AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Del Skrevet 15. oktober 2021 Leser over alt skattefradrag, men jeg vet ikke hva det vil si.. Opprettet BSU i år. Vil det si at jeg får 5500-, på konto til våren når det er skatteoppgjør? Anonymkode: 773a1...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leser over alt skattefradrag, men jeg vet ikke hva det vil si.. Opprettet BSU i år. Vil det si at jeg får 5500-, på konto til våren når det er skatteoppgjør? Anonymkode: 773a1...038 Hvis du har skattet som om du ikke har BSU så får du tilbake på skatte på konto ja. Men dersom skatten din har vært riktig og justert for at du har bsu så har du fått lavere skatt gjennom året og vil ikke få noe tilbake på skatten/konto. Anonymkode: e3023...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Leser over alt skattefradrag, men jeg vet ikke hva det vil si.. Opprettet BSU i år. Vil det si at jeg får 5500-, på konto til våren når det er skatteoppgjør? Anonymkode: 773a1...038 Fradrag er ikke det samme som at man får samme sum tilbake. Det kommer an på inntekt, skatt, gjeld, formue osv. Fradraget blir trukket av det du skatter og det som står igjen får enten du enten igjen og mangler det fortsatt penger blir du skyldig skatt Anonymkode: ca40e...24b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Del Skrevet 15. oktober 2021 Det ikke slik at akkurat skattefradraget utbetales. Hvis du får skatt til gode (skattetrekk - utregnet skatt) utbetales den til det kontonummeret som står oppgitt på Min Side på skatteetaten.no Anonymkode: 2b9a7...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå