Gjest Violetta Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg kjøpte et sånt før helgen, men det var det dårligste kjøpet jeg har gjort i mitt liv! Jeg skulle skru en skrue i en gipsvegg for å henge opp et bilde, det var den ikke kraftig nok til. Så skulle jeg skru fra hverandre en seng, det taklet den heller ikke. Burden den ikke takle såpass eller? Den var fulladet, det er ikke derfor.
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Det er jo Clas Ohlson da...... Skal du ha verktøy, kjøp skikkelig!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 Det er jo Clas Ohlson da...... Skal du ha verktøy, kjøp skikkelig! ← Enig, at folk snart ikke skjønner det. Varer fra Biltema og Clas Ohlson er rallemikk som ikke duger til noe annet enn å ligge i en skuff.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Enig, at folk snart ikke skjønner det. Varer fra Biltema og Clas Ohlson er rallemikk som ikke duger til noe annet enn å ligge i en skuff. ← Vel noe funker så fint som bare det og noe funker ikke i det hele tatt og det er vanskelig å vite hva som havner hvor
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 Forøvrig kjøper jeg heller bits til boremaskinen til å skrue med - koster lite (kan godt kjøpes på Clas Ohlson) og man slipper å ha all verdens maskiner i skapet
Pasha Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 hjelper vel lite å kjøpe bits dersom man ikke har bormaskin... .. hadde nok aldri kjøpt meg en bormaskin på hos clas.. men så har jeg tilgang til bra verktøy til billigere penge via jobben.. så da kjøper jeg kun kvalitet.
Gjest Violetta Skrevet 3. oktober 2005 #7 Skrevet 3. oktober 2005 Snakker om å hovere. Jeg eier ikke noen boremaskin, og kan ikke skjønne at det skal være nødvendig med noe slikt til å bare skru i skruer med. Har ikke greie på sånt, det verste jeg vet er å skru, men noen ganger må man så da tenkte jeg at et skrujern må være tingen. Så feil man kan ta.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #8 Skrevet 3. oktober 2005 Kjøp deg et normalt skrujern da, håndkraft duger vel ennå?
Gjest Violetta Skrevet 3. oktober 2005 #9 Skrevet 3. oktober 2005 Kjøp deg et normalt skrujern da, håndkraft duger vel ennå? ← Ja og det har jeg da også, men om man skru mange skruer er det vel bedre med elektrisk.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 Ja og det har jeg da også, men om man skru mange skruer er det vel bedre med elektrisk. ← Hvorfor det? Den fungerer jo ikke?
Gjest Violetta Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor det? Den fungerer jo ikke? ← Godt poeng. Men det var jo tanken før den ble kjøpt. Kanskje et av kvalitet funker?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #12 Skrevet 3. oktober 2005 Elektrisk skrujern vil aldri fungere. Motoren er altfor liten. Har du kikket inni, muligens den blir drevet av en strikk. Skal du skru i skruer er det enten håndkraft eller bormaskin som gjelder.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #13 Skrevet 3. oktober 2005 Elektrisk skrujern vil aldri fungere. Motoren er altfor liten. Har du kikket inni, muligens den blir drevet av en strikk. Skal du skru i skruer er det enten håndkraft eller bormaskin som gjelder. ← Eller kanskje det sitter ei sliten flue og sliter over ett sett pedaler inni der.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #14 Skrevet 3. oktober 2005 Hvis flua er dau, så kan du jo forsøke å stappe inn ei ny.
Gjest Violetta Skrevet 3. oktober 2005 #15 Skrevet 3. oktober 2005 Usj, synd at det er så seint på høsten, finnes ikke fluer her lenger. Men jeg vil ha pengene mine tilbake, så jeg tar turen til Claes Ohlsson i morgen.
Pasha Skrevet 4. oktober 2005 #16 Skrevet 4. oktober 2005 Usj, synd at det er så seint på høsten, finnes ikke fluer her lenger. Men jeg vil ha pengene mine tilbake, så jeg tar turen til Claes Ohlsson i morgen. ← Ja, det burde du gjøre! Selv om det er clas olson kvalittet,,så burde den i allefall virke litt. Følg med i avisene fremover. Kommer gjerne mange gode tilbud på små og billige skru/bormaskiner. Som på Jernia, byggmaker, monter.. osv. og her er nok kvailiteten bedre..selv om du kan være heldig å få en maskin til under hundrelappen. Grunnen: På disse kjedene forventer folk kvailitet. Det gjør de fleste (i allefall jeg) ikke på clas olson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå