AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Her kommer nok et innlegg om søvn😅 Vår jente på 6mnd har vært veldig enkel å legge siden vi begynte med at hun skulle sovne i egen seng. Sovner stort sett innen en halvtime, sitter da ved siden av henne, synger og koser litt på pannen. Hun har og stort sett sovet godt fram til første mating (alt fra 23-0130). Dersom hun våknet så har det holdt å gi henne smokk og litt kos så har hun sovet videre. I det siste er oppvåkningene på kvelden blitt hyppigere. Og hun er vanskeligere å roe. Dersom hun gråter mye har jeg tatt henne opp. Hun kan da sovne i armene mine. Prøver jeg å legge henne så gråter hun. Jeg tenker jo da at hun er trøtt, men ønsker å unngå en dårlig vane med å bli tatt opp, i tillegg til at forflytningene som regel alltid ender med at hun våkner uansett. Jeg ser ikke på dette som noe stort problem og håper jo hun skal komme seg inn i godt gammelt mønster, men vil likevel prøve å håndtere det slik at hun skjønner at hun må sovne i sengen sin, Jeg lurer derfor på om det er andre som opplever oppvåkninger ila kvelden og hva dere bruker å gjøre? Anonymkode: 5037f...361
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Vår hadde en slik periode, dvs. har enkelte sånne kvelder fortsatt nå 7,5mnd. Som din så er hun tydelig trøtt men finner ikke alltid roen. Så noen ganger må hun gråte litt før hun sovner. Ikke hylskriking, men trøtt sutregråt. Da holder jeg i hånda evt. klapper litt på henne. Det funker iblant i alle fall. Det er drit men har håp om at det går over😬 Hos oss har det også hjulpet at hun etterhvert får til å finne og putte i smokken selv. Da ser vi henne på babycall og lar henne få en sjans til å klare det selv før vi går inn. Anonymkode: 162f8...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå