AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Baby 7 mnd gutt. Det er stadig vått gjennom nattdress og ned i senga ila natta. Er alltid på sida av låret(der bleiefesta er). Skal ingenting før det blir vått dersom han ligg litt over på sida, er nok at tyngda frå meg gjev han litt nedoverbakke med kroppen slik at det renn ut, og dette skjer med tørr bleie og så eg må passe på at baby ligg på ryggen heile natta. Eg gruar meg sånn til han byrja bevege seg meir i senga, då er det sikkert vått over alt. Han ligg heilt i ro på ryggen enda! Vi har prøvd: libero touch, libero comfort, pampers natty(?), anglemark, rema1000 sine, bunnpris sine. Vi passar på at tissen er nedover, og han legg seg alltid med tørr bleie. Han legg seg 18-1830, vi har bytta på han når vi legg oss 22, og av og til mellom 01-04, og dette er bra fulle bleier, likevel kan det bli vått på morgonen igjen. Han ammast 2-4 gongar på natta enda.. Eg er såå lei våt nattdress og laken, og går glipp av mykje morgonkos då han alltid er våt og lei på morgonen når vi vaknar 😫 Treng tips!! Anonymkode: 52c30...cd2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Slik har det vært i perioder med alle mine babygutter. Det har blitt bedre når jeg har byttet bleiestørrelse. Har du testet å gå opp eller ned? Anonymkode: 01ecf...fa4 3
Sensi Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Hei Har dessverre ingen flere tips. Høres ut som du har prøvd det meste. Slik var det også med min jente. Skjønte ingen ting og lurte på hva vi gjorde galt. Men innså etterhvert at med noen barn er det sånn. Vet ikke om det kan ha sammenhengen med anatomien. At hun var lang og smal. Det ble bedre etterhvert når ble litt større, men husker ikke helt når. Edit: rådet over prøvde vi også. Bytte til større bleie. Hjalp ikke oss, men kan hende hjelper for deg. Endret 16. oktober 2021 av Sensi
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Har hatt det helt likt med min gutt som er 1 år nå. Ammet mye på natten og skiftet bleie hver gang for forhåpentligvis slippe at han tisset igjennom. Ingen bleietyper hjalp. En periode når han var 9-10 mnd brukte vi pampers nappypants, men ellers så har det gått fint etter vi sluttet å nattamme 😌 Anonymkode: 1e47c...246
Catnip Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 Vi hadde faktisk to bleier på vår en lang periode, har dere prøvd det? Ofte en Libero Touch innerst og en buksebleie utenpå. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #6 Skrevet 16. oktober 2021 Vi hadde det også sånn i perioder da eldste var baby, og det som hjalp oss var en tøybleie over vanlig bleie. 😅 blir stor rumpe, men det funka. Kjøpte en liten tøybleiepakke på Finn, så hadde vel en 7-8 bleier. Solgte de igjen da vi var ferdige med ekstremtissingen. Anonymkode: 67115...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Skrevet 16. oktober 2021 Tusen takk for fleire tips! Vi skal prøve og håpar sånn det kjem seg 😁 Anonymkode: 52c30...cd2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #8 Skrevet 16. oktober 2021 Catnip skrev (7 timer siden): Vi hadde faktisk to bleier på vår en lang periode, har dere prøvd det? Ofte en Libero Touch innerst og en buksebleie utenpå. Vi og! To bleier! Buksebleie ytterst Anonymkode: 035d6...bc2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Skrevet 16. oktober 2021 Vi må alltid ligge en bleiestørrelse over det vekta skulle tilsi. Anonymkode: 79305...32e 1
Fru Uperfekt Skrevet 16. oktober 2021 #10 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Baby 7 mnd gutt. Det er stadig vått gjennom nattdress og ned i senga ila natta. Er alltid på sida av låret(der bleiefesta er). Skal ingenting før det blir vått dersom han ligg litt over på sida, er nok at tyngda frå meg gjev han litt nedoverbakke med kroppen slik at det renn ut, og dette skjer med tørr bleie og så eg må passe på at baby ligg på ryggen heile natta. Eg gruar meg sånn til han byrja bevege seg meir i senga, då er det sikkert vått over alt. Han ligg heilt i ro på ryggen enda! Vi har prøvd: libero touch, libero comfort, pampers natty(?), anglemark, rema1000 sine, bunnpris sine. Vi passar på at tissen er nedover, og han legg seg alltid med tørr bleie. Han legg seg 18-1830, vi har bytta på han når vi legg oss 22, og av og til mellom 01-04, og dette er bra fulle bleier, likevel kan det bli vått på morgonen igjen. Han ammast 2-4 gongar på natta enda.. Eg er såå lei våt nattdress og laken, og går glipp av mykje morgonkos då han alltid er våt og lei på morgonen når vi vaknar 😫 Treng tips!! Anonymkode: 52c30...cd2 Prøv å bytte bleiestørrelse og/eller bleiemerke/type.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #11 Skrevet 16. oktober 2021 Prøv med en formsydd tøybleie med lanolisert ulltrekk over? Du får kjøpt på Finn til en rimelig pris om du vil prøve, de er ofte godt vasket inn også mens helt nye må vaskes en del ganger før de har god nok absorbasjonsevne. feks de fra mommy mouse skal være gode nattbleier! Anonymkode: e2f9e...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #12 Skrevet 16. oktober 2021 Ville prøvd bleieteip! Anonymkode: 759f9...d34
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #13 Skrevet 16. oktober 2021 Vi brukte en størrelse større på natta. 😊 Anonymkode: 520cc...e47
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #14 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har en på 3 år som jeg har slitt veldig med, bestandig gjennomvått.. Men så begynte jeg med å legge et nattbind på tvers øverst på bleia da jeg så det var der det lakk, det funket fram til han ble stor nok til at vi kunne bruke andre bleier. Nå bruker han bleier kjøpt på apoteket for egentlig større unger. Anonymkode: 0a27b...f7e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #15 Skrevet 16. oktober 2021 Vi gikk over til up n go om natten, og opp en str. Virker som up n go bleier har plass til mere tiss 🙊😂 Anonymkode: a9b81...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå