AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Har en 5-åring som har begynt å bli veldig privat. Er det vanlig at det starter så tidlig? Vil ikke ha nuss lenger, ikke klem så noen ser det, skal gå på do i fred osv. Trodde dette kom mye senere? 😅 Er det en fase? (Og nei, det har ikke skjedd noe, så vennligst ikke spekuler i det. Det startet med at bestevennen hans ikke ville ha nuss av sin mamma lenger, og derfra har det eskalert over noe tid.) Anonymkode: 5ceaa...5ab
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 5-åringen min har også blitt veldig bevisst på kropp. Vil ikke skifte foran hvem som helst, vil være i fred på do, vil sitte mer for seg selv. Men får heldigvis fortsatt mange nusser og klemmer ☺️ Anonymkode: 4d2c9...300
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har en som straks blir 5. Forrige uke var første gang han spurte om jeg kunne la han være i fred på do. Anonymkode: 5d615...5bd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Her vil 7-åringen helst være alene på do, men det er ikke veldig viktig. Han setter seg gjerne ned selv om vi alle er på badet. Både han og 5-åringen går nakne uten problemer når de er hjemme og med oss, men ikke like komfortabel dersom det er andre tilstede lengre, selv om det også går litt i bølger. Begge vil gjerne kose og klemme, både i bhg og på skolen også. Anonymkode: 7199d...5f9
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 Fireåringen min liker å være alene på do og lukket dør, men trenger hjelp da så hun bare roper. Anonymkode: 3414d...bac
solmåneogstjerner Skrevet 16. oktober 2021 #6 Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Å ville gå på do i fred er helt vanlig i den alderen. Det er også ganske vanlig å ikke ønske for mye kos og klem foran andre. Og heller ikke overdreven kosing hjemme. Hadde reagert om ikke femåringen vil ha nattakos, men ellers tenker jeg det er helt vanlig. (Det motsatte er også helt normalt, ingen av delene er grunn til bekymring i seg selv) Endret 16. oktober 2021 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Skrevet 16. oktober 2021 Spørs vel helt på barnet. 7 åringen min er ikke privat for fem øre😂 Anonymkode: 4085b...fab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå