Gå til innhold

Til menn og videre kommunikasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønskelig om menn svarer☺️ Er veldig ny på dette med dating sider og kommunikasjon med matches på dating sider. Da jeg kun har truffet ekser gjennom felles kjente tidligere. Har avtalt et møte med en i neste mnd. Og ønsker jo å bli bedre kjent med mannen før vi treffes. Vil allikevel ikke skremme han bort. Hva kan jeg spør om eller skrive til han daglig kanskje for å holde flyten og kontakten frem til møtet?? Skal jeg vente på at han skriver først? Eller hva tenker dere om dette? Er forresten ei kvinne på 36 år🙈

Anonymkode: 98d27...2ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt lost på dette🙈

Skrevet (endret)

Kan si det sånn: Hvis du får en melding fra ham, svar på den. Du trenger ikke svare akkurat på sekundet, men ikke la det gå flere dager før du svarer på en melding som du har fått. Og prøv å spørre noe om ham i samme melding. Hvis jeg sender en melding til en dame, og det eneste jeg får tilbake er svar på spørsmålet jeg stilte (og da snakker vi om helt vanlige ting, ikke noe pervo etc), og ingenting i retur, så mister i hvert fall jeg interessen ganske kjapt. Da tenker jeg at hun ikke er særlig interessert. Hvis jeg ikke får svar på meldingen jeg sender, er veien også kort til å tenke at hun ikke er interessert i noen videre kontakt. Da gidder jeg ikke kaste bort tid på henne, og nå gidder jeg ikke engang å slette matcher, det får evt hun gjøre, haha 😛

Edit: man blir jo kjent ved å grave og spørre, og kanskje finner man noe felles man kan spinne rundt, da kan det fort flyte over i en samtale. Det er et godt tegn. Men hvis det bare blir spørsmål - svar, spørsmål - svar, da vet man at kjemien ikke er der. Blir litt som et dårlig jobbintervju...

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Du må ha noe i profilen din som gjør det lett å stille spørsmål og starte en samtale. Ville ventet til du fikk en melding, og svar på den og still gjerne spørsmål tilbake. Som en vanlig samtale - det kan ikke være enveis.

Anonymkode: 47b01...57d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må ha noe i profilen din som gjør det lett å stille spørsmål og starte en samtale. Ville ventet til du fikk en melding, og svar på den og still gjerne spørsmål tilbake. Som en vanlig samtale - det kan ikke være enveis.

Anonymkode: 47b01...57d

Takk for svar☺️ Må jo ha vært noe i profilen min siden han likte meg. Vi snakket sammen litt på mandag. Så var det stille til igår. Det vi har avtalt møte i neste mnd da vi bor et stykke fra hverandre. Og jeg svarer han på spm og stiller selv spm. Er bare redd for at jeg kan virke for ivrig å skremme bort🙈

Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: f1ce3...b49

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor gammel er han?

Anonymkode: f1ce3...b49

Han er 38 og vi er nå på rett vei☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...