Gå til innhold

Jeg la Zlatan ut på FINN, mobilskjermen var full av tårer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppmerksomhetsyk kanskje

• Liker 3
Skrevet

Det var vel for å be folk om ikke å handle på impuls, hverken den ene eller den andre veien, når det kommer til kjæledyr.

I alle fall leste jeg det slik.

Skal du ha et kjæledyr, tenk deg godt om før du går til anskaffelse av et, og tenk deg om en ekstra gang før du går til det skritt å kvitte deg med dyret også.

Anonymkode: 5521b...33c

• Liker 12
Skrevet

Det finnes jo langt mindre interessant artikler inne på TV2, så akkurat denne her er ikke noe jeg reagerer nevneverdig på. Zlatan og eier har vel blitt populære etter Bølle til bestevenn, så da er det jo gjerne slik at mediene ønsker å skrive om det de finner relevant og som de tror vil dra lesere.

Anonymkode: c4f8d...1a0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes jo langt mindre interessant artikler inne på TV2, så akkurat denne her er ikke noe jeg reagerer nevneverdig på. Zlatan og eier har vel blitt populære etter Bølle til bestevenn, så da er det jo gjerne slik at mediene ønsker å skrive om det de finner relevant og som de tror vil dra lesere.

Anonymkode: c4f8d...1a0

Ok,men jeg har ikke sett det TV programmet. 

Anonymkode: 8c0e3...91a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har ikke jeg heller, men likevel klarte jeg som sagt å se budskapet i leserinnlegget.

Anonymkode: 5521b...33c

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg ser ikke på 71 gader nord, men jaggu våger mediene seg på å skrive om det likevel.

Anonymkode: 1653b...f61

• Liker 14
Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av Mrs Robinson
Skrevet

Bare jeg som stusser på at han prøvde å selge en uren bikkje for 10 000 kroner, som han kjøpte for 500?

Han var tydeligvis full i tårer når han bestemte seg for å selge hunden for 20 ganger innkjøpspris

Anonymkode: b8c92...77d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og jeg ser ikke på 71 gader nord, men jaggu våger mediene seg på å skrive om det likevel.

Anonymkode: 1653b...f61

Ehhh......

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare jeg som stusser på at han prøvde å selge en uren bikkje for 10 000 kroner, som han kjøpte for 500?

Han var tydeligvis full i tårer når han bestemte seg for å selge hunden for 20 ganger innkjøpspris

Anonymkode: b8c92...77d

Han prutet prisen ned 500, dvs han fikk 500 i rabatt. Det var ikke prisen han kjøpte for. 

Du leser teksten hans som fanden leser Bibelen. Chill. 

Anonymkode: 129aa...7c4

• Liker 10
Skrevet

For en sjarmerende fyr som er glad i hunden sin. Tøff, maskulin, erkebergenser som klarer å vise frem sine myke sider på TV og ta til seg kunnskap og lærdom.

Cred til NRK som driver folkeopplysning pg hundetrening! Tror mannen er single til og med. Skriv ham heller et hyggelig brev enn å sitt og hat. Heier på Maren, Zlatan og Sondre!

• Liker 2
Skrevet

Sjekke damer? Synes fyren er skikkelig usjarmerende. Ikke skaff deg hund på impuls. Stakkars Zlatan.

Anonymkode: d32d6...376

Skrevet
5 hours ago, Tumelodijo said:

For en sjarmerende fyr som er glad i hunden sin. Tøff, maskulin, erkebergenser som klarer å vise frem sine myke sider på TV og ta til seg kunnskap og lærdom.

Cred til NRK som driver folkeopplysning pg hundetrening! Tror mannen er single til og med. Skriv ham heller et hyggelig brev enn å sitt og hat. Heier på Maren, Zlatan og Sondre!

Hva å være erkebergenser innebærer?

Skrevet
Fiskegrateng skrev (1 minutt siden):

Hva å være erkebergenser innebærer?

Arrogant, høylytt, anmassende og selvsentrert? Det er mitt inntrykk i alle fall…😅🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekke damer? Synes fyren er skikkelig usjarmerende. Ikke skaff deg hund på impuls. Stakkars Zlatan.

Anonymkode: d32d6...376

Jeg synes han er sykt kjekk ❤️

Anonymkode: 129aa...7c4

• Liker 4
Skrevet

Zlatans problematiske oppførsel har vært mye i media de siste 20årene, men at zlatan legges ut for salg fordi han tisser på tekstiler så jeg ikke komme.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...