AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Hei! Er litt bekymret for at noe er galt her nå. Førstegangsgravid, 13+5. Kom nettopp inn fra tur, og oppdaget masse utflod i trusen. Det unormale var at det var MASSE slim i tillegg som så og kjentes akkurat ut som eggløsningsslim. Samme konsistens, og blankt. Kom enda mye mer når jeg tørket meg etterpå. Er det noen som har opplevd det samme? Fant veldig lite på google, ser ut til at folk flest ikke har fått slim før nært termin. Anonymkode: 5a9b4...12b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Hei! Jeg er førstegangsgravid i uke 13 selv, så har egentlig ikke så mye peiling men ville uansett dele at jeg har hatt det samme! Jeg fikk det veeldig tidlig i graviditeten - nesten et av de første symptomene var utfloden min som forandret seg veldig slik som du beskriver det. Det kommer og går litt enda, og ettersom jeg har vært på TUL og alt så fint ut så vil tro at det ikke er noe farlig. Masse rart som skjer med kroppen, men er du veldig bekymret skader det jo aldri å spørre jordmor. Ville anbefalt deg å skrive ned slike ting du lurer på, slik at du ikke glemmer det neste gang du skal på kontroll! Masse lykke til videre ❤️ Anonymkode: e5b38...af8
Gjest 123 eller noe Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Har opplevd det mange ganger i første trimester og utover andre. Sitter i uke 24 med en baby som spreller og sparker vilt her nå, så min erfaring er at det ikke er noe farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå