AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Hvordan gå fram? Jeg har et års enhet i markedsøkonomi fra BI. ingen erfaring eller annen utdanning. (Søker bort fra butikk jobb). 31 år. Jeg får ikke svar og begynner å se det håpløst å søke i det hele tatt. Det er jo sikkert mange nok med både bachelor og erfaring i min alder. hva kan jeg gjøre for å komme inn på bransjen og bare få en start på å begynne å få litt erfaring ? drømmejobb: regnskapsmedarbeider. Anonymkode: 6a7fb...7ce
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Deg som jobber med regnskap. Hva var den første jobben din og hvordan fikk du den? ts Anonymkode: 6a7fb...7ce
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Prøv deg hos BDO, de har avdelinger i hele landet og har et fantastisk opplegg for opplæring av nyansatte. Tror kanskje de bare har oppstart i august, men det går jo an å høre med de. Anonymkode: 3b76b...f5c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Har du vurdert å prøve deg litt som freelancekonsulent? Mange små og mellomstore bedrifter og enkeltpersonforetak kan ha bruk for regnskapsfører til enkle oppgaver, spesielt på slutten av regnskapsåret, og da kan du få litt erfaring. Anonymkode: 065c0...140
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan gå fram? Jeg har et års enhet i markedsøkonomi fra BI. ingen erfaring eller annen utdanning. (Søker bort fra butikk jobb). 31 år. Jeg får ikke svar og begynner å se det håpløst å søke i det hele tatt. Det er jo sikkert mange nok med både bachelor og erfaring i min alder. hva kan jeg gjøre for å komme inn på bransjen og bare få en start på å begynne å få litt erfaring ? drømmejobb: regnskapsmedarbeider. Anonymkode: 6a7fb...7ce Men har du lært om regnskap når du har gått markedsføring da? Anonymkode: cc18c...7e1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 Vikarbyrå. Mange stillinger blir aldri lyst ut, og det er flust av jobber som regnskapsassistent. får man først en fot innenfor en bra plass, og viser at man er en dugelig ansatt så ordner det seg på sikt. Anonymkode: 67620...52b
Madah Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 Blir vanskelig uten relevant erfaring eller utdanning ja. Kanskje ta noen regnskapsfag på bachelornivå mens du søker? Beste er helt klart bachelor i økonomi med regnskapspesialisering slik at du har mulighet for å bli autorisert regnskapsfører. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå