AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 noen som jobber på sykehus/eldrehjem/sykehjem som har opplevd spøkelse eller noe mystisk på jobb? Anonymkode: d85bf...108
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Spøkelser finnes ikke. Anonymkode: 3a4c9...3f8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg jobber på sykehus. Aldri opplevd noe sånt. Anonymkode: 90347...d20
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Spøkelser finnes ikke. Anonymkode: 3a4c9...3f8 Kan du bevise det? Anonymkode: 260bc...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #6 Skrevet 16. oktober 2021 Sykehjem. Har opplevd noe. Alarmer fra rom hvor pasienter har ligget døde (før begravelsesbyrået har kommet), det har sikkert sin naturlige forklaring, men creepy, absolutt, går ikke inn alene å sjekker da nei 🙈 en annen opplevelse var en dag alle pasientene satt å spiste, vi hadde en vi matet, hen satt ved medisintralla med min kollega, mens jeg stod ved medisintralla, plutselig ser vi en skygge som går forbi med rullator, vi så det begge to, og kikket på hverandre mens vi smålo litt, skyggen var på veggen, som om en person går forbi når solen skinner gjennom vinduet hvis det var forståelig. Alle våre satt å spiste, og jeg gikk for å se om det var noen fra en annen avd. Men fant ingen. Anonymkode: bd531...ed6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå