AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg startet med tretinoin krem for 6 mnd siden. Fant mye bra informasjon om kremen, og at det er det mest effektive for anti aging. Det hjelper mot alt: arr, kviser, rynker, grov hud osv. Så langt har huden min blitt finere, og mer myk og jevnere. Mindre kviser og. Jeg er 24 år. Lurer på hvordan huden min blir når jeg blir sånn 40 år med denne kremen. Har noen av dere brukt dette langvarig og har erfaring? Anonymkode: d2f51...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg fikk mye tørre hud da jeg brukte det, og det førte jo da til flere rynker. Men det hjalp på kvisene. Anonymkode: bfa23...c8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 15. oktober 2021 #3 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg startet med tretinoin krem for 6 mnd siden. Fant mye bra informasjon om kremen, og at det er det mest effektive for anti aging. Det hjelper mot alt: arr, kviser, rynker, grov hud osv. Så langt har huden min blitt finere, og mer myk og jevnere. Mindre kviser og. Jeg er 24 år. Lurer på hvordan huden min blir når jeg blir sånn 40 år med denne kremen. Har noen av dere brukt dette langvarig og har erfaring? Anonymkode: d2f51...153 38 år gammel her. Bruk tretinoin som nattkrem og solkrem som dagkrem. Jeg har ikke rynker og er kvit med kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ble veldig tørr, så fikk mer rynker. Anonymkode: 23612...802 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 20. oktober 2021 #5 Del Skrevet 20. oktober 2021 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg foretrekker en god Retinolkrem framfor Tretinoin. Har brukt begge deler i flere år og føler jeg fikk de beste resultatene fra Retinol (Skinceuticals). Det kan ha noe å gjøre med at huden min ikke tolererte tretinoin så godt. Den var sinnsykt uttørkende uansett hva jeg gjorde, så de linjene jeg hadde ble 1000 ganger værre. Er i 30årene nå og har brukt disse produktene i ca 5 år. Jeg er ikke rynkefri men synes jeg holder meg godt så langt. Anonymkode: a5444...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg foretrekker en god Retinolkrem framfor Tretinoin. Har brukt begge deler i flere år og føler jeg fikk de beste resultatene fra Retinol (Skinceuticals). Det kan ha noe å gjøre med at huden min ikke tolererte tretinoin så godt. Den var sinnsykt uttørkende uansett hva jeg gjorde, så de linjene jeg hadde ble 1000 ganger værre. Er i 30årene nå og har brukt disse produktene i ca 5 år. Jeg er ikke rynkefri men synes jeg holder meg godt så langt. Anonymkode: a5444...444 Ble rynkene værre, eller mer synlige? Tørr hud får rynker til å bli synligere, men det betyr ikke at man har flere rynker. Mange kremer sin sier de er antiage inneholder bare mye fukt, fordi det gir en illusjon av mindre rynker. Men det gir ingen anti age, dersom man underøsker huden Anonymkode: cab8c...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg brukte tretinoin 0,05% i 9 måneder, men måtte slutte da huden forble sår og flassete til tross for svært langsom opptrapping og bufring med div. fuktighetskremer for å tynne ut konsentrasjonen. Måtte tidvis bruke hydrokortisonkrem for å dempe irritasjonen, særlig rundt øynene. Fikk imidlertid svært fin og glødende hud i resten av ansiktet! Anonymkode: 03609...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble rynkene værre, eller mer synlige? Tørr hud får rynker til å bli synligere, men det betyr ikke at man har flere rynker. Mange kremer sin sier de er antiage inneholder bare mye fukt, fordi det gir en illusjon av mindre rynker. Men det gir ingen anti age, dersom man underøsker huden Anonymkode: cab8c...b86 Rynkene ble mer synlige. Det er heller absolutt ikke bra for huden å være uttørket over en lang periode, det kan gi motsatt effekt og man eldes raskere. Jeg følte meg som en rosin i flere måneder og det så ikke ut til at huden klarte å tilvenne seg produktet. Tok mange måneder å få huden tilbake til normal tilstand igjen. En hudpleier som nevnte det til meg. Ikke alle tåler Tretinoin så godt og får bedre resultater med noe mildere. Fukt er absolutt anti-age. Har ingenting med illusjoner å gjøre. Fukt er kjempeviktig for å beholde en sunn og fin hud over lang tid. Anonymkode: a5444...444 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #10 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 15.27): Rynkene ble mer synlige. Det er heller absolutt ikke bra for huden å være uttørket over en lang periode, det kan gi motsatt effekt og man eldes raskere. Jeg følte meg som en rosin i flere måneder og det så ikke ut til at huden klarte å tilvenne seg produktet. Tok mange måneder å få huden tilbake til normal tilstand igjen. En hudpleier som nevnte det til meg. Ikke alle tåler Tretinoin så godt og får bedre resultater med noe mildere. Fukt er absolutt anti-age. Har ingenting med illusjoner å gjøre. Fukt er kjempeviktig for å beholde en sunn og fin hud over lang tid. Anonymkode: a5444...444 sejjellle skrev (41 minutter siden): Jeg begynte å bruke den for 1-2 uker siden og opplever lite rødhet, men har fått ganske stram hud. Nesten som at linjene/rynkene har blitt litt verre pga huden føles stram og tørr. Har også blitt merkelig stram i huden i munnvikene. Men da har dere ikke brukt riktige produkter utenom. Du skal ikke bare bruke tretinoin-kremen, men må selvfølgelig prioritere produkter som gir nok fukt utenom. Dette er brukerfeil, med andre ord. Har brukt tretinoin I rundt 5 mnd nå og har aldri hatt så glødende og vakker hud før 🥰🥰 Har funnet en helt perfekt rutine som gir masse fukt! Anonymkode: 229d7...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå