Gjest våt snuppe Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 I dag tok jeg og kjæresten noen bilder under samleie. Da jeg så på dem etterpå, begynte keg å stusse litt. Det rant av meg. På bildene kunne man se en slags tykk hvit væske(minner om sæd egentlig) som rant nedover utstyret til typen. Jeg vet at jeg pleier å bli våt, men det får være grenser! Kan heller ikke huske at det har sett slik ut før. Kan det være noen forandring eller noe som har skjedd? Andre som har opplevd liknende?
Gjest Aerlig Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Det som slår meg, er hvordan du kan tillate at det tas den type bilder av deg. Mange jenter har tillatt dette med kjærester, og når forholdet er slutt, har bildene havnet til almen beskuelse på Internett...
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Det som slår meg, er hvordan du kan tillate at det tas den type bilder av deg. Mange jenter har tillatt dette med kjærester, og når forholdet er slutt, har bildene havnet til almen beskuelse på Internett... ← Unødvendig svar! Det var sikkert bare en blanding mellom dere begges kroppsvæsker!
hecuba Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Det som slår meg, er hvordan du kan tillate at det tas den type bilder av deg. Mange jenter har tillatt dette med kjærester, og når forholdet er slutt, har bildene havnet til almen beskuelse på Internett... ← Hadde lite med saken å gjøre. Det er mange som tar bilder sammen, og det finnes lover mot hva man kan legge ut på nett uten tillatelse. Til trådstarter, det kan jo være at du har hatt denne typen kroppsvæske(vet ikke hva jeg skal kalle det) hele tiden, men ikke har vært klar over det før nå.
En lang kar Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Sånn type væske kommer det fra "fruen" min også. Dette tror jeg er helt normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå