AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg trodde jeg var flink til det, men... Datet en fyr i to måneder. Han var ganske på hele tiden, ville hele tiden finne på ting og gjøre ting. Sexen var ok. Ofte fikk vi ikke sove fordi vi endte opp med å bare ligge og kline i flere timer. Plutselig blir det helt stilt. Jeg spør hva greia er og etter mye om og men kommer det frem at han ikke føler på kjemien som burde være på dette stadiet i relasjonen. Sist vi møttes hadde vi en fin dag, jeg hadde det i hvert fall. Ved avskjed sa han at det var alt for lenge til vi skulle sees neste gang men at han gledet seg osv. Jeg følte ting gikk bra. Jeg er så forvirret! (min teori er at han har møtt noen andre, men jeg føler jeg konspirerer litt vel mye og kanskje det beste bare er å ikke tenke på det.) Anonymkode: ac3a8...add
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Kan hende han har møtt en annen, ikke sikkert det er dobbeltdating, men kanskje han bare har fått interesse fra en som passer ham bedre. Eller det kan rett og slett være at han er en redelig fyr - at han kjenner dere har en gnistrende seksuell kjemi, men at dere kanskje ikke passer godt nok sammen til å gå inn i en mer seriøs fase og fast forhold. Kanskje dere har ulike mål, eller interesser, eller livsfaser, at en av dere er for intellektuell for den andre, at dere ikke når hverandre nær nok i forståelse som mennesker. Mye av det er jo sånt som man faktisk må bli litt mer kjent for å finne ut. Betyr ikle atnoe er feil med noen av dere, kanskje ikke rett match bare. Særlig aktuelt hvis dere er over de tidlige tjueåra og folk begynner å bli seriøse med samboerskap, ekteskap og barn rundt dere. Fornuftige folk må da se litt forbi forelskelse og seksuell kjemi og vurdere om det kan fungere på lengre sikt. Men skjønner det er kjipt uansett hva grunnen er. Ta deg en tur ut i høstsola eller ruskeværet og slit ut kroppen, og finn venninner å gå ut eller drikke eller gjøre noe annet hyggelig med i kveld. Det blir bedre ❤️ Anonymkode: 15b2d...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Sexen var bare ok, han kjeda seg vel da. Anonymkode: 17e67...702
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Du er ikke dårlig på å lese mennesker etter hva du beskriver, han har bare vært et klassisk tilfelle der ord og handling ikke henger sammen og klart det forvirrer deg. Har opplevd det der flere ganger og ikke skjønt bæret når stillheten kommer. Har også vært på andre siden hvor jeg oppriktig storkoser meg, nyter personen og sexen, men samtidig har jeg ikke vært ute etter noe seriøst med personen så da har de vært forvirret etterpå. Selv om jeg alltid er ærlig på forhånd at jeg ikke er ute etter noe seriøst for å unngå forvirring. Anonymkode: fda93...cd0
Blått Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 54 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke dårlig på å lese mennesker etter hva du beskriver, han har bare vært et klassisk tilfelle der ord og handling ikke henger sammen og klart det forvirrer deg. Har opplevd det der flere ganger og ikke skjønt bæret når stillheten kommer. Har også vært på andre siden hvor jeg oppriktig storkoser meg, nyter personen og sexen, men samtidig har jeg ikke vært ute etter noe seriøst med personen så da har de vært forvirret etterpå. Selv om jeg alltid er ærlig på forhånd at jeg ikke er ute etter noe seriøst for å unngå forvirring. Anonymkode: fda93...cd0 Dette. Jeg har alltid tenkt at jeg har vært flink til å lese mennesker når det kommer til dating og kjemi, men noen ganger så går man på noen smeller. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå