AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg har en fetish for dameføtter, jeg blir sykt opptatt av hva damer har på føttene, ser jeg bar hud mellom bukse og ankelboots lurer jeg sykt på om kvinnen er barbent eller hva type strømper som blir brukt. Jeg har med flere anledninger spurt hva type strømper bruker du i de skoa, har også ofte spurt om hun er barbent i skoa. Plager meg at jeg plager kvinner med disse spørsmålene, hva hadde du som kvinne tenkt hadde du fått disse spørsmålene. Anonymkode: 9e33d...8b2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Det er ikke fetisjen din som skaper problemer for deg, det er mangelen på selvkontroll. Anonymkode: 2f0c7...2d9 25
Sdkkds Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er ikke fetisjen din som skaper problemer for deg, det er mangelen på selvkontroll. Anonymkode: 2f0c7...2d9 Ding ding ding 6
Mezzosoprena Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Det er jo ikke fetisjen din som er problemet - det er din totale mangel på folkeskikk! 9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 😄🤣 Har møtt ein ein som har fetish for dameføtter, han var som deg. Eg tåler sånne spørsmål da, er ikkje så lettkrenka type. Synest mest det var jævlig sært. Trur han var hard mens han stirra på tærne mine i åpne sandalar. Get a grip liksom. Anonymkode: 4f4db...e68 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke fetisjen din som skaper problemer for deg, det er mangelen på selvkontroll. Anonymkode: 2f0c7...2d9 Ja jeg vet, men hadde jeg ikke hatt denne fetisjen så hadde det heller ikke vært et problem Anonymkode: 9e33d...8b2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Det er jo ikke fetisjen din som er problemet - det er din totale mangel på folkeskikk! Hva har folkeskikk med dette å gjøre ? Anonymkode: 9e33d...8b2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja jeg vet, men hadde jeg ikke hatt denne fetisjen så hadde det heller ikke vært et problem Anonymkode: 9e33d...8b2 Skjerp deg! Anonymkode: 16b5c...a2e
Mezzosoprena Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har folkeskikk med dette å gjøre ? Anonymkode: 9e33d...8b2 Du vet det selv, kjære deg - du skriver jo selv at du vet at du plager kvinnene... Ergo, totalt mangel på folkeskikk! 4
Sdkkds Skrevet 15. oktober 2021 #10 Skrevet 15. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg vet, men hadde jeg ikke hatt denne fetisjen så hadde det heller ikke vært et problem Anonymkode: 9e33d...8b2 Jeg tror de fleste andre fetisjer hadde vært ett betraktelig større problem jeg, så med din mangel på impulskontroll tror jeg du skal være glad det er fetisjen din og ikke noe som ville blitt virkelig ubehagelig 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #11 Skrevet 15. oktober 2021 Just now, Sdkkds said: Jeg tror de fleste andre fetisjer hadde vært ett betraktelig større problem jeg, så med din mangel på impulskontroll tror jeg du skal være glad det er fetisjen din og ikke noe som ville blitt virkelig ubehagelig Det må vere litt slitsomt å ha fetish for noko som er OVER ALT nesten alltid. Min fetish er i det minste litt meir skjult, blir ikkje eksponert for det konstant. Anonymkode: 4f4db...e68
Sdkkds Skrevet 15. oktober 2021 #12 Skrevet 15. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det må vere litt slitsomt å ha fetish for noko som er OVER ALT nesten alltid. Min fetish er i det minste litt meir skjult, blir ikkje eksponert for det konstant. Anonymkode: 4f4db...e68 Det er fortsatt kun ett impulskontroll problem, ikke at det er en liten greie, misforstå meg rett, men alt ville blitt ille om du ikke klarer å la være. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #13 Skrevet 15. oktober 2021 Just now, Sdkkds said: Det er fortsatt kun ett impulskontroll problem, ikke at det er en liten greie, misforstå meg rett, men alt ville blitt ille om du ikke klarer å la være. Ja du har rett. Anonymkode: 4f4db...e68 1
Sdkkds Skrevet 15. oktober 2021 #14 Skrevet 15. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja du har rett. Anonymkode: 4f4db...e68 Men ja, det blir jo ikke bedre av at man blir konstant eksponert for noe. Så jeg er enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #15 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg synes ikke denne fetisjen var så problematisk jeg☺️ Er du en som kjøper sokker og sko også? Anonymkode: 549f2...452
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #16 Skrevet 16. oktober 2021 Fetisjen din skader jo ingen akkurat, men du trenger jo ikke utrykke den til mennesker som du ikke har en seksuell relasjon til.. Selv tenner jeg veldig på wet, men det må jo være i en seksuell setting. F.eks tenner jeg ikke på at en kollega forteller meg at de straks er tilbake for de må på do. Jeg spør ikke heller selvsagt. Selv om jeg har en sær fetisj så koser jeg meg med den selv og er glad jeg har så spesifikke tenningsmønster 🤷🏼♂️ Anonymkode: e7016...613
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #17 Skrevet 16. oktober 2021 Hadde en kjæreste med sokkefetish som var veldig opptatt av mine sokker og føtter. Hadde ikke noen problemer med det. Men hadde syntes det var litt rart kanskje om en fremmed stoppet meg på gata og snakket om sokkene mine. Men en ganske uskyldig fetish og plager ikke meg at han slikket og koste med dem. Anonymkode: 25021...af7
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. oktober 2021 #18 Skrevet 16. oktober 2021 Det kommer jo an på om du er venn med disse kvinnene da? Jeg har en kompis som har fotfetisj og han spør ofte om å få se bena mine og tærne og under sålen osv.. Men vi kjenner hverandre godt. Om det er perifere kvinner du ikke har noe forhold til, er det frekt.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #19 Skrevet 16. oktober 2021 Mysticgirl skrev (4 timer siden): Det kommer jo an på om du er venn med disse kvinnene da? Jeg har en kompis som har fotfetisj og han spør ofte om å få se bena mine og tærne og under sålen osv.. Men vi kjenner hverandre godt. Om det er perifere kvinner du ikke har noe forhold til, er det frekt. Ja det er kvinner jeg ser rundt meg, visst jeg ser en kvinne på butikken i støvletter kjenner jeg en trang til å vite hva hun bruker av strømper i disse, visst hun sier at hun går barbent eller nylonstrømper får jeg så syk tenning at jeg nesten kommer der og da i trusa, svarer hun sokker er det totalt turn off. Anonymkode: 9e33d...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå