AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Kontaktet en såkalla venninne for en mnd siden ang å treffes,da vi hadde snakket om at jeg skulle ta kontakt og høre når det passet at hun og barnet hennes skulle komme på besøk. Null respons. I dagtidlig,akkurat én mnd etter,tenkte jeg bare å høre og skrev at jeg tok kontakt for en mnd siden og lurte på om hun fikk den og om de ville komme på besøk som vi hadde snakket om. Ingen svar. Føler meg så dum. Mine foreldre hadde møtt på henne for en uke siden og snakket en halvtime. Når jeg en og annen gang legger ut bilde på Instagram etc så liker hun alt. Ser alle stories osv. Lurer bare på hvorfor hun ignorer meg. Har ikke gjort eller sagt noe galt. Hun har et mye mer travelt liv enn meg,men syns ikke det forsvarer å aldri svare når noen strekker ut en hånd. Tanken har streifet meg at hun ikke vil ha kontakt med meg. Jeg har veldig lite nettverk og trodde hun ønsket å møtes igjen. En stund siden sist. Vi er såpass gamle nå at det er ikke vanlig å møtes ofte lengre, men så frem til en hyggelig prat til kaffe og noe godt å spise til, og eller vinkveld med prat og hygge. Bare så skuffende og ikke få noen tilbakemelding når man tar kontakt. Anonymkode: 34e3d...1df
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Uff, skjønner godt at du blir skuffet❤️ Og jeg syntes det er skikkelig dårlig gjort å holde på å ignorere deg på den måten! Det går i hvert fall an å svare.. Leit at du føler deg dum pga dette, for det har jo ikke noe med deg å gjøre. Og jeg håper at du kan glemme denne "venninnen" litt, og heller bruke tiden din på noen som behandler deg godt. Anonymkode: 60c74...a47 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Uff, skjønner godt at du blir skuffet❤️ Og jeg syntes det er skikkelig dårlig gjort å holde på å ignorere deg på den måten! Det går i hvert fall an å svare.. Leit at du føler deg dum pga dette, for det har jo ikke noe med deg å gjøre. Og jeg håper at du kan glemme denne "venninnen" litt, og heller bruke tiden din på noen som behandler deg godt. Anonymkode: 60c74...a47 Jeg har ikke så mange andre så det er litt tøft. 😢 Anonymkode: 34e3d...1df
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 jeg er i samme situasjon. Men jeg tenker at venner kommer og går. Og noen kommer tilbake igjen. Hvis de ikke kommer tilbake, så ville det ha skjedd en gang uansett. Men jeg lever i den tro om at de er her hvis jeg trenger de. Prøver å ikke bære noe nag. Men ja det gjør drit vondt Og prøver å tenke at det ikke har noe med meg å gjøre. Men kanskje den personen trenger en pause? Anonymkode: b8f77...898
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke så mange andre så det er litt tøft. 😢 Anonymkode: 34e3d...1df Da skjønner jeg godt at det er vondt for deg..❤️Kanskje du kan begynne med noe nytt på fritiden som er sosialt, sånn for å komme deg ut med andre folk, og bli kjent med noen nye? Anonymkode: 60c74...a47 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Skrevet 16. oktober 2021 Hu er ikke bare ekstrem distre og vimsete? Eller som du sier,veldig opptatt.. For jeg kan glemme både avtaler og svare på meldinger. Det er forferdelig dårlig, men jeg gjør det ikke med vilje. Svarer etter en uke..(selvfølgelig med beklagelse)🥴🙈 Kanskje hu har mye å gjøre, og avtalen deres gjør henne stresset fordi hun vet du trenger/har såå lyst.. jeg kan føle på «press» og nesten miste lyst til andre mennesker blir ‘for’ på.. (men skjønner jeg at du ikke er pågående, ettersom du tar kontakt etter en mnd!) hva med å foreslå å finne på noe gøy?( enn å møtes for å prate..)😇 Anonymkode: 45115...33e 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #8 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hu er ikke bare ekstrem distre og vimsete? Eller som du sier,veldig opptatt.. For jeg kan glemme både avtaler og svare på meldinger. Det er forferdelig dårlig, men jeg gjør det ikke med vilje. Svarer etter en uke..(selvfølgelig med beklagelse)🥴🙈 Kanskje hu har mye å gjøre, og avtalen deres gjør henne stresset fordi hun vet du trenger/har såå lyst.. jeg kan føle på «press» og nesten miste lyst til andre mennesker blir ‘for’ på.. (men skjønner jeg at du ikke er pågående, ettersom du tar kontakt etter en mnd!) hva med å foreslå å finne på noe gøy?( enn å møtes for å prate..)😇 Anonymkode: 45115...33e Foreslo bare å møtes. Har ikke tenkt å skrive flere mld om hun ikke svarer. Håper hun svarer innen kort tid,det hadde vært hyggelig. Anonymkode: 34e3d...1df
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da skjønner jeg godt at det er vondt for deg..❤️Kanskje du kan begynne med noe nytt på fritiden som er sosialt, sånn for å komme deg ut med andre folk, og bli kjent med noen nye? Anonymkode: 60c74...a47 Jada skal det. Null svar i dag også. Føler meg rimelig dum😳 Anonymkode: 34e3d...1df
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Skrevet 16. oktober 2021 En mulighet er at hun ønsker at du skal besøke henne istedenfor. Det er mange som ikke orker å komme seg ut av døra for å gå på besøk Anonymkode: 41d20...8c2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #11 Skrevet 16. oktober 2021 Har mange slike venner og har absolutt vært der selv. Jeg har lett for å åpne meldinger når det ikke passer seg å svare av vane også glemmer jeg det med engang. Ikke fordi jeg ikke bryr meg men er bare ekstremt i tåka 90% av tiden. Skjønner absolutt at du blir skuffet da. Har kjent på den selv også men man må bare prøve å kommunisere. Ikke bare du altså. Venninna di kunne ha skrevet at hun var opptatt for eksempel Anonymkode: 54e7a...132
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #12 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hu er ikke bare ekstrem distre og vimsete? Eller som du sier,veldig opptatt.. For jeg kan glemme både avtaler og svare på meldinger. Det er forferdelig dårlig, men jeg gjør det ikke med vilje. Svarer etter en uke..(selvfølgelig med beklagelse)🥴🙈 Kanskje hu har mye å gjøre, og avtalen deres gjør henne stresset fordi hun vet du trenger/har såå lyst.. jeg kan føle på «press» og nesten miste lyst til andre mennesker blir ‘for’ på.. (men skjønner jeg at du ikke er pågående, ettersom du tar kontakt etter en mnd!) hva med å foreslå å finne på noe gøy?( enn å møtes for å prate..)😇 Anonymkode: 45115...33e Jeg kjenner meg igjen i alt du beskriver her. Får av og til en slags sperre/"jeg vil ikke"-følelse når noen begynner å mase om å finne på kronkrete ting. Ikke fordi jeg ikke vil, men noe oppe i hodet begynner med en gang å finne unnskyldninger. Anonymkode: d3472...3e7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #13 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): En mulighet er at hun ønsker at du skal besøke henne istedenfor. Det er mange som ikke orker å komme seg ut av døra for å gå på besøk Anonymkode: 41d20...8c2 Foreslo det også i samme mld men får ikke svar,da må man bare ta hintet da. Trist for har ikke så mange andre. «Craver» venninnetid da jeg er veldig mye alene. På en positiv måte da. Anonymkode: 34e3d...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå