AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har jobbet offshore i mange år og det er så utrolig mange menn jeg jobber med som ikke er trofast mot sin partner hjemme. Det være på jobb, lyger om overtid osv. Dere som har menn/ koner som jobber offshore hvordan synes dere det er å ha partnere som reiser på jobb? Blir dere usikker? Anonymkode: f1653...05f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg jobber offshore og er dame, har aldri vært utro men dersom man går samme skift å samme rigg hver tur er det lett for å bli betatt her ute. Min samboer jobbet offshore tideligere og tror ikke han har vært utro mot meg. Jeg vet om både damer/menn som lever dobbelt liv, et her ute og et hjemme. Jeg skjønner ikke hvordan de kan ha samvittighet til det! Anonymkode: 3268f...788 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg jobber offshore og er dame, har aldri vært utro men dersom man går samme skift å samme rigg hver tur er det lett for å bli betatt her ute. Min samboer jobbet offshore tideligere og tror ikke han har vært utro mot meg. Jeg vet om både damer/menn som lever dobbelt liv, et her ute og et hjemme. Jeg skjønner ikke hvordan de kan ha samvittighet til det! Anonymkode: 3268f...788 Ja samme her! Her dame, har samboer som og jobber offshore. Tror ikke han heller har vært utro. Men blir helt sjokkert over hvordan folk oppfører seg! Både menn og kvinner. Har selv kollegaer som ligger med andre/ har nesten fast forhold ute på jobb! Også ett liv med mann/ kone og barn hjemme. Skremmende! Anonymkode: f1653...05f 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Flott om dere gir den der hjemme litt info da. Anonymkode: 1a4dd...62f 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg jobber offshore og her ute er vi et tett lite samfunn hvor man kommer nært innpå folk. Tilbringer mer tid med folk her enn kjerringa.. Utroskap? Tja..knuller vaskedama her på plattformen. Anonymkode: aa027...24c 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #6 Skrevet 16. oktober 2021 Godt vi snart skal stenge ned offshorevirksomheten. Høres ut som Sodoma og Gomorra. Anonymkode: d91f7...868 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Skrevet 16. oktober 2021 Høres sykt drøyt ut. Jeg er sjokkert! Anonymkode: f66c8...edb
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #8 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Flott om dere gir den der hjemme litt info da. Anonymkode: 1a4dd...62f Hvordan da? Det er ikke bare bare å skulle sende ut slik info til mange 😅 Anonymkode: f1653...05f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg jobber offshore og her ute er vi et tett lite samfunn hvor man kommer nært innpå folk. Tilbringer mer tid med folk her enn kjerringa.. Utroskap? Tja..knuller vaskedama her på plattformen. Anonymkode: aa027...24c Ja det er jo sånn det blir! Jeg begynte offshore da jeg var tidlig i 20 årene før jeg fikk mann og barn. Jobber fortsatt med de samme folkene etter 11 år. Haha alltid vaskedama som skal få rykte på seg! Jeg jobber som vaskedame 😂 Anonymkode: f1653...05f 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Godt vi snart skal stenge ned offshorevirksomheten. Høres ut som Sodoma og Gomorra. Anonymkode: d91f7...868 Reinspikket tull. Med dagens produksjonskapasitet kan Norge produsere olje/gass i 50 år til, hvis du inkluderer oljeressurser vi ennå ikke har tatt i bruk. Med en oljepris i dag på 80 $ fatet og mangedoblet gasspris hadde Norge en eksportverdi på sin olje/gass kun i september på 80 milliarder kr. Det er masse penger for AS Norge. Det offentlige Norge går som det suser. Tenk på det. Halvannen måned petroleumsutvinning på norsk sokkel dekker utgifter til et helt års uføreytelser i Norge. Ha respekt for det. Anonymkode: aa027...24c 16
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #11 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Høres sykt drøyt ut. Jeg er sjokkert! Anonymkode: f66c8...edb Det er drøyt! Og for ikke å snakke om seksuell trakassering. Jeg er heldigvis ikke lett krenket. Men som dame og ung opplever en mye rart på en så mannsdominert plass. Anonymkode: f1653...05f 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #12 Skrevet 16. oktober 2021 Ville trodd det ville være mye enklere for den som var hjemme å være utro. Går vel mer den veien, enn den andre. Anonymkode: e6b64...027 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #13 Skrevet 16. oktober 2021 Jepp, hørt om flere tilfeller og vært i samme situasjon selv 😅 Anonymkode: 4c264...118
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #14 Skrevet 16. oktober 2021 Selvfølgelig, er jeg ute i 4 uker i slengen så må jeg jo få meg ligg mens jeg er ute også. Anonymkode: 781d1...c64
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #15 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Reinspikket tull. Med dagens produksjonskapasitet kan Norge produsere olje/gass i 50 år til, hvis du inkluderer oljeressurser vi ennå ikke har tatt i bruk. Med en oljepris i dag på 80 $ fatet og mangedoblet gasspris hadde Norge en eksportverdi på sin olje/gass kun i september på 80 milliarder kr. Det er masse penger for AS Norge. Det offentlige Norge går som det suser. Tenk på det. Halvannen måned petroleumsutvinning på norsk sokkel dekker utgifter til et helt års uføreytelser i Norge. Ha respekt for det. Anonymkode: aa027...24c Steinalderen tok som kjent ikke slutt på grunn av mangel på stein. Dette destruktive sirkuset kommer til å være over i løpet av maksimum 10-15 år. I dine regnestykker utelater du eksternaliteter - det er derfor det blir feil. Men dette får være nok avsporing. I studietiden jobbet jeg noen sommere offshore for å spe på studiefinansieringen, og et mer trashy arbeidsmiljø har jeg ikke opplevd noe sted siden. Grøss og gru. Anonymkode: d91f7...868 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #16 Skrevet 16. oktober 2021 Jobber i en «bransje» der det er lange vakter og tette bånd mellom kollegaer i små team. Det er så utrolig mye utroskap… Både på jobb og ikke minst på jobbfester/kursopphold etc. Småbarnsforeldre og alt. Blir helt kvalm og utrolig lei meg. Kombinert med at jeg selv har opplevd utroskap har helt mistet troa på forhold. All ære til de som klarer å stole på partneren sin, og heldige er dere som har partnere som faktisk kan stoles på. Det er virkelig ikke en selvfølge. Anonymkode: b60b0...edd 10
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #17 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jobber i en «bransje» der det er lange vakter og tette bånd mellom kollegaer i små team. Det er så utrolig mye utroskap… Både på jobb og ikke minst på jobbfester/kursopphold etc. Småbarnsforeldre og alt. Blir helt kvalm og utrolig lei meg. Kombinert med at jeg selv har opplevd utroskap har helt mistet troa på forhold. All ære til de som klarer å stole på partneren sin, og heldige er dere som har partnere som faktisk kan stoles på. Det er virkelig ikke en selvfølge. Anonymkode: b60b0...edd På veldig mange arbeidsplasser et arbeidet organisert på nettopp den måten du beskriver. Men dette har ikke bare med organiseringen av arbeidet å gjøre.Min erfaring er at det er ganske forutsigbart hvem som ikke klarer å holde seg på matta. Det er stort sett de samme som viser manglende karakter og pålitelighet i andre jobbsituasjoner. Anonymkode: d91f7...868 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #18 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Steinalderen tok som kjent ikke slutt på grunn av mangel på stein. Dette destruktive sirkuset kommer til å være over i løpet av maksimum 10-15 år. I dine regnestykker utelater du eksternaliteter - det er derfor det blir feil. Men dette får være nok avsporing. I studietiden jobbet jeg noen sommere offshore for å spe på studiefinansieringen, og et mer trashy arbeidsmiljø har jeg ikke opplevd noe sted siden. Grøss og gru. Anonymkode: d91f7...868 Det har du helt rett i. Men 10-15 år? Du lever i drømmeland. Du må se på alternativet i dag. Grønn energi. Vind og sol. Vannkraft er for det meste utbygd. De siste 5 mnd har det vært lite regn og lite vind. På veldig kort tid har vi fått en dobling i strømprisen. Dagens samfunn klarer ikke leve med slik uforutsigbarhet. Derfor er olje/gass fortsatt viktig. Vi kan levere uansett. I mange tiår fremover. Og vi kan produsere energien billigere. Så sant ikke man innfører noen ekstreme miljøavgifter på olje/gassproduksjon så kommer det til å ta laaang tid før det grønne skiftet er et faktum. Anonymkode: aa027...24c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #19 Skrevet 16. oktober 2021 Ja min nå x mann var en horebukk der ute. Et vennepar av meg jobber begge der ute. Begge to har sex med andre der ute. Og lever et «lykkelig « familieliv hjemme. En kompis av meg knuller en kvinne i nordsjøen. Og konen hans knuller en annen mann når mannen er i norsjøen😂 Anonymkode: 27cb4...a91 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #20 Skrevet 16. oktober 2021 Nei. På lik linje med at han kan ha noen på "si" ute, har jeg lik mulighet for å knulle naboen 2 uker i strekk om jeg vil😈 Eller hvilken som helst mann. Satt på spissen såklart, gjør det jo ikke. Så nei, er ikke bekymret akkurat. Jobber turnus/døgn begge to. Anonymkode: 6a4ee...289 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå