Gå til innhold

Får ikke lov til å gi dukkeklær i gave- fordi det ikke er gave til barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niesen min blir 4 i november og besteforeldrene skal gi henne en dukke. Jeg ga beskjed om at jeg har kjøpt noen sett med klær til dukken som jeg skal gi i gave. Søsteren min mener det ikke går an, fordi da klærne blir mest til dukken og ikke egentlig en gave til niesen min. Jeg har ikke barn selv, men trodde at klær/ ting til dukken er vanlige gaver? Er søsteren min eller jeg rar? 

Anonymkode: e9345...019

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når en tror en har lest alt! Søsteren din er en skrulle av dimensjoner..

Endret av ♥
Skrivefeil
  • Liker 40
Skrevet

Dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg hadde elsket å få dukkeklær som 4-åring. Gi klærne i gave, du❤️

• Liker 28
Skrevet

Haha, min datter har bursdag snart og jeg har kjøpt dukkeklær og litt utstyr hun kan ha til dukka... selvfølgelig er det en gave til barnet!! Fæl bestemor har hun også... som har kjøpt dukkevogn... ! Dukkeklær er selvfølgelig leker og en flott gave til barnet :)

Anonymkode: 610bc...1a5

• Liker 23
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hahah søsteren din er rar. :P 

Skrevet
♥ skrev (3 minutter siden):

Når en tror en har lest alt! Søsteren din er en skulle av dimensjoner..

Skrulle har vel sjeldent passet bedre😁

• Liker 13
Skrevet

3-åringen her ELSKER å kle av og på dukkeklær. For en ekstremt merkelig søster du må ha..

Anonymkode: 697fc...960

• Liker 11
Skrevet

Skal dukken bare være naken da eller må den ut og kjøpe klær selv?

Skrevet
Tamsi skrev (1 minutt siden):

Skal dukken bare være naken da eller må den ut og kjøpe klær selv?

Den må tjene egne lommepenger, og inntil den har råd så må den klare seg naken, ja. Vinter, who cares? 

Anonymkode: d01d8...521

• Liker 25
Skrevet

Merkelig! 

Vi fikk gaveønske på dukkeklær fra niesene vi, for dukker hadde de, men de trengte flere klær.

Anonymkode: 62b56...410

• Liker 7
Skrevet

Dummeste jeg har lest på lenge! Søsteren din bare må være gal😂

Anonymkode: 0e5ca...1de

• Liker 6
Skrevet

Har din søster autisme?

Anonymkode: fc87f...018

• Liker 5
Skrevet

Vurderte å kjøpe en lysestake i gave til søsteren min- men det blir gjerne en gave til bordet og ikke til søsteren min i følge din søsters logikk🙄

Anonymkode: 4dfe7...195

• Liker 38
Skrevet

Søsteren din er jo helt på tur, klærne til dukken er jo gaven til niesen din. Er søsteren din usedvanlig sær sånn utenom og? 😄 

• Liker 8
Skrevet

På gavelappen håper jeg du skriver "til dukkelise, fra tante" for moro skyld :fnise:

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Niesen min blir 4 i november og besteforeldrene skal gi henne en dukke. Jeg ga beskjed om at jeg har kjøpt noen sett med klær til dukken som jeg skal gi i gave. Søsteren min mener det ikke går an, fordi da klærne blir mest til dukken og ikke egentlig en gave til niesen min. Jeg har ikke barn selv, men trodde at klær/ ting til dukken er vanlige gaver? Er søsteren min eller jeg rar? 

Anonymkode: e9345...019

Det er søstera di som er rar her. Klær til dukken er da en gave til barnet

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...