Gasellen Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Midnight Mass på Netflix - den nyeste serien til Mike Flanagan, mannen bak The Haunting of Hill Hous og Bly Manor. (Som også er to originale og nydelige [skumle] serier) Denne fyren her har gjort horrorsjangeren - som jeg i utgangspunktet har vært skikkelig fed up av - ny og spennende igjen. Rett og slett ved å gi oss en skikkelig historie med solide karakterer og dyktig cast. Midnight Mass er en karakterdrevet serie med fantastisk dialog og nydelig skuespill. Jeg tror det er den beste serien jeg har sett i år. Jeg liker at Flanagan bruker opp igjen skuespillerne. Jeg ble skikkelig overrasket, for traileren var ganske "meh".. Så hvis du vil se en miniserie anbefaler jeg den! Og kudos for kjekk prest da. Hadde vi hatt så kjekke prester i kirka her så hadde jeg faen meg gått i kirka hver søndag. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 The haunting of… x2 var fabelaktige, men her har jeg mistet interessen og har ikke sett de to siste episodene. Anonymkode: b8f9d...411 1
Gasellen Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): The haunting of… x2 var fabelaktige, men her har jeg mistet interessen og har ikke sett de to siste episodene. Anonymkode: b8f9d...411 Den er ganske anderledes enn de to andre seriene hans men for min del er Midnight Mass favoritten. Jeg synes de første par episodene var treige men det tok seg opp. Jeg liker jo at det er ett isolert samfunn og jeg liker at de viser hvordan religion kan hjernevaske desperate mennesker, samtidig som ateister og muslimer også er relevante for historien. Leser i flere forum at veldig mange muslimske amerikanere syntes det gjorde veldig godt å se en krakter som Sharif og at de følte han representerte dem bra. Spesielt tordentalen hans på kontoret gikk rett hjem hos mange av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg likte den veldig godt. Har vokst opp i et sterkt religiøst samfunn og kjenner igjen ønsket og trangen til å finne tegn og gud i alt. Helt i fornektelse. Anonymkode: 569cd...249 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 Den serien var bortkasta tid for min del. Den hadde jeg store forhåpninger til, men det var en stor skuffelse. Anonymkode: 27c0e...462 1
Magika_fra_Fyll Skrevet 16. oktober 2021 #6 Skrevet 16. oktober 2021 Likte den! Var litt kjedelig i begynnelsen men tok seg fort opp etter de par første episodene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå