Gå til innhold

Dere som er single, hvordan var siste daten dere var på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date med en fyr for noen uker siden som virket SÅ trivelig, høflig og normal. Han var i slutten av 30-årene og virket ordentlig. Yes, tenkte jeg, dette lover bra. Men neida. Vi var på minigolf, og etter vi hadde spilt ferdig tok vi noen øl og han fortalte meg at hvis han flytter inn med en dame noen gang så vil han ha et eget sexrom med grisemasker og sexleketøy 🙄 Jeg så helt sjokkert og disgusted ut, og han sa det var på tide å gå. I tillegg var han helt ekstremt snobbete og sa at folk som bor på østkanten i Oslo er white trash (jeg bor på østkanten!). Ingen match der, og det har vært 0 kontakt i ettertid. 

Lurer på om det finnes en mann som ikke er tørr og kjedelig, men som heller ikke vil ha et sexrom med grisemasker i Oslo? Hvor bor de isåfall? 

Hilsen oppgitt

Anonymkode: 5c9c9...c80

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for det meste truffet hyggelige menn, har bare ikke vært den romantiske interessen tilstede😬🤷‍♀️
Men man må vel bare regne med noen kleine dates eller å treffe noen man absolutt ikke matcher med, om man ikke blir særlig kjent i forkant av date. 

• Liker 1
Skrevet

Ble bedt på middag av en jeg har chattet med en stund, vi skulle møtes ved spisestedet. Når vi satte oss ned så sier han selvsikkert "denne kan vel du spandere, har lagt så mye ut på damer i mitt liv". 

Flaut å si det, men jeg turte ikke/klarte ikke å si nei så jeg betalte hele greia og måtte gå hjem fordi jeg ikke hadde til buss 🙈

Anonymkode: f36ce...8b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ble bedt på middag av en jeg har chattet med en stund, vi skulle møtes ved spisestedet. Når vi satte oss ned så sier han selvsikkert "denne kan vel du spandere, har lagt så mye ut på damer i mitt liv". 

Flaut å si det, men jeg turte ikke/klarte ikke å si nei så jeg betalte hele greia og måtte gå hjem fordi jeg ikke hadde til buss 🙈

Anonymkode: f36ce...8b0

Du burde jo bare stukket av da han sa dette. Hvem gidder sånt? 

Anonymkode: 77d19...165

• Liker 7
Skrevet (endret)

Har vært en del mer eller mindre rare dater her og, men den siste var helt topp! Full klaff, så bra at jeg tenker det må være for godt til å være sant 🥰. Så plutselig kan det skje også ;)

Edit: siden det ble et nytt element i tråden: dette var for 3 dager siden ;)

Endret av micromaya
  • Liker 1
Skrevet

Du bør spørre i stedet NÅR vi var på en date sist 😁 Jeg har ikke vært på date på over 2 år 😀

Anonymkode: 36882...f5c

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør spørre i stedet NÅR vi var på en date sist 😁 Jeg har ikke vært på date på over 2 år 😀

Anonymkode: 36882...f5c

Samme her, er årevis siden. Tror kanskje vi gikk på kino og tok en øl etterpå.

Skrevet

Har aldri datet :(

Anonymkode: d52f7...dd5

Skrevet

Har vært på mye rare dater men for 9 mnd siden sa det pang og jeg har funnet han jeg skal dele resten av livet med 🥰

Skrevet

Ett år siden sist. Var helt grei date, men er fortsatt singel. Pandemien har gjort jeg ikke har datet noen, og kjenner det skal litt til å gidde dating igjen. 

Anonymkode: 690f9...e09

• Liker 1
Skrevet

Det var kjempehyggelig, vi møttes flere ganger og drakk øl og prata og hadde masse til felles, men av en eller grunn ble det bare fadet ut, tror vi hadde gjort lurt i å hoppe til sengs kanskje, eller kanskje var kjemien bare vennskapelig, vet ikke helt hva som skjedde. 

Anonymkode: 63487...6d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var på date med en fyr for noen uker siden som virket SÅ trivelig, høflig og normal. Han var i slutten av 30-årene og virket ordentlig. Yes, tenkte jeg, dette lover bra. Men neida. Vi var på minigolf, og etter vi hadde spilt ferdig tok vi noen øl og han fortalte meg at hvis han flytter inn med en dame noen gang så vil han ha et eget sexrom med grisemasker og sexleketøy 🙄 Jeg så helt sjokkert og disgusted ut, og han sa det var på tide å gå. I tillegg var han helt ekstremt snobbete og sa at folk som bor på østkanten i Oslo er white trash (jeg bor på østkanten!). Ingen match der, og det har vært 0 kontakt i ettertid. 

Lurer på om det finnes en mann som ikke er tørr og kjedelig, men som heller ikke vil ha et sexrom med grisemasker i Oslo? Hvor bor de isåfall? 

Hilsen oppgitt

Anonymkode: 5c9c9...c80

Haha.. Nå spytta jeg nesten ut ølen. Ser for meg både ansiktsuttrykk, reaksjonen og kanskje en litt klein avslutning på daten. Takk for den TS. 

Anonymkode: c981c...e51

• Liker 4
Skrevet

Var på date med en forroge uke, han var lege.. Fy han så nyyydelig ut på bildene, ikke i virkeligheten. Noe spesiell var han også. Det var skuff.

Fire uker siden var jeg på date med en annen, virket hyggelig og festlig på meldinger... meget spesiell i virkeligheten. 

Med andre ord, har vært maks uheldig på mine to siste dater, med null kjemi annen enn vennskapelig. 

Anonymkode: a372c...8f2

• Liker 1
Skrevet

Min siste date var kjempebra. Hadde vært på date tidligere med han og hadde planer om sex denne gangen. Det ble det og det angrer jeg ikke på, selv om min interesse dessverre har avtatt nå i ettertid. Ikke noe feil han gjorde, men det bare har blitt sånn. 

Anonymkode: 7e08e...5ca

Skrevet

Kjempebra. Begynt å gå for de useriøse mennene. Ikke de vulgære, men en som varter opp og behandler pent. Menn er veldig takknemlig for damer som ikke krever kjæresteløfter, de behandler deg faktisk mye bedre enn menn som sier de er seriøse. Mye mer kjærestefølelse, og ingen forpliktelser. Damer som vil inn på en slik deal er vanskelig å finne, og mange menn fantaserer om en FWB.

Anonymkode: 1af6c...07f

Skrevet

3 uker siden. hadde datet i to måneder. Var ute hele dagen og gjorde en felles hobby. Masse hadekyssing og "er jo lenge til hvis det er en uke til jeg skal se deg!". Også ghosta han meg.

Anonymkode: 84856...e80

• Liker 2
Skrevet

3 uker siden. hadde datet i to måneder. Var ute hele dagen og gjorde en felles hobby. Masse hadekyssing og "er jo lenge til hvis det er en uke til jeg skal se deg!". Også ghosta han meg.

Så utrolig dårlig gjort av han ..😒

Anonymkode: eddf3...2cd

Skrevet

Siste daten jeg var på var veldig fin til en forandring. Tidligere har jeg klart å finne de værste av de værste 😅

Anonymkode: eddf3...2cd

Skrevet

Det ble stå pikk. Full klimaks. Vi vil ha hverandre. 

Anonymkode: b5aa6...dfa

Skrevet

Vil tippe han likte deg godt, sikkert mye for felles interesse/gøy å være med. Kanskje det dukket opp ei som var mer spennende "romantisk"?  

Anonymkode: 6e473...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...