Gå til innhold

Hvordan oppdaget du utroskap hos din partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppdaget du utroskap hos din partner?

Anonymkode: 1f502...9fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdaget først konto på nakenprat. På felles pc. Sjekket deretter tlf. Og voila💃

Anonymkode: 93a62...4e4

• Liker 4
Skrevet

Sjekket telefonen hans som han i flere år hadde passet på som en nasjonalskatt. Tok lang tid før jeg i det hele tatt turte å gjøre det, og koden til telefonen hans måtte jeg også finne ut av. 

Anonymkode: 56915...f9f

• Liker 3
Skrevet

Dameundertøy og dildoer i garderoben hans.. 

Skrevet

Meldinger, bilder og kondomer 

Anonymkode: 1a832...6e4

Skrevet

Fersket dem i akten. Føltes som om bakken smuldret bort under bena på meg. 

Anonymkode: 4c557...c06

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å herregud for en opplevelse…. Hjemme i deres seng regner jeg med?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å herregud for en opplevelse…. Hjemme i deres seng regner jeg med?

Hos naboen

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har opplevd det samme og jeg holdt på å kaste opp, det var helt jævlig😧

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har opplevd det samme og jeg holdt på å kaste opp, det var helt jævlig😧

Ja, filmen ruller i hodet lenge etter, å kvalmen kommer i bølger

• Liker 1
Skrevet

Hadde mistanke lenge. Men samboer blånektet gang på gang. Så ble de observert av en venninne av meg. Og dobbeltspillet var slutt. 

• Liker 2
Skrevet

Ble mistenksom når han stadig måtte jobbe overtid. I tillegg hadde han blitt svært hemmelighetsfull ift mobiltelefonen, og han skulle stadig ut 'med gutta' etter jobb/helg. Noe han tidligere aldri gadd. Mistanken ble forsterket ved at han stadig var blakk på tross av årstidenes overtidsarbeid, og at jeg fant en kvittering på et restaurantbesøk i tidsperioden han angivelig var på jobb. 

Fikk nok en dag han 'sovnet på nach', og 'ikke hadde hørt telefonen', og kom hjem først kl 10 på morgenen. Så fort han sovnet sjekket jeg telefonen, og der fant jeg meldinger fra kvinnen jeg mistenkte han med. 

Da konfronterte jeg han med mistanken min, og han klikket helt fullstendig i vinkel. Mente jeg var syk i hodet, og at det var helt hårreisende at jeg kunne mistenke noe slikt. Og meldingene bortforklare han med at hun tilfeldigvis skulle ut når han var ute med gutta, at hun kjente en annen i vennegjengen, og at hun dro igjen før utestedet stengte, og masse annet piss. Så jeg lot hele saken ligge, da jeg skjønte han ikke kom til å snakke sant. 

Så neste gang han skulle ut 'med gutta', så tok jeg meg liksågodt en tur til byen selv. :) (Jeg visste godt hvem dama jeg mistenkte han med var, og jeg hadde sett at hun var litt vel hyggelig med typen min før, og hun kjente oss begge godt). Så jeg dro selvsagt til stedet jeg visste hun var stamgjest på, og der fant jeg turtelduene kline og kose seg. La oss bare si at det ikke endte så bra for noen av de.. følte meg dobbelt sviktet, mtp at dama visste veldig godt hvem vi begge var, og visste veldig godt at vi var i et forhold.

Han gråt og blokkerte dama og hele pakka, men for meg var det ingen vei tilbake. Alle mine følelser for han slukket den dagen, og perioden vi prøvde å få forholdet til å fungere etter dette, var egentlig bare bortkastet tid, og et resultat av sjokk for min del. Da jeg endelig våknet å faktisk innså hva han hadde gjort mot meg, dro jeg fra han. 

Anonymkode: 43115...18c

• Liker 9
Skrevet

Overdreven opptatthet av trening, kosthold, klær og generell utseendefiksering. Når menn i 40-50 åra plutselig blir det, er det nok ofte et dårlig tegn.

Anonymkode: 9aae5...0c7

• Liker 10
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Overdreven opptatthet av trening, kosthold, klær og generell utseendefiksering. Når menn i 40-50 åra plutselig blir det, er det nok ofte et dårlig tegn.

Det disse idiotene ikke forstår er at de sender ubevist ut signaler om at noe skurrer. Som du beskriver over og 1000 andre signaler som en som er oppmerksom snapper opp lett. Da har man mistanken, og så begynner den som begås svik mot å følge med, sanke bevise og så er spillet over.

Er det i et forhold der man har store forpliktelser som barn og felles økonomi ville jeg sanket beviser og avslørt det. Er det ikke slik så holder det med en mistanke og at forholdet ikke er godt. Da bare avslutter man det.

Endret av Antiviruset
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stadig dusjing, er på badet i lengre perioder. Ofte på do eller et annet rom i små perioder( det er for å sjekke telefon).

• Liker 2
Skrevet

Om de ikke er tilgjengelig på snap så er det fordi de er logget på en annen konto…

• Liker 3
Skrevet

Fant kondomer i sokkeskuffen hans

Skrevet

På verst mulig måte sønnen 14 år gammel oppdaget moren med en kamerat av meg, han skulle egentlig vært ute men måtte hjem for å hente noe og ja det var det ekteskapet, han ringte meg minutter etterpå.

Lang historie kort skillsmisse for oss og terapi for guttungen som var rasene på mora i mange år, og nei jeg pratet aldri stygt om eksen min til han til tross for at jeg også var sint og såret.

Anonymkode: bebce...38d

• Liker 5
Skrevet

Fikk seg ny jobb

Kjøpte bare merkeklær.. 

Pyntet seg før jobb…… 

Jobbet overtid og overtid

Snakket mye om sin kvinnelige sjef! 

Dro på jobbtur og var borte i 4 dager. Fikk ikke tak i han på denne turen! Aner ikke noe! 

Han var utro men nektet i ettertid! Kom angrende hjem å latet som ingenting! 

Anonymkode: 5bd88...468

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...