Gå til innhold

Er shabby chic fortsatt in?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller er det noe annet som har overtatt nå? Hva heter i så fall det?

Anonymkode: 36645...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har det noe å si? Innred huset sånn som du synes er fint.

• Liker 11
Skrevet

Skandinavisk minimalisme er in nå. Shabby chic er veldig ut.

Men ja, innred som du vil 😊

Anonymkode: 5be10...a4a

• Liker 6
Skrevet

Chabby chic er veldig år 2000.

Anonymkode: b7ed1...a52

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nå er det vel strengt tatt "japandi" som er i ferd med å nå ut til de brede massene og har inntatt Nille, Kid og, ikke minst, interiørsidene på FB :ler: Men det betyr jo egentlig bare at det også er på vei ut. 

Shabby chic er vel så ute at det kanskje er på vei inn igjen snart ;) 

Men uansett har det ingenting å si. Man kan innrede sitt eget hjem akkurat som man vil og hvis man tar utgangspunkt i ting man virkelig liker av god kvalitet så varer det gjennom alt som kommer og går av trender. 

• Liker 9
Skrevet

Det er "in" å latterliggjøre stilen i alle fall.. Det som er det kuleste er å kjøre sin helt egne stil. Drite i hva andre mener. Det er kult det! Kjører en annen stil men elsker å komme hjem til andre og se helt andre stiler. Superspennende.  

Anonymkode: 5532a...b65

• Liker 7
Skrevet

Heldigvis er det så ut så det kan bli. 

Anonymkode: 75b7a...a00

• Liker 2
Skrevet

Betyr det at dett ikke lenger er «in» med møbler som ser slitt ut?

Skrevet

Hva er egentlig forskjell på Skandinavisk minimalisme og shabby chic, foruten at shabby chick ting skal være slitte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Betyr det at dett ikke lenger er «in» med møbler som ser slitt ut?

Absolutt. Men gjør som du vil.

Anonymkode: d8ac2...447

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er det noe annet som har overtatt nå? Hva heter i så fall det?

Mye av det går vel i ett med farmhouse og fransk landlig stil ish

• Liker 1
Skrevet

Hvilken normal familie har råd til å følge interiørtrendene hvert år? Det blir jo svindyrt. Uff, mange som er fanget i denne materialistiske verden. Synes mer synd på de, enn de som har et hjem som er "ut". Og ja, jeg elsker interiør, men et hjem som er lagd med sjel, glede og omsorg danker ut alle hjem som er "moteriktig". 😍

Anonymkode: b889a...a6f

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er egentlig forskjell på Skandinavisk minimalisme og shabby chic, foruten at shabby chick ting skal være slitte?

Shabby chick vs. skandinavisk minimalisme. Altså nesten så forskjellig som det kan bli. 

• Liker 10
Skrevet

Kjør den stilen en selv liker, uavhengig av hva som er in eller ikke. Kjedelig når alle har det helt likt omtrent.

Anonymkode: 42e39...1a4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Shabby chic er dillete og klumpete (syns jeg), minimalisme er rene linjer. Skulle jeg innredet minimalistisk kunne jeg ikke brukt shabby chic ting som jeg f.eks malte opp.

Jeg har aldri likt shabby chic i mitt hus, men andre kan få det til å fungere. Innred med hva enn som gjør deg glad :)

Anonymkode: e0281...f7b

• Liker 6
Skrevet

Sånne bokstaver som folk setter opp med ord (som Home og Love), er det shabby chic? Eller er det fortsatt «in»?

Skrevet

Er Fransk Landstil i praksis det samme som shabby chic? Eller er det en slags mellomting mellom shabby chic og skandinavisk minimalisme? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skandinavisk minimalisme er også på overtid, og visstnok på vei ut. Begynner å bli noen år siden det var særlig hot.

Anonymkode: df68f...63a

• Liker 4
Skrevet

Vil bare få presisere at «shabby chick» er noe heeeeelt annet enn «shabby chic» (sistnevnte er korrekt stavemåte når det gjelder interiørtrenden). 

Anonymkode: 0dec4...21c

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil bare få presisere at «shabby chick» er noe heeeeelt annet enn «shabby chic» (sistnevnte er korrekt stavemåte når det gjelder interiørtrenden). 

Anonymkode: 0dec4...21c

Jaaa! :ler: Ser jeg til og med har greid å skrive det feil selv, men det er litt i klasse med "walking closet" :kaklehone:

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...