Gå til innhold

Menn: Er det positivt eller negativt hvis dere kommer fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært borti noen menn som kom veldig fort hver gang vi hadde sex… De tok det ganske tungt selv og følte seg ikke bra nok, men alle har sagt at det var fordi jeg er så deilig, o.l. Er dette sant?? Det virker som de var intr. videre, men jeg vet ikke… 🙉 

Og hva med dem som bruker laaang tid? De virker også fornøyd med sexen, likevel. Aldri helt fortstått det der!

Jeg har også vært borti menn som har prestasjonsangst og ikke får den til å funke, gjerne de samme som kommer fort etter hvert. 

Sier dere sannheten, eller er det andre grunner til at det blir sånn i senga enn at vi damene er sexy?

Anonymkode: 3f497...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stygg og ingen menn har kommet fort med meg, så ja gir mening

Anonymkode: b89b0...92b

Skrevet

Det kan være ulike grunner,  men det er en sammenheng mellom å være veldig tent og komme fort.

Mulig du rett og slett er veldig deilig.

Anonymkode: e66af...85b

Skrevet

Har bare skjedd en gang og det var fordi kvinnen var latterlig vakker, sexen var utrolig god og hele situasjonen var perfekt.

Skrevet

Vi må vite hvor deilig du er før vi kan svare. 🥴

Anonymkode: 9a680...4f7

Skrevet

De damene som er skikkelig deilig må føle seg litt snytt.😅 Jo deiligere dama er jo fortere kommer man. Ganske logisk. Det å se at ei deilig dame rir en selv, kan jo gjøre en visuell mann gal av kåthet🙈 Snakket med kompiser og de hadde samme erfaring.

Anonymkode: c7971...cab

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært borti noen menn som kom veldig fort hver gang vi hadde sex… De tok det ganske tungt selv og følte seg ikke bra nok, men alle har sagt at det var fordi jeg er så deilig, o.l. Er dette sant?? Det virker som de var intr. videre, men jeg vet ikke… 🙉 

Og hva med dem som bruker laaang tid? De virker også fornøyd med sexen, likevel. Aldri helt fortstått det der!

Jeg har også vært borti menn som har prestasjonsangst og ikke får den til å funke, gjerne de samme som kommer fort etter hvert. 

Sier dere sannheten, eller er det andre grunner til at det blir sånn i senga enn at vi damene er sexy?

Kan også ha noe med alder å gjøre. Da jeg var 16 år kom jeg nesten etter 30 sekunder når en jente runka meg. I dag er det ikke sikkert jeg hadde kommet i det hele tatt🤷🏼‍♂️

• Liker 1
Skrevet

Hmm.. jeg er vel ikke stygg 😂 pent fjes, veldig bra kropp pga. mye trening! Men føler meg absolutt ikke mye finere enn andre damer, har visse komplekser med kropp/ansikt, så ikke misforstå!

Jeg ligger vanligvis med menn mellom 20-30, så alle disse er innenfor spekteret. Uten om 1 som var 32 år, han kom fort. 

i alle fall var jeg nysgjerrig på hva menn selv har å si om dette her inne, anonymt.. siden man vet jo aldri om folk tør å være ærlig irl 🙈 Selv kommer jeg veldig sjelden under sex, uansett hvor deilig jeg synes mannen er.

TS

Skrevet

Nei, jeg tar det ikke så tungt, jeg bruker å si det på forhånd at jeg kommer fort. Men jeg får fort reisning igjen da, så sexen er langt ifra over. Gi meg gjerne et hint hvis sexen skal vare over en time eller mere, så jeg får legge opp løpet litt annerledes🤞

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hmm.. jeg er vel ikke stygg 😂 pent fjes, veldig bra kropp pga. mye trening! Men føler meg absolutt ikke mye finere enn andre damer, har visse komplekser med kropp/ansikt, så ikke misforstå!

Jeg ligger vanligvis med menn mellom 20-30, så alle disse er innenfor spekteret. Uten om 1 som var 32 år, han kom fort. 

i alle fall var jeg nysgjerrig på hva menn selv har å si om dette her inne, anonymt.. siden man vet jo aldri om folk tør å være ærlig irl 🙈 Selv kommer jeg veldig sjelden under sex, uansett hvor deilig jeg synes mannen er.

TS

Vel. Jeg husker ikke akkurat når jeg hadde sex første gang. Jeg var 15 eller 16. frem til jeg var 19 så hadde jeg sex en håndfull ganger. Kom relativt kjapt hver gang etter hva jeg kan huske. Helt uavhengig av utseende på partner. 

Fra jeg var 19 har jeg hatt noen få, langvarige forhold. Altså mye sex, men ikke mange ulike partnere. Jeg syntes alle kjærestene mine var deilige/sexy. Noen ganger kunne jeg komme veldig fort, andre ganger kunne det ta lang tid. Noen ganger kom jeg ikke i det hele tatt. Alt med samme partner/partnere.

Det er veldig, veldig mange faktorer som spiller inn på hvor raskt man når orgasme.

Utseende på partner vil alene ikke være en forklaring eller av særlig betydning på hvor raskt man kommer.

• Liker 1
Skrevet
sicario skrev (20 minutter siden):

Vel. Jeg husker ikke akkurat når jeg hadde sex første gang. Jeg var 15 eller 16. frem til jeg var 19 så hadde jeg sex en håndfull ganger. Kom relativt kjapt hver gang etter hva jeg kan huske. Helt uavhengig av utseende på partner. 

Fra jeg var 19 har jeg hatt noen få, langvarige forhold. Altså mye sex, men ikke mange ulike partnere. Jeg syntes alle kjærestene mine var deilige/sexy. Noen ganger kunne jeg komme veldig fort, andre ganger kunne det ta lang tid. Noen ganger kom jeg ikke i det hele tatt. Alt med samme partner/partnere.

Det er veldig, veldig mange faktorer som spiller inn på hvor raskt man når orgasme.

Utseende på partner vil alene ikke være en forklaring eller av særlig betydning på hvor raskt man kommer.

Spørs hvor trang dama er. 

Anonymkode: b015b...f8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørs hvor trang dama er. 

Kjærestene mine ble ikke «trangere» og «videre» fra uke til uke. 

Hvor raskt eller sent du kommer har mer med forhold ved deg selv en ved partneren å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

De damene som er skikkelig deilig må føle seg litt snytt.😅 Jo deiligere dama er jo fortere kommer man. Ganske logisk. Det å se at ei deilig dame rir en selv, kan jo gjøre en visuell mann gal av kåthet🙈 Snakket med kompiser og de hadde samme erfaring.

Helt korrekt.

• Liker 1
Skrevet
sicario skrev (3 minutter siden):

Kjærestene mine ble ikke «trangere» og «videre» fra uke til uke. 

Hvor raskt eller sent du kommer har mer med forhold ved deg selv en ved partneren å gjøre.

Varierer det hvor hurtig du kommer da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Varierer det hvor hurtig du kommer da?

Ja. Med samme partner kunne jeg noen ganger komme veldig kjapt, andre ganger kunne det ta lang tid og noen ganger ikke i det hele tatt. Disse store variasjonene var vanligere da jeg var yngre.

poenget er at det er forhold ved deg selv som stort sett avgjør hvor raskt eller sent man kommer, ikke utseende på partner.

• Liker 1
Gjest Jmcclane
Skrevet

Hender hvis jeg er supergira og dama tenner meg veldig. Er jo et godt tegn siden det viser at jeg virkelig liker dama😊

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg har alltid tatt det som ett kompliment jeg🤩 

Har hent ved noen få anledninger at jeg kan få mannen til å sprute uten å egentlig røre ved han en gang, sjelden føler jeg meg like rå og deilig som de gangene🤩👏

Gjest Jmcclane
Skrevet
Ominous skrev (Akkurat nå):

Jeg har alltid tatt det som ett kompliment jeg🤩 

Har hent ved noen få anledninger at jeg kan få mannen til å sprute uten å egentlig røre ved han en gang, sjelden føler jeg meg like rå og deilig som de gangene🤩👏

Hvordan klarte du det?

Skrevet

Det er mange faktorer som spiller inn. Hvor kåt man er, hvor lenge det er siden man runket, hvor trang dama er, hvor tent man er med henne. En mann som ikke har runket på 1 uke vil få en orgasme av et lite vindpust mot penis.😅

Skrevet
Jmcclane skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarte du det?

Ved å være veldig deilig og teasete sikkert😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...