AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 Vi prøver å få barn men har ikke lykkes enda. For ca 2 uker siden tok jeg en p pille med en feil, da jeg hadde lagt den sammen med annen medisin jeg skulle ta. En uke etterpå fikk jeg mensensmerter, og fikk mensen 3 dager før jeg forventet den (dag 25 i syklus). Blør nå heftig gjennom tamponger, og har mye sterkere smerter en tidligere. Kan denne ene p pillen fucke opp syklusen eller kan det være noe galt? Kan det være spontanabort? Anonymkode: a8be2...ac3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Nå har du laget så mange tråder her at jeg anbefaler deg heller en tur til legen Anonymkode: 31d76...3a2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har du laget så mange tråder her at jeg anbefaler deg heller en tur til legen Anonymkode: 31d76...3a2 Jeg har lagt en tråd hvor jeg ikke fikk svar på dette. Skal jeg gå til legen fordi jeg tok en p pille med en feil? Du virker overdramatiserende både i fremstilling av tråder og hvor lite som skal til før du ber folk gå til legen Anonymkode: a8be2...ac3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har lagt en tråd hvor jeg ikke fikk svar på dette. Skal jeg gå til legen fordi jeg tok en p pille med en feil? Du virker overdramatiserende både i fremstilling av tråder og hvor lite som skal til før du ber folk gå til legen Anonymkode: a8be2...ac3 Det er jo INGEN her som kan svare på om du spontanaborterer! Anonymkode: 31d76...3a2 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har lagt en tråd hvor jeg ikke fikk svar på dette. Skal jeg gå til legen fordi jeg tok en p pille med en feil? Du virker overdramatiserende både i fremstilling av tråder og hvor lite som skal til før du ber folk gå til legen Anonymkode: a8be2...ac3 Skjønner ikke hvordan du mener at vi skal kunne gi deg svar på dette? Vi får jo ikke undersøkt deg, legen derimot har muligheten til dette. Anonymkode: 24cad...529 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå