AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Vi traff hverandre igår for første gang. Før dette har vi hatt kontakt hver dag i 4uker. Skrevet masse, så det var i grunnen rart å møte han i virkeligheten . Vi koste oss så, vartet meg opp og spanderte alt. Idag er jeg usikker på om han vil videre? Han kjører hjemover så han har ikke vært på mobilen. Er så redd om det var det. Jeg savner han utrolig mye. Også bare etter en døgn med han.... Han sa vi kunne møtes igjen, men aner ikke hvor mye han legger i det. Hva bør jeg si til han? Vi bor dessverre 3t fra hverandre. Hvordan gikk deg med deres etter første møte? Anonymkode: 0fca1...e5e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg sendte daten en mld ett par timer etter jeg hadde dratt. Spurte om hvilke tanker han hadde gjort seg opp, og om han fortsatt var keen på å møtes videre. Jeg brøt sikkert mange datingregler ved å gjøre det, men tenkte jeg ikke orket å kaste bort mer tid på useriøse typer og mine tusen tanker 😅 I mitt tilfelle her, så fikk jeg positivt svar. 3 timer avstand her også. Vi snakket også om "neste gang" før jeg dro , men følte for å få en bekreftelse på at han mente det, når han ikke sto i situasjonen lengre:) Anonymkode: eead6...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 3 timer unna??? Hadde jeg IKKE giddet. Anonymkode: 29a48...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 3 timer unna??? Hadde jeg IKKE giddet. Anonymkode: 29a48...ef0 Ok. Anonymkode: eead6...1b9
Pingvinen Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 3 timer unna??? Hadde jeg IKKE giddet. Anonymkode: 29a48...ef0 Ikke jeg heller. Har prøvd det, ble for slitsomt. Max 1 time
Antiviruset Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 Pingvinen skrev (1 time siden): Ikke jeg heller. Har prøvd det, ble for slitsomt. Max 1 time Ja og helst kortere en det også, ellers er dette et langdistanse forhold som sjeldent fungerer. Bare treffes av og til så blir man aldri skikkelig kjent og vet om man kan satse videre. Da blir det typisk bare i helgene, og knapt nok det om man er litt opptatt med forpliktelser i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå