Gå til innhold

Hvorfor er det så lett for enkelte menn å finne nye sexpartnere/fwb titt og ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til og med,med en skokk med unger. Er det at de er storsjarmører og er flinke å forføre og gode med ord?

Hvordan klarer de å forføre jenter i tidlig -midten og slutten av 20-åra?Når de selv er i slutten av 30-åra/tidlig 40-åra med flere barn. 

Anonymkode: 49f9b...19a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare slik. 

• Liker 1
Skrevet

Sjarmerende mennesker har det lett uansett mann er dame. 

Anonymkode: 2557a...7a7

• Liker 9
Skrevet

Gode talegaver/manipulasjonsevner og/eller bra utseende. På Tinder osv. teller det siste 90%, mens jeg i andre sammenhenger tipper at det er snudd om i ganske tror grad. Selv er jeg ikke pen nok til å få napp på nettet, men ser jo likevel relativt mange menn som har draget som er betydelg mindre pene enn meg også. Så finnes det jo også noen som ikke fremstår hverken sjarmerende eller har utseendet med seg som likevel får det til, så det er ikke nødvendigvis så logisk dette.

Anonymkode: ad178...ccb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gode talegaver/manipulasjonsevner og/eller bra utseende. På Tinder osv. teller det siste 90%, mens jeg i andre sammenhenger tipper at det er snudd om i ganske tror grad. Selv er jeg ikke pen nok til å få napp på nettet, men ser jo likevel relativt mange menn som har draget som er betydelg mindre pene enn meg også. Så finnes det jo også noen som ikke fremstår hverken sjarmerende eller har utseendet med seg som likevel får det til, så det er ikke nødvendigvis så logisk dette.

Anonymkode: ad178...ccb

Hva legger du i manipulasjonsevner?

Skrevet

Vanskelig for menn, enkelt for damer!

Anonymkode: bc5ea...7d9

Skrevet

Min faste sexpartner gjennom mange år er en sånn fyr, tidligere sexpartnere, ONS, ekser etc tar kontakt gjentatte ganger. Han er blid, trivelig, kjekk men ikke typisk høy og mørk kjekk, bra utstyrt, uegoistisk i senga, og ikke minst han avviser ingen direkte og spør høflig om livet deres, men samtidig legger han ikke opp til noe selv. Han er også fysisk ved å holde hender, kose, ligge i skje osv med de han har sex med/dater. Problemet er jo at han er sånn med alle. Jeg husker jeg lo godt når ei av de han datet en stund skreiv til han at han var en anstendig mann. Når jeg vet at han er utro uten å blunke, hvite løgner er null stress, hun visste selvfølgelig ikke om meg og at han fortsette møte meg mens de datet. Han kan også det kunststykket å ikke bli avslørt, eller få rykte på seg for å være en sånn fyr. Antakeligvis fordi han virker uskyldig og tvers igjennom god, og det er han så lenge man ikke er kjæreste med ham. Eneste grunnen til at jeg fortsatt er i bildet er at vi har en spesiell fetisj seksuelt, og at vi begge er åpne om å ligge med andre.

Anonymkode: 2e44e...d1d

• Liker 4
Skrevet

Er bare lett for kvinner

Anonymkode: 0896e...5b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er bare lett for kvinner

Anonymkode: 0896e...5b1

Denne er gammel nå. slutt!

Du snakker om de kvinnene du legger merke til, det er de som har det lett og som gir faen i deg. Åpne blikket ditt det er mange kvinner som sliter like mye som mange menn. Dette problemet er ikke forbeholdt noe kjønn. 

Anonymkode: 2557a...7a7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Min faste sexpartner gjennom mange år er en sånn fyr, tidligere sexpartnere, ONS, ekser etc tar kontakt gjentatte ganger. Han er blid, trivelig, kjekk men ikke typisk høy og mørk kjekk, bra utstyrt, uegoistisk i senga, og ikke minst han avviser ingen direkte og spør høflig om livet deres, men samtidig legger han ikke opp til noe selv. Han er også fysisk ved å holde hender, kose, ligge i skje osv med de han har sex med/dater. Problemet er jo at han er sånn med alle. Jeg husker jeg lo godt når ei av de han datet en stund skreiv til han at han var en anstendig mann. Når jeg vet at han er utro uten å blunke, hvite løgner er null stress, hun visste selvfølgelig ikke om meg og at han fortsette møte meg mens de datet. Han kan også det kunststykket å ikke bli avslørt, eller få rykte på seg for å være en sånn fyr. Antakeligvis fordi han virker uskyldig og tvers igjennom god, og det er han så lenge man ikke er kjæreste med ham. Eneste grunnen til at jeg fortsatt er i bildet er at vi har en spesiell fetisj seksuelt, og at vi begge er åpne om å ligge med andre.

Hmm høres ut som faren min fant ut av hvordan han holdt da jeg var 18, ignorerte det en stund men det forandret mitt syn på ham, konfronterte ham da jeg fant ut at han lå med fadderen min, hun var gift og mannen hennes var en alright kar.

Jeg sa til ham en vakker dag kommer sannheten fram og har hatt veldig lite kontakt med ham siden da.

Hater utroskap som pesten og skal ikke bli som ham

Anonymkode: e7870...b70

• Liker 8
Skrevet

Ja, men når sjarmørene danner seg mønstre ved å være sjarmører sliter de hardt når de finner en kvinne de faktisk liker. Da blir de som fisk på land. I alle fall enkelte. Noen sliter sikkert også med avvisningskomplekser, men min erfaring er at de fleste ikke takler avvisning, så der er vi vel alle like. Hvis noen er trygge på å bli avvist blir det jo ofte misbrukt, slik jeg ser det. Da det blir for fristende. Gleden ved å komme seg unna. 

Anonymkode: d46bd...95b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har han flere barn?Pusher 40?

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har han flere barn?Pusher 40?

Nei ikke flere barn, men i 40 årene.

Skrevet

De har bra utseende. Er så lett som det.

Anonymkode: c3d2f...d9a

• Liker 2
Skrevet

Min mann er en slik som kunne dratt fire damer på en dag. Siden det ikke er lov å skrive at man har en attraktiv mann her på kg får jeg ta dette som AnonymBruker, men slik er det. 

Lite sjalu av meg,og nysgjerrig på mennesker, har jeg observert ham over tid, for å skjønne hvorfor han tiltaler kvinner i slik grad. Ja ikke bare kvinner. Menn, barn og eldre mennesker også. Han har en måte å forholde seg til andre som gjør dem positivt innstilt, trygge på ham og glade. Og det er faktisk nøkkelordene. Positiv, inngir trygghet og sprer godt humør, latter og glede.

Man trives med ham. Det føles trygt å kommunisere med ham og være med ham, for han er alltid positivt, og en omtenksom gentleman, oppriktig interessert i andre og at de har det bra i hans selskap. Han fleiper og småprater lett, smiler og ler mye selv, og får andre til å smile og le. Han har en veldig avvepnende måte å være på. Gi ham 5 minutter, så smiler den sureste sure. Surhet og gretne kommentarer preller av ham, og han parerer det med fleip og sjarm, til gufne gamle damer og gretne tenåringer går på tap i å være fiendtlig. Han er veldig kameratslig, og liksom på side med dem han prater med, uten å faktisk si seg enig med dem, men bare fleipe kameratslig rundt temaet når noen er innstilt på å være forbanna. 

Han er litt overdrevent vennlig og gentleman. Trekker ut stoler, skjenker vin, serverer og er veldig tjenestevillig, men på en overdrevent og litt ironisk måte. Spiller en del på klisjeer, som "Damene først!" og "Alt for at du er fornøyd!". Med glimt i øyet, ikke statisk korrekt. 

Uansett, det virker som pokker. De han der og da setter i sentrum blir smigret og sjarmert, og vil gjerne ha en bit til. Selv om de ser at han er slik mot alle. Damer ikke minst. Det å bli behandlet som at man betyr noe,og at det betyr noe at vi har det bra, er vi faktisk ikke så bortskjemte med vi kvinner. Vi kjøper det rått. 

Så er det ingenting vondt i ham heller. Han ønsker faktisk at folk skal smile og ha det bra. Det er ikke bare et skuespill. Det er tilgjort ja, overdrevent, men likevel ikke tilgjort. 

Han har virkelig knekket koden til å få kvinner til å sukke og ønske mer. Hvilket han også benyttet seg godt av, til jeg satte stopper for den leken. Flørte kan han likevel fremdeles gjøre, og gjør det egentlig med alle, fra 2 til 90 år. Det faller ham naturlig, siden han oppriktig ønsker å få folk i godt humør. 

Anonymkode: 1246d...e8f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min mann er en slik som kunne dratt fire damer på en dag. Siden det ikke er lov å skrive at man har en attraktiv mann her på kg får jeg ta dette som AnonymBruker, men slik er det. 

Lite sjalu av meg,og nysgjerrig på mennesker, har jeg observert ham over tid, for å skjønne hvorfor han tiltaler kvinner i slik grad. Ja ikke bare kvinner. Menn, barn og eldre mennesker også. Han har en måte å forholde seg til andre som gjør dem positivt innstilt, trygge på ham og glade. Og det er faktisk nøkkelordene. Positiv, inngir trygghet og sprer godt humør, latter og glede.

Man trives med ham. Det føles trygt å kommunisere med ham og være med ham, for han er alltid positivt, og en omtenksom gentleman, oppriktig interessert i andre og at de har det bra i hans selskap. Han fleiper og småprater lett, smiler og ler mye selv, og får andre til å smile og le. Han har en veldig avvepnende måte å være på. Gi ham 5 minutter, så smiler den sureste sure. Surhet og gretne kommentarer preller av ham, og han parerer det med fleip og sjarm, til gufne gamle damer og gretne tenåringer går på tap i å være fiendtlig. Han er veldig kameratslig, og liksom på side med dem han prater med, uten å faktisk si seg enig med dem, men bare fleipe kameratslig rundt temaet når noen er innstilt på å være forbanna. 

Han er litt overdrevent vennlig og gentleman. Trekker ut stoler, skjenker vin, serverer og er veldig tjenestevillig, men på en overdrevent og litt ironisk måte. Spiller en del på klisjeer, som "Damene først!" og "Alt for at du er fornøyd!". Med glimt i øyet, ikke statisk korrekt. 

Uansett, det virker som pokker. De han der og da setter i sentrum blir smigret og sjarmert, og vil gjerne ha en bit til. Selv om de ser at han er slik mot alle. Damer ikke minst. Det å bli behandlet som at man betyr noe,og at det betyr noe at vi har det bra, er vi faktisk ikke så bortskjemte med vi kvinner. Vi kjøper det rått. 

Så er det ingenting vondt i ham heller. Han ønsker faktisk at folk skal smile og ha det bra. Det er ikke bare et skuespill. Det er tilgjort ja, overdrevent, men likevel ikke tilgjort. 

Han har virkelig knekket koden til å få kvinner til å sukke og ønske mer. Hvilket han også benyttet seg godt av, til jeg satte stopper for den leken. Flørte kan han likevel fremdeles gjøre, og gjør det egentlig med alle, fra 2 til 90 år. Det faller ham naturlig, siden han oppriktig ønsker å få folk i godt humør. 

Høres ut som min kjæreste, men han har bedratt meg i snart 12 år da

Anonymkode: 83f56...59b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva legger du i manipulasjonsevner?

Bruk av ord! De sier akkurat det kvinnen vil høre og sjarmerer de på den måten. Gode med komplimenter og ting de vet de skal si for å tilfredsstille mange kvinner sitt ekstreme behov for bekreftelse og nærhet. Ellers trenger de egentlig ikke ha noen god personlighet, etikk og moral. Det hele handler om å få sex, når det har skjedd så har de nådd målet. Får de det flere ganger uten noen forpliktelser er det bare bonus. Så videre til neste dame, eller de kjører det parallelt med flere samtidig.  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som min kjæreste, men han har bedratt meg i snart 12 år da

Anonymkode: 83f56...59b

Hvorfor skal egentlig menn som drar damer være mer utro enn andre? Min erfaring er at det er menn som ikke har fått så mange sjanser som griper de få de får, også når de er i forhold. 

Min mann vet at han mister meg dersom han er utro. Jeg er ikke den aksepterende og tilgivende typen. Jeg hadde gått fra ham tvert. Samme andre veien. At du har valgt å bli med en mann som er utro i 12 år sier noe om deg og ham, ikke om meg og min mann. 

• Liker 4
Skrevet
Antiviruset skrev (2 timer siden):

Bruk av ord! De sier akkurat det kvinnen vil høre og sjarmerer de på den måten. Gode med komplimenter og ting de vet de skal si for å tilfredsstille mange kvinner sitt ekstreme behov for bekreftelse og nærhet. Ellers trenger de egentlig ikke ha noen god personlighet, etikk og moral. Det hele handler om å få sex, når det har skjedd så har de nådd målet. Får de det flere ganger uten noen forpliktelser er det bare bonus. Så videre til neste dame, eller de kjører det parallelt med flere samtidig.  

Ja, men dersom du istedenfor å se på det som et ekstremt behov for oppmerksomheten, og istedenfor anser det som normalt og naturlig at kvinner, og menn, trenger og liker positivt oppmerksomheten, så er du vel nærmere sannheten. 

Vi kvinner sjarmerer menn på akkurat samme måte. Dere tørster også etter positiv oppmerksomhet, og det er naturlig at det er positiv oppmerksomhet som gjør folk glade og trygge. Det er ikke mer hokkuspokkus enn det, og noen er flinke til det. Noen tilgjort ja, men for en del faller det seg også naturlig å være positiv oppmerksom og hyggelig,  av natur. Både kvinner og menn. 

• Liker 1
Skrevet

Det er absolutt ikke vanskelig for en helt vanlig utseende oppegående mann å finne seg en helt vanlig utseende oppegående kvinne som fwb/sexpartner. Det er ikke nødvendig å være veldig utadvendt, intenst tilstede eller prince charming. Og man trenger ikke å se ut som Brad Pitt eller være rik som et troll. Det kan nok tenkes å være litt vanskeligere for menn i de aller yngste aldersgruppene, men ellers ikke.

Anonymkode: 0e091...92a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...