AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Hei! Mulig jeg spør veldig dumt her nå men jeg blir ikke klok på dette med termin. Føler alle nettsider forteller meg forskjellige ting og ofte må man oppgi normal sykluslengde og mtp at jeg har hatt såpass uregelmessig mens er det umulig for meg å vite, men hadde første dag i siste mens 11 Juli. Jeg var på TUL og i følge jordmor er jeg 14+0 i dag. Når er da min termindato? Anonymkode: d9d4b...936
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 19.april 2022 Anonymkode: 66e66...238
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 20 april. Om du har vært på tidlig ultralyd så sier de gjerne når de antar termin er. Anonymkode: 163f9...2c2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Mulig jeg spør veldig dumt her nå men jeg blir ikke klok på dette med termin. Føler alle nettsider forteller meg forskjellige ting og ofte må man oppgi normal sykluslengde og mtp at jeg har hatt såpass uregelmessig mens er det umulig for meg å vite, men hadde første dag i siste mens 11 Juli. Jeg var på TUL og i følge jordmor er jeg 14+0 i dag. Når er da min termindato? Anonymkode: d9d4b...936 https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/kalkulator-og-oversikter/terminkalkulator/ Du får den "offisielle" termindatoen, som du skal bruke når du søker om foreldrepermisjon og som sykehuset tar utgangspunkt i, når du er på rutineultralyd på sykehuset i uke 17-20 Anonymkode: e4e2f...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå