Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med disse? Har voksipose i sovevogn, men vil ha en litt penere pose til hverdagsbruk (turer i butikken, gå i byen, kjøpesenter osv). Bor på Oslo, så temperaturen blir ikke helt krise på vinteren som regel. 

Anonymkode: aa5c2...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Noen med erfaring med disse? Har voksipose i sovevogn, men vil ha en litt penere pose til hverdagsbruk (turer i butikken, gå i byen, kjøpesenter osv). Bor på Oslo, så temperaturen blir ikke helt krise på vinteren som regel. 

Er ikke elodie posene varme nok til sovedel? Har akkurat bestilt:/

Anonymkode: 0c80e...dca

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er ikke elodie posene varme nok til sovedel? Har akkurat bestilt:/

Til bagdelen er de helt sikkert varme nok, da den er lun og ofte har et trekk over og så videre. 

Men ellers ville jeg droppet vognpose basert på utseende. Det er fleece, noe som ikke puster og varmer bare middels. Vil dere ha varme, gå for dun- og/eller ullposer. 

Anonymkode: 14c54...ca6

• Liker 1
Skrevet

Og jeg hadde aldri giddet å bytte pose okke som, men som sagt, til bagdelen funker den helt sikkert tipp topp. Bare husk at den puster dårlig, så på kjøpesenter o.l så er den dårlig da den regulerer varme helt elendig og det er mye farligere for en baby å bli for varm, enn for kald. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo en fotmuffe, ikke en ordentlig vognpose.. 

Anonymkode: 6deba...151

Fotmuffe er vognpose. Den er bare ikke forlengbar, men 100cm holder godt. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne tenkte jeg:

https://www.babyshop.com/lightweight-down-footmuff-tender-blue/p/323106
er ikke fleece. Puster denne ikke?

Det er 70% dun og 30% fjær i den, så den funker nok veldig fint! Trodde de bare hadde de med fleece på innsiden, min feil. Dog veldig stiv pris mtp at den ikke kan forlenges og dermed brukes ut vognperioden. Har du sett på Easygrow sine? Spesielt Nord er veldig fin, smal og ikke superlang (mener den blir 120cm kontra 130 på de andre), så passer de fleste vogner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og jeg hadde aldri giddet å bytte pose okke som, men som sagt, til bagdelen funker den helt sikkert tipp topp. Bare husk at den puster dårlig, så på kjøpesenter o.l så er den dårlig da den regulerer varme helt elendig og det er mye farligere for en baby å bli for varm, enn for kald. 

Kommer ikke til å bytte frem og tilbake, vi har to vogner :) en som står på verandaen som sovevogn, og en som står i garasjen til trilleturer ol :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

https://www.best-i-test.nu/vognpose

Jeg bestilte eloide siden de vant denne testen.. burde jeg returne da??

Anonymkode: 3dbd6...407

Den du har bestilt har dun, så du har overhodet ikke gjort noe dumt kjøp😃 Den der skal være varm og god!

De jeg vurderte til sånn enkel bytur-bruk er i fleece, så det er derfor jeg er i tvil :) 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Den du har bestilt har dun, så du har overhodet ikke gjort noe dumt kjøp😃 Den der skal være varm og god!

De jeg vurderte til sånn enkel bytur-bruk er i fleece, så det er derfor jeg er i tvil :) 

Har litt lyst paa den forste ogsaa, er den i fleece? (Polyester?) det er testvinneren det! Den i dun kommer litt lengre ned paa vinnerlisten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...