Gå til innhold

Hvordan gå videre etter å ha funnet ut at mannen var en løgner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at han løy om diverse og fant ut at han har bedt ut andre damer, og vært ute å spist med de osv. han benekter alt, men de viser meg logg. Han fortsetter lyve, men alle skjønner jo at det er løgn. Han gråter og maser om at han ikke kan leve uten meg osv. Han har ikke gjort det og hele den greia der.. bare tull. Men jeg er i sjokk og er såret.. det at han enda maser og er sååå på meg. Jeg får han ikke til å gi seg. Noen tips? Føler meg så knust og følelsene er her og der.... bare fatter ikke hvorfor han har gjort noe så dumt.. jeg ville jo finne det ut til sist. Det gjør meg så forbanna at han fortsetter å lyve... i tillegg blir han rasende på meg.. ja han er tatt i løgn og bør innrømme det. Men han nekter og sverger på det og det... 

TIPS OG RÅD? Føler meg liten og nedverdiget..... 

Anonymkode: 3dd66...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fant ut at han løy om diverse og fant ut at han har bedt ut andre damer, og vært ute å spist med de osv. han benekter alt, men de viser meg logg. Han fortsetter lyve, men alle skjønner jo at det er løgn. Han gråter og maser om at han ikke kan leve uten meg osv. Han har ikke gjort det og hele den greia der.. bare tull. Men jeg er i sjokk og er såret.. det at han enda maser og er sååå på meg. Jeg får han ikke til å gi seg. Noen tips? Føler meg så knust og følelsene er her og der.... bare fatter ikke hvorfor han har gjort noe så dumt.. jeg ville jo finne det ut til sist. Det gjør meg så forbanna at han fortsetter å lyve... i tillegg blir han rasende på meg.. ja han er tatt i løgn og bør innrømme det. Men han nekter og sverger på det og det... 

Handlinger foran ord alltid! Når det ikke stemmer vet du svaret. Så enkelt er det faktisk. Hva gjør du da? Trekke deg tilbake og avslutte det hele! Det er svaret og du vet det innerst inne. Vondt som bare pokker, men det er eneste gangbar vei! 

• Liker 13
Skrevet

om du har sett bevis er det vel bare å si det og så be ham skjerpe seg, for så å si det er over. Siden trenger du vel i grunn ikke ha noe med ham å gjøre om du foretrekker det. Send en melding om at du ikke vil høre mer og ikke svar videre. Om det er dette du vil

Anonymkode: 48cc6...688

• Liker 5
Skrevet

Kjenner til løgn og blånekting. Konfronterte også en fyr om dette noen ganger. Aldri om han innrømte noen ting. Skyldte på meg. De er ikke verdt kampen. 
Har du vært sammen med han lenge? Hvordan fant du ut om de andre han hadde bedt ut?

Anonymkode: d0c0c...bb7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kjenner til løgn og blånekting. Konfronterte også en fyr om dette noen ganger. Aldri om han innrømte noen ting. Skyldte på meg. De er ikke verdt kampen. 
Har du vært sammen med han lenge? Hvordan fant du ut om de andre han hadde bedt ut?

Fant en konto han bruke på Snapchat bak min rygg. 

over 1 år.. 

har bedt han slutte å kontakte meg men han gir seg ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ikke noe enkeltstående feiltrinn i fylla altså. Og det at han lyver etterpå istedenfor å legge kortene på bordet, styrker inntrykket av karakterbrist. Det finnes ingen kur mot dårlig personlighet. Her må du bare avslutte.

Anonymkode: c2e6a...9a3

• Liker 5
Skrevet

Jeg var dødsforelsket i en fyr engang som jeg fant ut var kriminell og jeg drev og besøkte han i fengsel og hele pakken. Han kom med de mest fantastiske utsagt og lovet meg liksom hele verden. Fant ut at han hadde sagt akkurat det samme til flere andre damer, blant annet to venninner av meg!

Nå nylig hadde jeg en fuckfriend som jeg møtte flere ganger og han sa at han var der for meg, vet ikke hvorfor han sa det engang, og en kveld jeg ikke hadde mulighet til å møtes så våknet jeg til at han hadde slettet meg fra snapchat.

Menn er ikke til å stole på i det hele tatt. Og de er over alt, så hvorfor skal du henge deg opp i akkurat denne mannen? Finnes mye finere menn der ute uansett

Anonymkode: 630bc...c24

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fant en konto han bruke på Snapchat bak min rygg. 

Snoket du på tlf hans? Og så loggene der? Hvor mange var det snakk om?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var dødsforelsket i en fyr engang som jeg fant ut var kriminell og jeg drev og besøkte han i fengsel og hele pakken. Han kom med de mest fantastiske utsagt og lovet meg liksom hele verden. Fant ut at han hadde sagt akkurat det samme til flere andre damer, blant annet to venninner av meg!

Nå nylig hadde jeg en fuckfriend som jeg møtte flere ganger og han sa at han var der for meg, vet ikke hvorfor han sa det engang, og en kveld jeg ikke hadde mulighet til å møtes så våknet jeg til at han hadde slettet meg fra snapchat.

Menn er ikke til å stole på i det hele tatt. Og de er over alt, så hvorfor skal du henge deg opp i akkurat denne mannen? Finnes mye finere menn der ute uansett

Anonymkode: 630bc...c24

Han har vært der for meg og gjort alt for meg. Gått igjennom vonde ting privat hvor han har vært der for meg hele veien, brukt all sin tid på meg. Men hva hjelper det når det viser seg at han er en falsk løgner.... 😪

• Liker 2
Skrevet

Snoket du på tlf hans? Og så loggene der? Hvor mange var det snakk om?

Snakket med 3 forskjellige, og de fortalte meg at han hadde vært på flere enn de også. 

• Liker 1
Skrevet

Man sitter med sjokk og er utrolig såret. Når den man elsket, og viste alle sine svake sider til.. som har holdt rundt meg når jeg har grått og stilt opp på alle måter, viser seg å være en løgner. 💔 Det gjør virkelig vondt. Og føler meg så utrolig alene.... gråter og alt føles vondt. 

• Liker 2
Skrevet

Han er bare "angrende" fordi han er avslørt, ikke fordi han er oppriktig lei seg. Hvis du ikke vil høre fra han, så blokker han, da vel.

Anonymkode: b3b3c...8c9

• Liker 5
Skrevet

Vet ikke hvor gamle dere er og om dere har barn etc. uansett så må du tenke på deg og om du ønsker stå i dette og jobbe med utfordringene som er. 

jeg kunne aldri stått i dette nå, men det er fordi jeg har vært naiv og prøvd med min eks- uten hell. 

tenk på deg og hva du ønsker.

Anonymkode: c2501...737

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Han, han, han, han, han...ganger fjorten.

Hadde du byttet ut det ekstreme fokuset på han, hva han gjør, hva han ikke gjør, hva han burde ha gjort, etc etc etc...

...med et like stort fokus på DEG, hva DU føler, hvordan DU har det, hvorvidt DU har det bra, hvorvidt DU er lykkelig, hvorvidt DU synes DU blir behandlet bra, etc etc etc...

...så hadde du nok raskt kommet deg på rett spor, og slengt ut denne helt sinnsyke tosken.

Det er mitt første tips.

Og spør deg selv, trådstarter, hvordan havnet du her?

Du behøver ikke svare meg eller oss, kun reflektere for deg selv;

Hva er det som gjør at du er så fokusert på hva han gjør, og så lite fokusert på at du selv skal ha det bra?

Har du blitt oppdradd til at andre betyr mer enn deg?

At noen tok den plassen som du skulle hatt, nemlig førsteplassen og hovedrollen i ditt eget liv?

I så fall hvem var det?

Finn det ut, og innse at denne personen som er årsak til at du nå, selv i voksen alder, er mer fokusert på andre enn på deg selv.

Oppdra deg selv på nytt. Våg å bli sint på den personen som stjal deg. La deg selv få innta førsteplassen og hovedrollen, som en vane. 

Da blir det enklere i møte med dagens mennesker.

Det er mitt andre tips :) 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Man sitter med sjokk og er utrolig såret. Når den man elsket, og viste alle sine svake sider til.. som har holdt rundt meg når jeg har grått og stilt opp på alle måter, viser seg å være en løgner. 💔 Det gjør virkelig vondt. Og føler meg så utrolig alene.... gråter og alt føles vondt. 

Alder?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alder?

Hvordan det

Skrevet

Hvordan det

Lurer bare. Stor aldersforskjell mellom dere ?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klart det er et stort sjokk. Og en stor sorg. Kanskje etterfulgt av tomhet. 

Men det betyr ikke at det alltid vil være sjokkerende, trist og tomt. Kroppen din må bare få det hele ut av systemet. 

Anonymkode: eebf4...b00

• Liker 2
Skrevet

Alltid sjokk! Så kommer sorgen. Han forsetter der han er. Vil du ha han? Slik  at du kan undre resten av livet hvor du har han? 

Anonymkode: 71d60...f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...