AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Typen er ute å drikker og har ignorert meg store deler av dagen. Har holdt på sånn hele uka så og si. Ikke noe nytt da det ofte er sånn. Vi har langdistanse, og det er noe jeg hater. Har hatt det siden vi ble sammen og det er godt over 2 år siden. poenget mitt er: hvordan kan jeg roe meg med at han ikke gidder å kommunisere? Har prøvd flere titalls ganger å ta dette opp med han, at han ikke bare kan ignorere meg og at han må kommunisere når han skal ut (han gjør ikke det, får vite det av kompiser). Er bare dritt lei for slik har det vært lenge. Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Slå opp...? Ser ingen grunn til å gidde dette. Anonymkode: 0ee4d...ee0 10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slå opp...? Ser ingen grunn til å gidde dette. Anonymkode: 0ee4d...ee0 Ja tanken har slått meg, men får det bare ikke til. Tror jeg er for knyttet til han, selv om jeg bør tenke på meg selv og hva jeg fortjener. Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja tanken har slått meg, men får det bare ikke til. Tror jeg er for knyttet til han, selv om jeg bør tenke på meg selv og hva jeg fortjener. Anonymkode: 939a5...ccb Teppebomber du han med meldinger? Anonymkode: c431e...afe 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 Hvis du prøver å vær ærlig med deg selv, hva tror du er årsaken til at han velger å ikke kommunisere med deg? Hvorfor ønsker han ikke å kommunisere med deg? Hvorfor velger han deg bort i hverdagen sin? Anonymkode: d1471...59c 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja tanken har slått meg, men får det bare ikke til. Tror jeg er for knyttet til han, selv om jeg bør tenke på meg selv og hva jeg fortjener. Anonymkode: 939a5...ccb Bare slå opp. Det vil bli som å ta av seg sekken etter en fjelltur; jævli godt. Anonymkode: 0ee4d...ee0 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Teppebomber du han med meldinger? Anonymkode: c431e...afe Nei, er det jeg ikke gjør. Gjorde det i starten, men førte bare til dårlig stemning så nå jeg lar han være ute med kompisene og kose seg liksom. Gidder ikke bombe han med meldinger for da virker jeg bare desp på oppmerksomhet. Selv om han gir svært lite av det til meg ellers. Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du prøver å vær ærlig med deg selv, hva tror du er årsaken til at han velger å ikke kommunisere med deg? Hvorfor ønsker han ikke å kommunisere med deg? Hvorfor velger han deg bort i hverdagen sin? Anonymkode: d1471...59c Har spurt han, får da som svar: jeg prioriterer de jeg er med og når jeg ikke er med deg så kan jeg ikke prioritere deg like mye. Noe som fører til at jeg aldri ringer han fordi jeg er redd for å mase/forstyrre og jeg sender sjeldent snaps eller meldinger for jeg føler meg masete. Selv om det eneste jeg vil er å snakke med han og høre hvordan dagen hans har vært og alt dette her.. Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare slå opp. Det vil bli som å ta av seg sekken etter en fjelltur; jævli godt. Anonymkode: 0ee4d...ee0 Haha denne likte jeg, skal huske på det! :)) Anonymkode: 939a5...ccb 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #10 Skrevet 15. oktober 2021 Dette er nok vondt å høre, men tror du egentlig at han ønsker å være sammen med deg? Du fortjener bedre! Anonymkode: ee878...c87 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #11 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, er det jeg ikke gjør. Gjorde det i starten, men førte bare til dårlig stemning så nå jeg lar han være ute med kompisene og kose seg liksom. Gidder ikke bombe han med meldinger for da virker jeg bare desp på oppmerksomhet. Selv om han gir svært lite av det til meg ellers. Anonymkode: 939a5...ccb Kor ofte forsøker du å kontakte han ila dagen? Anonymkode: c431e...afe
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #12 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er nok vondt å høre, men tror du egentlig at han ønsker å være sammen med deg? Du fortjener bedre! Anonymkode: ee878...c87 Først av alt: takk! Jeg har innsett dette. Og det er jeg usikker på. Han er en veldig, på godt og vondt, ærlig person, så om det ikke var følelser så hadde han gitt beskjed. Men jeg tviler jo da oppførsel ikke samhandler med ord. Anonymkode: 939a5...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #13 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kor ofte forsøker du å kontakte han ila dagen? Anonymkode: c431e...afe Vi snakker mest på snapchat, hehe. Men jeg sender godmåren melding og godnatt, ellers er det kanskje mellom 1-4 ganger jeg kontakter utenom det. Kommer ann på om jeg er på jobb, trening, er med venner etc, men jeg ifh til han, sier ifra om ting jeg skal og viser at jeg bryr meg over melding da vi ikke ser hverandre så ofte. Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #14 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi snakker mest på snapchat, hehe. Men jeg sender godmåren melding og godnatt, ellers er det kanskje mellom 1-4 ganger jeg kontakter utenom det. Kommer ann på om jeg er på jobb, trening, er med venner etc, men jeg ifh til han, sier ifra om ting jeg skal og viser at jeg bryr meg over melding da vi ikke ser hverandre så ofte. Anonymkode: 939a5...ccb Synst det var i overkant mange, særleg viss det er kvar dag. Han får jo aldri tid til å sakna deg, før det ligg ny snap frå deg og ventar. Kanskje du skal prøve å ikkje senda noko i det heile nokre dagar? Anonymkode: c431e...afe 2
Gjest honningblomst Skrevet 15. oktober 2021 #15 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi snakker mest på snapchat, hehe. Men jeg sender godmåren melding og godnatt, ellers er det kanskje mellom 1-4 ganger jeg kontakter utenom det. Kommer ann på om jeg er på jobb, trening, er med venner etc, men jeg ifh til han, sier ifra om ting jeg skal og viser at jeg bryr meg over melding da vi ikke ser hverandre så ofte. Anonymkode: 939a5...ccb Dette er kanskje litt hardt å si, men det virker ikke som om dere er i et sunt og ordentlig forhold. Jeg forstår dere har langdistanseforhold, men det virker ikke som om han gir så mye av seg selv i dette for at det skal fungere? Virker litt enveiskjørt, ut i fra det du skriver, TS. Jeg synes du fortjener bedre. Vet det er vanskelig å slå opp, men du vil bare gjøre deg selv en tjeneste. Det finnes mange andre fine menn der ute!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #16 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synst det var i overkant mange, særleg viss det er kvar dag. Han får jo aldri tid til å sakna deg, før det ligg ny snap frå deg og ventar. Kanskje du skal prøve å ikkje senda noko i det heile nokre dagar? Anonymkode: c431e...afe Ja, kanskje jeg får prøve det. Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #17 Skrevet 15. oktober 2021 honningblomst skrev (1 minutt siden): Dette er kanskje litt hardt å si, men det virker ikke som om dere er i et sunt og ordentlig forhold. Jeg forstår dere har langdistanseforhold, men det virker ikke som om han gir så mye av seg selv i dette for at det skal fungere? Virker litt enveiskjørt, ut i fra det du skriver, TS. Jeg synes du fortjener bedre. Vet det er vanskelig å slå opp, men du vil bare gjøre deg selv en tjeneste. Det finnes mange andre fine menn der ute! Noen ganger trenger jeg å høre de vanskelige tingene for å innse sånt selv. Ja, jeg legger nok mer i dette enn han. Det har han selv sagt. Så jeg vet ikke hvor mye lenger jeg orker å prøve å «fikse» forholdet vårt Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #18 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Først av alt: takk! Jeg har innsett dette. Og det er jeg usikker på. Han er en veldig, på godt og vondt, ærlig person, så om det ikke var følelser så hadde han gitt beskjed. Men jeg tviler jo da oppførsel ikke samhandler med ord. Anonymkode: 939a5...ccb Her hadde jeg lagt mer vekt på hva han gjør enn på hva han sier. Og det aller viktigste: Vil du ha det slik? Ønsker du å være i et forhold hvor alt er på hans premisser og du får smuler? Anonymkode: ee878...c87 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #19 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her hadde jeg lagt mer vekt på hva han gjør enn på hva han sier. Og det aller viktigste: Vil du ha det slik? Ønsker du å være i et forhold hvor alt er på hans premisser og du får smuler? Anonymkode: ee878...c87 Godt poeng ja… ja mange ting som ikke stemmer da.. Anonymkode: 939a5...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #20 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har spurt han, får da som svar: jeg prioriterer de jeg er med og når jeg ikke er med deg så kan jeg ikke prioritere deg like mye. Noe som fører til at jeg aldri ringer han fordi jeg er redd for å mase/forstyrre og jeg sender sjeldent snaps eller meldinger for jeg føler meg masete. Selv om det eneste jeg vil er å snakke med han og høre hvordan dagen hans har vært og alt dette her.. Anonymkode: 939a5...ccb Klarer du å skille mellom hva du ønsker, og hva ønsker så tror jeg du vil få en større forståelse av hvorfor situasjonen er som den er. Anonymkode: d1471...59c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå