Gå til innhold

Norwegian Reward - Tjener man cashpoints ved å betale med Bank Norwegian-kortet i matbutikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er litt vanskelig å finne ut av på nettsiden. 
Vi har eget, "vanlig" kort til mat i dag, men vurderer å bruke kredittkort fra SAS eller Norwegian som vi heller flytter matpengene til dersom det er sånn at man kan tjene poeng ved å bare handle matvarer som vanlig - men jeg skjønner liksom ikke om det gjelder i alle butikker, eller bare nettbutikkene som er nevnt på nettsiden? Kundeservice angående dette er ikke åpen i dag, og jeg er akutt nysgjerrig. 

Noen som vet? 

Anonymkode: 55d79...6bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk cashpoints av å bruke det i baren på utesteder så tenker sikkert du får det i matbutikke og. Du kan jo sjekke ved å feks betale for noe og se om det dukker opp cashpoints av det i nettbanken på kortet. Det står en liste over kjøp og bruk der og om en har fått poeng

Anonymkode: 280ca...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg fikk cashpoints av å bruke det i baren på utesteder så tenker sikkert du får det i matbutikke og. Du kan jo sjekke ved å feks betale for noe og se om det dukker opp cashpoints av det i nettbanken på kortet. Det står en liste over kjøp og bruk der og om en har fått poeng

Anonymkode: 280ca...8e3

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja.

Anonymkode: 446c7...ae7

Takk for svar! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

https://www.banknorwegian.no/kredittkort/cashpoints/?utm_source=NorwegianRewardNO&utm_medium=cta_kredittkortet&utm_content=Partnerpage&utm_campaign=NorwegianCP250Forste

Klarer ikke å skjønne at Google kan være så himla vanskelig, du har seriøst svaret i lomma di....

Anonymkode: 6c6ca...90b

Men huff da, beklager at jeg plaget deg med min eksistens. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men huff da, beklager at jeg plaget deg med min eksistens. 

Vanskelig å få påpekt fakta? Det hadde tatt deg kortere tid å Google eller bare gå inn på hjemmesiden deres enn å skrive her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vanskelig å få påpekt fakta? Det hadde tatt deg kortere tid å Google eller bare gå inn på hjemmesiden deres enn å skrive her.

Dette er et forum, og TS må da få lov til å spørre om et spørsmål. Har du virkelig ikke større problemer i livet, som du kan fokusere på - istedenfor å bruke tiden din på å kritisere TS for at h*n ikke Googlet spørsmålet? 

Anonymkode: 629c1...544

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikano Visa er en bedre deal. Da får du 2 % rabatt på all dagligvarehandel, i tillegg til ordninger som Coop Medlem og Æ.

Anonymkode: 09f56...aa7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Satt faktisk på hjemmesiden og lette ganske lenge før jeg spurte her, beklager dumheten. 🤷🏼‍♀️ Skjønner ikke problemet med å spørre om enkle ting på et forum når det er det forum er til for..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...