Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 hei! hvem er dere mest åpne mot,kjæresten eller bestevennina di?er det slik at du kan fortelle ALT til din kjære?eller er det kun din bestevennine som du virkelig kan lette ditt hjerte til?
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Er ingen av dem jeg forteller ALT til..
søndagsengel? Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg er mest åpen mot mannen, og kan ikke komme på noe jeg ikke kan fortelle ham
Gjest gjesten Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 I utgangspunktet er det sambo som er den jeg ville fortalt de mest private tingene til. Han er vel den som jeg regner for mest lojal og som aldri ville finne på å la ting jeg har sagt komme ut dersom jeg ikke ønsker det (selv om det på svigersiden er vanlig at man forteller hverandre absolutt alt og ingen kan fatte at slikt ikke passer alltid ). Men ingen av dem blir fortalt alt som foregår i huet mitt eller annet jeg gjør. Det er bare slik jeg er. Har aldri fattet at man skal utbrodere sine innerste tanker til andre.
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg forteller vel mest til typen, men det er ting jeg bare forteller venninner også..
hecuba Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg holder tilbake ting fra dem jeg er veldig glad i.. Vil ikke bli en byrde for dem og risikere at de vil bryte med meg. Synes faktisk det er lettere å åpne seg for personer man har et litt mer "lett" forhold til. Internettvenner og personer jeg ikke treffer så ofte har jeg en tendens til å åpne meg mer for. Da har jeg samtidig en mulighet til å skjerme meg. Konklusjonen er at jeg ikke forteller noen "alt", jeg deler ting opp..
Nella Skrevet 3. oktober 2005 #7 Skrevet 3. oktober 2005 Sambo vet igrunn alt, kanskje noen få ting han ikke vet og da er det venninneting Kan også fortelle alt til bestevenninna, men hun vet nok litt mindre enn sambo.
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2005 #9 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg forteller mest til kjæresten, for noen bestevenninne har jeg ikke.
Arkana Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg er helt klart mest åpen med samboeren min, men jeg forteller ikke absolutt alt til ham heller. Bestevenninnen min forteller jeg det meste til også, men det er jo egentlig samboeren min som er min beste venn, så det er han jeg går til først.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Kjärsten min vet alt jeg vil dele med noen.. Eller, kanskje ikke alt, men mer enn noen annen.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. oktober 2005 #12 Skrevet 3. oktober 2005 Akkurat nå er det vel kjæresten min som jeg forteller det meste
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #13 Skrevet 3. oktober 2005 Forteller mest til sambo, ja, men noen ting tror jeg at besteveninna mi forstår bedre/er mer interessert i. Noen ting er jo enkelt og greit jenteting! Men sambo kjenner meg absolutt best, ja.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. oktober 2005 #14 Skrevet 3. oktober 2005 Forteller mest til sambo, ja, men noen ting tror jeg at besteveninna mi forstår bedre/er mer interessert i. Noen ting er jo enkelt og greit jenteting! Men sambo kjenner meg absolutt best, ja. ←
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #15 Skrevet 3. oktober 2005 Begge to - på hver sin måte. Alt jeg snakker med min bestevenninne om snakker jeg ikke med kjæresten om nødvendigvis - og vice-versa. Derfor er konklusjonen at de to kjenner meg på ulike måter.
la Flaca Skrevet 3. oktober 2005 #16 Skrevet 3. oktober 2005 Definitivt mannen min! Det er faktisk ikke mye jeg ikke forteller han lenger. Kan ikke komme på noe jeg kan si til venninna med ikke til han. Ihvertfall ikke for øyeblikket - og det er jeg glad for jeg!
Gjest Spacegirl Skrevet 3. oktober 2005 #17 Skrevet 3. oktober 2005 Kjæresten min og søstra mi, som også er bestevenninna mi er de to personene jeg kan være helt åpen hos og være meg selv. Like mye hos begge to.
Gjest lumina Skrevet 3. oktober 2005 #18 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg forteller omtrent alt til samboeren min. Velger å dele både godt og vondt med ham. Selv om jeg deler mye med min beste venninne, så er det ting jeg velger å ikke fortelle henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå