Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 (endret) Det kan være hva som helst. Liker: Alenetid. Musikk. Dyr. Friluftsliv. Fotball. Misliker: Veps. Smatting. Falske mennesker. Bedrevitere. Egoister. Endret 15. oktober 2021 av AthenaRavenLuna
Daryl Dixon Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Liker: Dyr. Is. Podcaster Klokker Stil/interiør. Liker ikke: Folk som spiser stygt og lager mye spiselyd. Uhøflige Røyk Dyremishandling Dårlig kvalitet. (På folk og ting generelt)
powerpuffen Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Liker Søvn Mat Alenetid Hunder, eller dyr generelt Musikk Liker ikke Oliven Stress Negativitet Hodepine Tannlegen
Rosewood Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Liker: Reise Musikk Være med venner Folk som ikke tar seg selv høytidelig Alt av søtsaker Liker ikke: Spiselyder Folk som er for seriøse og tar ting bokstavelig Rotter Rosiner Fotball
Kvinnenavn Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 Liker: •Voksne folk som lager liker/liker ikke lister på anonyme forum •Godhet •Latterkrampe •Søvn •Alle former for kunst, spesielt i musikkform Liker ikke: •Katter (det kan jeg aldri fortelle noen i virkeligheten, jeg vet) •Gjøre ting jeg ikke har lyst til •Urettferdighet •Brette klær •Løgn
Elaine Marley Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 Koselig tråd Liker: -Katter og dyr generelt egentlig. -Sjokolade. -Knitring i peisen. -Avslappede og varme mennesker. -Lukten av kanelboller. Liker ikke: -Støvsugere. -Å fryse. -Folk som er slemme mot andre. Spesielt mot dyr, gamle mennesker og barn. -Regn og dugg på briller. -Fårikål.
miaw Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 LIker: Latterkrampe med besteveninna Kuldegrader og mye snø Hytteturer Å høre på regnet mens jeg sovner Eldre mennesker Liker ikke Å bli avbrutt Lettprodukter Å dusje Kresenhet All sport som går på tv 1
velociraptor Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 Liker: sol trening dyr bøker musikk Liker ikke: edderkopper regn dårlig kvalitet folk kroppslukt
butterfly28 Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 Liker: *Fjelltur *Hunder *Sex *Stillhet og alenetid *Å reise alene Liker ikke: *Spiselyder/smatting *Når det regner og blåser samtidig *Urettferdighet *Overfladiske mennesker *Fotball
Klink Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg liker : Sjokolade Vin Katter Kanelboller stryking på ryggen Jeg liker ikke : Fiskelukt Båt Være kvalm Glatt bilføre Ting som ikke er ordnet og som ikke kan fikses med en gang på grunn av helligdager, helg , ikke penger akkurat nå , vente på oppringing fra en eller annen instans eller lignende.
Sally-Go-Round Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg liker: * Å dra på hyttetur med gode venner * Å spise italiensk pizza * Å lese bøker av forfatteren Ali Smith * Å omgås/ ri på hest * Å være alene Jeg liker ikke: * Å kjøre i snøvær * Å være lenge borte fra hjemmet mitt * Å mislykkes med matlagingen * Å tape i spille * Å stå opp tidlig
Michaelhe Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 Liker snacks sex øl og musikk (disse hører sammen) hund litteraturhistorie Ikke liker uærlige folk som ikke følger en eneste av sine egne regler folk som bruker sosiale masker folk med store ego folk som dominerer et rom slik at ingen andre får snakke (jeg gjør dette skriftlig, men ikke når du møter meg) jordbærlakris (dette er noe av det absolutt meste vemmelige jeg vet)
Cockerlover Skrevet 26. oktober 2021 #13 Skrevet 26. oktober 2021 Liker: Øl Barn Musikaler Nysgjerrige mennesker Hotellfrokost Liker ikke: Sosiale medier Barbere leggene Kjøre i tuneller Vaske dusjen Mennesker som sitter med telefon når du prater med dem
Gjest Elder Millennial Skrevet 26. oktober 2021 #14 Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Liker: Lukten av regn på solvarm asfalt. Sjokolade. Sex. Å legge meg nydusjet i nyvasket sengetøy. Å lære noe nytt. Liker ikke: Folk som parkerer på tvers av to parkeringsplasser. Når kollegaen har makrell i tomat til lunsj. Når folk ikke rydder vektene etter seg på treningssenteret. Å stå i kø. Å tape i spill. Endret 26. oktober 2021 av Elder Millennial skriveleif
pappa messi Skrevet 29. oktober 2021 #15 Skrevet 29. oktober 2021 Liker: 😀 Norvegia ost Griser Sommer Jul klassisk musikk Misliker: 😠 Jarlsberg Høst Kulde Forkjølelse Mas
flusa Skrevet 5. november 2021 #16 Skrevet 5. november 2021 Liker: katter,matlaging,musikk,kaffe,å bade. Misliker: frekke barn,høyder,sild,smerter mummikopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå