Gå til innhold

Hvordan stoppe kattene fra å tisse på lagrede dekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det samme problemet hvert år: Mine lagrede dekk ser slik ut når jeg finner frem til de:

IMG_20211015_180150.thumb.jpg.4352ceae9900abd793cab1f5ef041871.jpg

Det eneste bygget jeg kan ha de i er garasjen, og der må kattene få komme til - ellers blir det verre med mus.

Så jeg prøver å stable dekkene slik at kattene ikke skal komme inntil. Men jeg sverger at de finner en vei, om det så er å henge fra taket i sann Mission Impossible-stil. 🤪 Skvett!

Er det noen her som har triks for å beskytte sine dekk/dekkposer fra dette ekleriet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det dine katter? Er de kastrerte? 

Skrevet

Sannsynligvis mine, en kastrert, en sterilisert. Men det er fult av katter i hele nabolaget, og jeg har hørt slåssing inne i garasjen før.

Skrevet

Det finnes noen remedier på dyrebutikker. Cat off og lignende du kan prøve. 

Anonymkode: cc0c9...1cb

• Liker 1
Skrevet

Heng de på veggen, skal litt til at pus klarer å markere på de om de henger høyt nok oppe

Skrevet

Har hatt katt i mange år. En sprutekanne med 9 deler vann en del 7% eddik og en dæsj med sitronessens. Rist godt og spray på. Da forsvinner lukta og katten holder seg unna sitron lukta. Funker hver gang 

Anonymkode: d049b...973

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har hatt katt i mange år. En sprutekanne med 9 deler vann en del 7% eddik og en dæsj med sitronessens. Rist godt og spray på. Da forsvinner lukta og katten holder seg unna sitron lukta. Funker hver gang 

Anonymkode: d049b...973

Skader ikke eddik og sitron gummien i dekka?

Har ikke plass til å henge dekka på veggen. Smal garasje, så de må stå bort i et hjørne.

Anonymkode: b1600...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...