AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg lurer på om en av vennene mine (jeg har en del guttevenner) av en eller annen grunn misforstår at jeg bare er interessert i vennskap. Han er veldig hyggelig og vi har vært venner i noen år. Vi går turer, spiser middag, osv. Vanligvis går det veldig greit, men det har hent noen ganger at han er litt påfallende i intimsonen min. Tar meg på skulderen når vi skal forbi hverandre på kjøkkenet osv. Jeg trekker meg litt unna når han gjør det og da slutter han med det, men etter neon måneder skjer det igjen. Jeg mener selv at jeg aldri har signalisert at jeg er interessert i sex eller noe forhold. Når vi er på besøk hos hverandre er jeg vanligvis ustelt og går gjerne i romslig joggebukse. For en liten stund siden virket det som han prøvde seg igjen. Han ga seg da jeg trakk meg litt unna, men jeg synes det begynner å bli litt masete. Noen uker før dette skjedde sa jeg ja til en invitasjon til å gå ut på konsert, men nå er jeg veldig usikker. Skal jeg ta opp temaet? Si at jeg ikke kan bli med? Ikke vaske håret på flere dager for å si "dette er ikke en date"? Eller er det bare meg som misforstår hele situasjonen? Anonymkode: 48610...932
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Ingen mann tolker manglede hårvask som "den er grei, vil ikke være kjæreste nei". Anonymkode: 0f42a...3fb 4
GammelKaktus Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Si det rett ut, er ikke alltid det funker heller men da må man bare droppe de som venner. 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Hvis det er noen heterofile blant dine guttevenner, så vil alle som en takke ja til date og pulings. Det bør du alltid ha som utgangspunkt. Ta det opp direkte med denne fyren. Hvis han sier at du misforstår, så si at det er greit, men han må respektere dine grenser og intimsoner. Anonymkode: 6254b...250 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 Null sex = ikke interessert. Alle menn burde ta den. Kvinner hopper på deg om de er interessert. Anonymkode: c465b...f33 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå