AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Så en fyr jeg ikke har snakket med på et år la meg til i dag på snap på min nye vel og merke. Har vel stalket meg da. Vi har aldri snakka helt ordentlig, men når det har gått en stund siden vi snakka har han sletta meg. Sånn har det vel gått 3 ganger nå mellom oss. Nå er det over 1 år siden og jeg er blitt en kvinne som ikke finner meg lenger i folk som er av og på. Det er ingen plass for nye sjanser. Så han la meg til i dag på snap. Jeg så det, men orket ikke å godta. Akkurat nå når jeg sjekkert forespørslene for å se om han enda er der, er han borte. Så da fjernet han forespørselen 😂 Ikke at jeg bryr meg, men hva tror dem egentlig om meg? At jeg er en dørmatte for dem? Anonymkode: a5a3a...753
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Ikke at du bryr deg, men du måtte bare lage et innlegg på KG først? Kvitt deg med hele snapdriten, så slipper du problemet. Du er voksen nå. Anonymkode: 9299d...779 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke at du bryr deg, men du måtte bare lage et innlegg på KG først? Kvitt deg med hele snapdriten, så slipper du problemet. Du er voksen nå. Anonymkode: 9299d...779 🙄🙄 Anonymkode: a5a3a...753 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke at du bryr deg, men du måtte bare lage et innlegg på KG først? Kvitt deg med hele snapdriten, så slipper du problemet. Du er voksen nå. Anonymkode: 9299d...779 Ehh, jeg er over 50 år, men har da snap for det. Folk bruker det på ulike måter, skjønner du, ikke bare til sjekking. Jeg gjør det for å få daglige snap med bilder/film av barnebarn, blant annet. Voksen har da overhodet ikke noe med saken å gjøre. TS: Han tester farvannet, og du gjør rett i å ikke finne deg i sånn av og på-atferd. Anonymkode: b5584...cc5 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ehh, jeg er over 50 år, men har da snap for det. Folk bruker det på ulike måter, skjønner du, ikke bare til sjekking. Jeg gjør det for å få daglige snap med bilder/film av barnebarn, blant annet. Voksen har da overhodet ikke noe med saken å gjøre. TS: Han tester farvannet, og du gjør rett i å ikke finne deg i sånn av og på-atferd. Anonymkode: b5584...cc5 Takk! Anonymkode: a5a3a...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå