AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Har fantasert litt om å dele mannen min med ei anna dame. Jeg lurte litt på ei god venninne, siden da hadde jeg følt meg tryggere. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: bf3ab...a08 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Nei, jeg kunne aldri frivillig delt min mann med noen andre. Anonymkode: 51007...9b9 19
Fireflies Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Hvis dere skal gjøre noe sånt så ville jeg tenkt det er bedre med en ukjent enn en venninne. 17
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Nå lurte jeg egentlig på om jeg burde gå for ei venninne eller ei fremmed dame. Fordeler og ulemper😅 Anonymkode: bf3ab...a08 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 (endret) Jeg har også vert inne på denne tanken😅👍 Har luftet det så forsiktig jeg kan for venninnen min, bare for spøk først egentlig, men satser på frøet er sådd til senere😬🤞😅 Hvem vet, det er lov å håpe🤷♀️😅🙈 Endret 16. oktober 2021 av Elder Millennial
tussi84 Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 Nei, det hadde jeg ikke klart, eller likt overhodet. Hverken venninne eller en ukjent. 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Jeg har også vert inne på denne tanken😅 bare å kjøre på tenker jeg 😅👍 Har luftet det så forsiktig jeg kan for venninnen min, bare for spøk først egentlig, men satser på frøet er sådd til senere😬🤞😅 Hvem vet, det er lov å håpe🤷♀️😅🙈 Tenner du på venninnen din eller velger du henne bare for mannen din sin del? Jeg har en liten crush på min venninne😅 Anonymkode: bf3ab...a08
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 Ja,absolutt hvis stemningen er slik at det kan skje litt naturlig,om en kan si det. Anonymkode: b7337...c69
Raven.Writingdesk Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 Nei. Skjønner ikke at du vil deg selv så vondt. Går det til helvete har du ikke bare ødelagt relasjon til din mann men også potensielt beste venn. Ofte er fantasi mer enn nok, ikke alt må på død og liv leves ut. Fantasien som er pirrende dette året kan være turn-off neste år.. men å satse ekteskap og vennskap i bytte, er så korttenkt og unødvenig.. 8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #10 Skrevet 15. oktober 2021 Lite lurt å blande venner inn i parforholdet. Mange mister venner, og kjæreste, på den måten. Anonymkode: d5419...64e 6
Fireflies Skrevet 15. oktober 2021 #11 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå lurte jeg egentlig på om jeg burde gå for ei venninne eller ei fremmed dame. Fordeler og ulemper😅 Anonymkode: bf3ab...a08 Jeg kunne nok selv ikke delt noen jeg var med, men her er likevel noen fordeler og ulemper. Fordeler: - Du kjenner vedkomne Ulemeper: - Du tar det opp med venninne og venninne synes forslaget er horriblet - Det utvikler seg følelser og vennskap blir ødelagt - Det er null seksuell kjemi og vennskapet blir merkelig Med en ukjent: Det har ikke noe å si hvis ting går dritt og man snakker aldri mer med vedkommne. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #12 Skrevet 15. oktober 2021 For noen snuskete folk dere er. Makan. Anonymkode: 4c88c...7dd 9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #13 Skrevet 15. oktober 2021 Fireflies skrev (2 minutter siden): Jeg kunne nok selv ikke delt noen jeg var med, men her er likevel noen fordeler og ulemper. Fordeler: - Du kjenner vedkomne Ulemeper: - Du tar det opp med venninne og venninne synes forslaget er horriblet - Det utvikler seg følelser og vennskap blir ødelagt - Det er null seksuell kjemi og vennskapet blir merkelig Med en ukjent: Det har ikke noe å si hvis ting går dritt og man snakker aldri mer med vedkommne. Takk😊 Anonymkode: bf3ab...a08
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #14 Skrevet 15. oktober 2021 For ørten år siden med min daværende samboer så fikk jeg en sms at venninna hennes hadde kommet på umeldt besøk så hun kom ikke ut med oss andre med det første. Vi bodde da på løkka. Senere på kvelden fikk jeg sms fra samboer at det var skikkelig god stemning hjemme så jeg burde ikke drikke meg for full og ikke komme for sent hjem. Den ølen jeg akkurat hadde hentet meg gikk på styrten og jeg syklet hjem fra fru hagen så fort jeg kunne. Minnerik kveld* Er dere i begynnelsen av tyveårene så tenker jeg det bare er å kjøre på, forholdet vil ikke vare evig like vel og de erfaringene får man ikke mange av i livet. Anonymkode: 5600e...375 8
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. oktober 2021 #15 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenner du på venninnen din eller velger du henne bare for mannen din sin del? Jeg har en liten crush på min venninne😅 Anonymkode: bf3ab...a08 Nei, jeg har ikke noe crush på henne, men har veldig lyst til å prøve med en annen jente. Jeg må føle meg komfortabel med noen for å kunne slippe hemningene såpass at det skal bli bra og det vet jeg at jeg hadde klart med henne. Mannen hadde nok ikke hatt noe imot det han heller altså🤣🤣🤣😬🙈 Men… det er nok som de andre sier sannsynligvis best i fantasien og ikke i virkeligheten da😅
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #16 Skrevet 15. oktober 2021 Ominous skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har ikke noe crush på henne, men har veldig lyst til å prøve med en annen jente. Jeg må føle meg komfortabel med noen for å kunne slippe hemningene såpass at det skal bli bra og det vet jeg at jeg hadde klart med henne. Mannen hadde nok ikke hatt noe imot det han heller altså🤣🤣🤣😬🙈 Men… det er nok som de andre sier sannsynligvis best i fantasien og ikke i virkeligheten da😅 Jeg og venninna mi har rota og flørta litt sammen, så vi har også god kjemi. Er det sånn for dere også? Anonymkode: bf3ab...a08
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. oktober 2021 #17 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og venninna mi har rota og flørta litt sammen, så vi har også god kjemi. Er det sånn for dere også? Anonymkode: bf3ab...a08 Nei😅 har ikke rotet eller flørtet i det heletatt. Vi snakker en del om sex og preferanser, det var nok derfor tanken plutselig dukket opp i hodet mitt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #18 Skrevet 15. oktober 2021 Altså mener du å ha trekant en gang for å teste det? Eller mener du et polyamorøst forhold? Om du vil teste trekant tror jeg det kan være en dårlig idé å gjøre det med en venninne, jeg tror det virker enkelt i fantasien, men i virkeligheten tror jeg det kan oppstå mye merkelige følelser, sjalusi osv i ettertid. Tenk deg for eksempel at mannen din synes hun er skikkelig digg og elsket å ha trekant med dere to og kanskje ønsker det igjen, mens du kanskje føler på at det var greit med en gang. Eller om dere møtes på middager og fester i ettertid og du vet at mannen din har sett henne naken, til og med hatt sex med henne. Kanskje du begynner å overanalysere om de to har en flørtete tone osv. Nei om det var jeg som skulle teste trekant så hadde i hvert fall jeg valgt en tilfeldig på tinder eller noe som bare blir en spennende fantasi for en kveld, og så har man ikke kontakt med denne personen senere. Du får føle på hva som er rett for deg. Anonymkode: 00951...2e9 2
Fireflies Skrevet 15. oktober 2021 #19 Skrevet 15. oktober 2021 Ominous skrev (6 minutter siden): Nei, jeg har ikke noe crush på henne, men har veldig lyst til å prøve med en annen jente. Jeg må føle meg komfortabel med noen for å kunne slippe hemningene såpass at det skal bli bra og det vet jeg at jeg hadde klart med henne. Mannen hadde nok ikke hatt noe imot det han heller altså🤣🤣🤣😬🙈 Men… det er nok som de andre sier sannsynligvis best i fantasien og ikke i virkeligheten da😅 Hvis dere finner en ukjent så kan man møtes flere ganger for å se at kjemien stemmer. Vil ikke tro at noen bare ønsker å kaste seg i det, man vil vel at alle skal føle seg trygge
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #20 Skrevet 15. oktober 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Nei😅 har ikke rotet eller flørtet i det heletatt. Vi snakker en del om sex og preferanser, det var nok derfor tanken plutselig dukket opp i hodet mitt. Ok. Så du har ikke rota med venninner tidligere😊 Hvorfor har du lyst til å prøve trekantsex med ei anna jente? Anonymkode: bf3ab...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå