Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har blitt forkjølet etter vaksinen? Og som ikke blir kvitt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er liksom tiden for forkjølelse nå (fortsatt, har vært en stund), så ikke veldig rart

• Liker 8
Skrevet
Fjugur skrev (1 time siden):

Det er liksom tiden for forkjølelse nå (fortsatt, har vært en stund), så ikke veldig rart

Men å ikke bli kvitt den er vel ikke så vanlig?

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt å bli forkjølet på denne årstiden.

• Liker 3
Skrevet

Det er nok tilfeldig. Jeg hadde forkjølelses-FØLELSE, men ikke symptomer som snørr og hoste etter vaksinen.

Det er helt normalt å bli forkjølet, og det kan sitte lenge i. Husk at vi har levd veldig skjermet for bakterier og virus i halvannet år nå, og kroppen er nesten helt uforberedt på å plutselig utsettes for all slags smitte i samfunnet igjen. En uskyldig forkjølelse kan dermed ta lenger tid for den uvante kroppen å riste av seg.

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Deler innlegget mitt som jeg skrev for noen mnd siden... jeg er sikker på at det var pga vaksinen. Lungebetennelse i juni har jeg aldri opplevd før! Og det var strenge tiltak!!

3 uker etter siste dose med moderna ble jeg forkjølet og fikk lungebetennelse. Høy feber osv men negativ test.  Puppene mine hovnet opp til dobbel størrelse og ble fulle av røde flekker som gikk i ett med huden dette varte et par dager. Jeg fikk antibiotika og ble etterhvert bedre.

Er det noen som har opplevd at dette kan være en bivirkning av vaksinen? Tenker spesielt på det med puppene og utslettet.. 

• Liker 5
  • Opprett ny...