AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Vel for å gjøre en lang historie kort, jeg hadde et kort forhold til en mann for 16 år siden. For han var jeg hans store kjærlighet og han har ikke elsket noen slik han elsket meg har han sagt. Vi har hatt litt kontakt på tlf i perioder etter dette. Pga mye div før som har forandret seg nå så er jeg ute etter et forhold og han er det samme. Han vil ha meg tilbake siden ting er bedre nå enn før. Han har aldri klart å glemme meg og han vil ha et seriøst forhold til meg. Så er det meg da. Jeg liker å prate med han og han er rolig og stabil mann som og har hatt utfordringer i livet sitt slik som jeg har hatt. Men jeg føler jeg ikke har tenning på han på en måte. Jeg kan ikke forklare det på noe måte. Men jeg vet jeg vil få det godt med han og at han aldri ville være utro mot meg. Jeg føler og at jeg kan lære meg å bli glad i han og tenne på han og. For jeg er glad i han som person merker jeg. Noen som har tips? Anonymkode: 259d9...5b5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Nice guys finish last… Anonymkode: 807fb...a2b
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Det høres ut som ett forhold helt uten kjemi, ett slags fornufts ekteskap? Hvorfor ikke lete etter kjærligheten når du først er i gang?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Ominous skrev (1 minutt siden): Det høres ut som ett forhold helt uten kjemi, ett slags fornufts ekteskap? Hvorfor ikke lete etter kjærligheten når du først er i gang? Jo vi har kjemi da, ellers hadde vi aldri hatt kontakt slik vi har hatt i perioder i flere år. Men jeg tente på han før da vi hadde et forhold. Men han bor et annet sted i landet, og jeg ble kjent med en annen mann mens vi var sammen for 16 år siden og ble sammen med han. Jeg har lyst å gi dette en sjanse føler jeg. Anonymkode: 259d9...5b5
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo vi har kjemi da, ellers hadde vi aldri hatt kontakt slik vi har hatt i perioder i flere år. Men jeg tente på han før da vi hadde et forhold. Men han bor et annet sted i landet, og jeg ble kjent med en annen mann mens vi var sammen for 16 år siden og ble sammen med han. Jeg har lyst å gi dette en sjanse føler jeg. Anonymkode: 259d9...5b5 Ok, fikk inntrykk at det var mer vennskapelig fra din side. Hvis du har lyst til å gi det en sjanse så er det vel bare å prøve forsiktig å føle seg frem?
AnonymBruker 42 Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen som har tips? JA - si det som det er. Det å ikke tenne på noen i utgangspunktet betyr ikke nødvendigvis så mye for min del (for jeg vet hvordan det kan utvikle seg). Og at noen kan "vokse" på en noe vanvittig, og snu alt på hodet - det skal man virkelig ikke kimse av, altså. Men... (og stort MEN) Folk er forskjellige, og det som kan utvikle seg ifra vennskap til stormforelskelse for noen, blir bare dødfødt og en tragedie for andre... Om jeg skulle velge selv, så hadde alle forhold startet som vennskap, og hatt grunnmur i det. Mye heller det enn "grenseløs tiltrekning" fra start, og evt. for så utviklet seg til "vennskap" der man egentlig finner ut at man har null til felles, og ikke finnes på "nett"... Endret 15. oktober 2021 av Beeblebrox 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 Men skal du bli sammen med han bare fordi han aldri kommer til å være utro? Det høres jo ut som et dårlig utgangspunkt. Anonymkode: fa9fc...598 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): for 16 år siden. For han var jeg hans store kjærlighet og han har ikke elsket noen slik han elsket meg Først bør du finne ut av om hans tanker om deg er realistiske, eller om hans tanker om deg gjennom disse seksten årene har mistet proporsjonene. Dernest bør du selv vurdere og ta en avklaring med deg selv om du kan være fornøyd med å leve mange år i et sexløst forhold. Og så bør du nok likevel prøve å jobbe for å finne en gnist. Anonymkode: fd8f3...e29 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg vil ikke leve i et forhold uten sex nei, jeg har også i ettertid vært i et forhold der følelsene utviklet seg over litt tid. stormende forelskelse kan fort ende andre veien og vet jeg. Jeg føler jeg kan få det godt med han. Anonymkode: 259d9...5b5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #10 Skrevet 15. oktober 2021 Prøv det ut. Er oftest slik man finner ut av om man passer sammen. Anonymkode: 5d0f2...a24
Gjest Skogsalv Skrevet 16. oktober 2021 #12 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vel for å gjøre en lang historie kort, jeg hadde et kort forhold til en mann for 16 år siden. For han var jeg hans store kjærlighet og han har ikke elsket noen slik han elsket meg har han sagt. Vi har hatt litt kontakt på tlf i perioder etter dette. Pga mye div før som har forandret seg nå så er jeg ute etter et forhold og han er det samme. Han vil ha meg tilbake siden ting er bedre nå enn før. Han har aldri klart å glemme meg og han vil ha et seriøst forhold til meg. Så er det meg da. Jeg liker å prate med han og han er rolig og stabil mann som og har hatt utfordringer i livet sitt slik som jeg har hatt. Men jeg føler jeg ikke har tenning på han på en måte. Jeg kan ikke forklare det på noe måte. Men jeg vet jeg vil få det godt med han og at han aldri ville være utro mot meg. Jeg føler og at jeg kan lære meg å bli glad i han og tenne på han og. For jeg er glad i han som person merker jeg. Noen som har tips? Anonymkode: 259d9...5b5 Tipset er vel og møtes før han avskrives som elsker og livsvenn?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #13 Skrevet 16. oktober 2021 Møt ham, du har jo ingenting å tape? Jeg hadde et heftig forhold for mange år siden. En jeg elsket veldig høyt og var veldig tent på. Det var spennende, lidenskapelig og jeg var sykt forelsket. Men det var også mye drama.. Etter en stund ble det slutt og jeg møtte en annen. En solid fyr, ikke så spennende, men den jeg trengte etter å ha vært i det andre forholdet. Vi har nå vært sammen i 15 år og han er verdens beste pappa for ungene. Og, han er jammen spennende også, jeg måtte bare bruke litt tid på å finne det ut. Har aldri hatt bedre sex enn med ham, og han overrasker meg fortsatt. Så man må bare bli kjent før man egentlig vet.. Kanskje kan han være spennende, kanskje vil det ikke være noe lidenskap der. Det vet du ikke før du lærer ham bedre å kjenne. 😊 Anonymkode: b7f75...593 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå