AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg er 40 og har hatt samme partner i mange år. I går kom jeg nesten ved penetrering bakfra, tok bare litt på klitoris på slutten for å komme over «kneika». Har på en måte trodd at jeg ikke kunne komme vaginalt, men nå virker det egentlig sånn. Har dere på en måte øvd litt som par under sexen for å se hva som funker? Hva er det som funker å gjøre for å komme ved penetrering. Merker at enkelte stillinger gjør det enklere, men har dere f.eks øvd med spesiell fingring, spesielle sexleketøy osv.? Anonymkode: 3726e...bab
Fioljenta Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Nøkkelen for meg er eksperimentering, altså utforske litt i de retningene som virker til å fungere for meg. Jeg har lest mange sånne «oppskrifter» med tips og ideer fra andre, men i praksis må jeg finne ut hva som fungerer for meg. Alle andres meninger er bare tips og ideer til hva vi kan forsøke. (Jeg har faktisk samlet en liste med slike ideer.) For meg hjelper det å spenne musklene i bekkenbunnen, velge stillinger der pålen presser mot fremre skjedevegg, delta aktivt, senke forventningene slik at det ikke blir så anspent og helst ha litt stimuli mot klitoris samtidig. 🤗 Men for meg er det sånn at jeg må jeg fokuserer på å komme over den kneika, jo vanskeligere blir det. Det er som et såpestykke som glipper unna når jeg klemmer for hardt. 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Fioljenta skrev (29 minutter siden): Nøkkelen for meg er eksperimentering, altså utforske litt i de retningene som virker til å fungere for meg. Jeg har lest mange sånne «oppskrifter» med tips og ideer fra andre, men i praksis må jeg finne ut hva som fungerer for meg. Alle andres meninger er bare tips og ideer til hva vi kan forsøke. (Jeg har faktisk samlet en liste med slike ideer.) For meg hjelper det å spenne musklene i bekkenbunnen, velge stillinger der pålen presser mot fremre skjedevegg, delta aktivt, senke forventningene slik at det ikke blir så anspent og helst ha litt stimuli mot klitoris samtidig. 🤗 Men for meg er det sånn at jeg må jeg fokuserer på å komme over den kneika, jo vanskeligere blir det. Det er som et såpestykke som glipper unna når jeg klemmer for hardt. 🙄 Oi, så fin blogg! Tusen takk for gode tips! 😍 Jeg kjenner meg igjen med den pressingen, men det er så vanskelig å presse «riktig». Blir det for mye, forsvinner orgasmen igjen 😅 Anonymkode: 3726e...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå