Gå til innhold

Munnviker som peker nedover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 33 her, jeg har munnviker som peker nedover når jeg slapper av i ansiktet.

Hvis jeg anstregner meg for å få dem oppover eller "på midten" ser jeg flott ut, men når de bare peker ned er det ikke noe fint, synes jeg.

Kan man gjøre noe med slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår. Men det er uaktuelt fordi jeg er ganske så pen slik jeg er og har en stram og fin hud og ansikt. Det er kun munnvikene som peker litt nedover i avslappet tilstand jeg ikke er fornøyd med. Jeg kan jo ikke smile hele dagen heller.

Mange...ganske mange synes (de sier så hvertfall) at jeg er søt, pen og alt det der. Men det hadde vært moro å kunne ha munnviker som var rette, pekte oppover eller noe.

Skrevet

Tenke på fine ting slik at du smiler hele dagen :)

Skrevet

sånn har jeg det også!bare å gi f#¤% spør du meg! Betyr jo ikke alt..

Og man kan jo egentlig tenke seg selv at kun operasjoner kan forandre det. Eller det å smile hele dagen såklart!;)

Du får garantert ikke tak i kremer e.l som løfter munnvikene hehe.. Ikke forvent deg noen revolusjonerende svar :forvirret: Vi må nok bare godta det, og være glade for at vi både har fin hud og er vakre når vi smiler :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg har også en "sur" munn.

Har nok arvet dette i fra min mor. Munnvikene hennes peker også nedover.

Hun har planer om å fylle leppene opp på siden med et eller annet (husket ikke hva det heter) hos en hudpleier.

Men, jeg ville ikke gått så langt som å tukle med ansiktet pga noen munnviker som peker nedover.

Jeg har det selv jeg, og aksepterer at det er sånn jeg ser ut.

Skrevet

Sånn har jeg det og. I tillegg så har jeg store lepper slik at det tilsammen blir en skikkelig trutmunn. Tenkte vel med på det før da jeg ble mobbet for det, men nå har jeg begynt å gi faen. Ikke så mye man kan gjøre med et uansett med mindre man tar en operasjon(ja, har lest at man kan heve munnvikene kirurgisk). Men hva vil man heller ha? Hengende munnviker(som kan skjules mye med sminke) eller "smilemunn" med et stort arr i hver munnvik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...