Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p piller for ca 5 mnd siden, og har enda ikke fått mensen. Burde jeg ta det opp med fastlegen? eller bare vente?

Anonymkode: 0f7cd...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg tok det nesten et år før jeg fikk mensen tilbake. Tok kontakt med fastlegen selv men han brydde seg ikke så mye og fikk bare beskjed om å ta en graviditetstest, vente lenger og heller komme tilbake viss mensen fortsatt ikke kom etter noen mnd til.. Tror det er ganske normalt at mensen kan ta lang til å komme tilbake etter man har gått på ppiller, men er du veldig bekymret kan du prøve å ta det opp med fastlegen -  forhåpentligvis blir du tatt på alvor og legen kan utelukke at det er noe å være bekymret over ❤️  

Anonymkode: 48100...8c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For meg tok det nesten et år før jeg fikk mensen tilbake. Tok kontakt med fastlegen selv men han brydde seg ikke så mye og fikk bare beskjed om å ta en graviditetstest, vente lenger og heller komme tilbake viss mensen fortsatt ikke kom etter noen mnd til.. Tror det er ganske normalt at mensen kan ta lang til å komme tilbake etter man har gått på ppiller, men er du veldig bekymret kan du prøve å ta det opp med fastlegen -  forhåpentligvis blir du tatt på alvor og legen kan utelukke at det er noe å være bekymret over ❤️  

Anonymkode: 48100...8c5

Takk for et fint og langt svar. Da er det sikkert ikke noe gale med meg ☺️ Skal til fastlegen i neste uke så kan nevne det i farten da kanskje.  

Anonymkode: 0f7cd...d4e

Skrevet

Hadde ikke fått tilbake mensen da jeg ble gravid ca. 6 måneder etter P-pille slutt ;) Legen min mente det var vanlig at det kunne gå et år etter slutt før syklusen var tilbake igjen :) 

Anonymkode: a7e4c...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...