Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mulig jeg spør veldig dumt her nå men jeg blir ikke klok på dette med termin. Føler alle nettsider forteller meg forskjellige ting og ofte må man oppgi normal sykluslengde og mtp at jeg har hatt såpass uregelmessig mens er det umulig for meg å vite, men hadde første dag i siste mens 11 Juli. Jeg var på TUL og i følge jordmor er jeg 14+0 i dag. Når er da min termindato? 

Anonymkode: d9d4b...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19.april 2022

Anonymkode: 66e66...238

Skrevet

20 april.

Om du har vært på tidlig ultralyd så sier de gjerne når de antar termin er.

Anonymkode: 163f9...2c2

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Mulig jeg spør veldig dumt her nå men jeg blir ikke klok på dette med termin. Føler alle nettsider forteller meg forskjellige ting og ofte må man oppgi normal sykluslengde og mtp at jeg har hatt såpass uregelmessig mens er det umulig for meg å vite, men hadde første dag i siste mens 11 Juli. Jeg var på TUL og i følge jordmor er jeg 14+0 i dag. Når er da min termindato? 

Anonymkode: d9d4b...936

https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/kalkulator-og-oversikter/terminkalkulator/

Du får den "offisielle" termindatoen, som du skal bruke når du søker om foreldrepermisjon og som sykehuset tar utgangspunkt i, når du er på rutineultralyd på sykehuset i uke 17-20 :)

Anonymkode: e4e2f...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...