovssyk tenåring, direkte kleint. En jobbet ofte en uke overtid. Men i realiteten reiste han på turer i utlandet siste uken. Kona fant ut av det til slutt.. Nå jobber jeg på land, minst like mye utroskap på huset her og. Knulling på dass o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå