catman Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg har det samme problemet hvert år: Mine lagrede dekk ser slik ut når jeg finner frem til de: Det eneste bygget jeg kan ha de i er garasjen, og der må kattene få komme til - ellers blir det verre med mus. Så jeg prøver å stable dekkene slik at kattene ikke skal komme inntil. Men jeg sverger at de finner en vei, om det så er å henge fra taket i sann Mission Impossible-stil. 🤪 Skvett! Er det noen her som har triks for å beskytte sine dekk/dekkposer fra dette ekleriet?
catman Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2021 Sannsynligvis mine, en kastrert, en sterilisert. Men det er fult av katter i hele nabolaget, og jeg har hørt slåssing inne i garasjen før.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Det finnes noen remedier på dyrebutikker. Cat off og lignende du kan prøve. Anonymkode: cc0c9...1cb 1
C-girl Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Heng de på veggen, skal litt til at pus klarer å markere på de om de henger høyt nok oppe
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 Har hatt katt i mange år. En sprutekanne med 9 deler vann en del 7% eddik og en dæsj med sitronessens. Rist godt og spray på. Da forsvinner lukta og katten holder seg unna sitron lukta. Funker hver gang Anonymkode: d049b...973
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har hatt katt i mange år. En sprutekanne med 9 deler vann en del 7% eddik og en dæsj med sitronessens. Rist godt og spray på. Da forsvinner lukta og katten holder seg unna sitron lukta. Funker hver gang Anonymkode: d049b...973 Skader ikke eddik og sitron gummien i dekka? Har ikke plass til å henge dekka på veggen. Smal garasje, så de må stå bort i et hjørne. Anonymkode: b1600...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå