Gå til innhold

Klarer ikke å like noen som liker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over meg selv. Har vært singel i flere år, å datet en god del også. Gjengangeren er at om jeg dater noen som ikke blir like oppslukt som meg, så blir jeg det.

Når jeg finner noen som er oppslukt i meg, så er interessen min dalende, å begynner og tenke at jeg har det best som singel. 

Nå er jeg i en situasjon med en person som går under kategori 2, og jeg er veldig usikker på om jeg skal fortsette relasjonen, å håpe at følelsene mine skal bli like sterke som følelsene hans. 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men om noen har det lignende, å har tips å råd, så skriv i vei. 

Anonymkode: 444cd...414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig dette, derfor det er så mange single.

Anonymkode: 27cea...386

Skrevet

Du har for mange ubevisste krav og forventninger at du er nok vanskelig å sjarmere på en god måte. 

Du gir folk sjansen, men det blir liksom aldri godt nok. Den ubevisste deg ønsker kun én: den spesielle. 

Anonymkode: d6117...0a6

• Liker 3
Skrevet

Sånn har jeg alltid vært og. Opplevd 2 ganger i mitt liv at interessen ikke ble borte selv om de likte meg like godt, og det var fordi de klarte å være litt laidback og «smooth» samtidig som det var klart at de likte meg. Ble et langvarig forhold med han ene. 
Sett selv når menn er interessert i meg og jeg er dritkeen så forsvinner de når jeg viser dette like sterkt som jeg føler det på innsiden, så har helt sluttet med det og er nå laidback og smooth jeg også, og har større hell med datingen. 

Anonymkode: 979a9...cc7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...