Gjest Labben Skrevet 3. oktober 2005 #1 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvis en ringevikar får melding om å jobbe noen dager, men så blir syk. Skal det da skrives egenmelding for disse dagene, eller får man ikke lønn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. oktober 2005 #2 Del Skrevet 3. oktober 2005 Man skriver egenmelding/sykemelding fra legen, så får man lønn for de dagene man skulle hatt vakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingalill Skrevet 3. oktober 2005 #3 Del Skrevet 3. oktober 2005 Her hvor jeg jobber ville du ikke fått lønn. Jeg jobber et svært "ordentlig" sted som følger tariffavtaler på alle måter. Her måtte vaktene vært avtalt gjennom varslingslistene, som skal være klare minst 14 dager før vakten skal gjennomføres. Ekstravakter man har tatt på seg etter dette, får man ikke lønn for ved sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. oktober 2005 #4 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg fikk det da jeg jobber i kommunen ihvertfall. Eller alle fikk om de kom i en sånn situasjon da. For når man var ringt så ble det plottet inn i listene og teltes som vanlig. Og alle vakter innenfor 14 dager gjelder. Forutsetter at du har vært andatt i over 2 mnd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 3. oktober 2005 #5 Del Skrevet 3. oktober 2005 På min jobb får du betalt dersom du har sagt ja, og leder har godkjent at du får ekstravakten. Dersom det skjer gjentatte ganger at en ekstravakt tar imot vakter og blir sykemeldt, hadde h*n nok ikke blitt ringt til mer. Kanskje litt kynisk, men det har hendt at personer har spekulert i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå