Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte kjempegodt programmet til Ingrid Bjørnov på TV2 som heter Piano Piano - et slags morsomt, intelligent og musikalsk talk show med flere gjester og innslag av intelligent og profesjonell art. Jeg kjedet meg ikke et sekund.

For første gang på ganske så lenge følte jeg at en norsk kvinne kunne underholde meg fra TV, på en morsom, intelligent og sjarmerende måte. Det er sjelden jeg ser den kombinasjonen på TV..Jeg gleder meg til neste uke!

Hva synes andre som har sett programmet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte det ikke (det lille jeg så), men så er jeg mildt sagt ikke særlig begeistret for dama heller.

Skrevet

Jeg koste meg, passet veldig godt til humøret mitt der jeg lå på sofa'n med pleddet over meg, og var nesten i koma. Var litt mer søndagsunderholdning enn lørdagsunderholdning liksom. Men:

Lisa Stokke som sang "The winner takes it all" var helt fantastisk.

Skrevet

Lisa Stokke gjorde en fantastisk jobb, det samme gjorde Heine Totland (gift med Silje Nergaard).

Vi fikk også se Per Kristian Foss snakke om noe annet enn politikk (mat, sauser osv.) Det ble et kort møte med flere ulike og det var gøy. Så fikk vi se og høre Åsleik Engmark.

Noen over her sa "Sænsdags underholdning", men jeg synes ikke vi skal gå ned på kvalitet og standard bare fordi det er lørdag.

Jeg håper dette åprogrammet fortsetter framover og ikke blir tatt av plakaten bare fordi flertallet av nordmenn er D.D.E-kloner og sportsfans..

Lykke til Ingrid, jeg har stor tro på dette konseptet. Bli bare ikke for intelligent for da vil ikke nordmenn ha det.

Skrevet

det jeg mente med søndagsunderholdning var at det var høy "slappe av på sofa'n og bare lade opp før uka kommer mens jeg nynner med"- faktor, ikke at det var dårlig kvalitet.

Skrevet

Å ja...forstår :) Ellers er det selvfølgelig lov å ikke like dama eller programmet, men jeg ble bare så fornøyd over litt kvalitet at det gikk inn på meg (!)

Jeg har ikke likt Ingrid Bjørnov tidligere spesielt, men nå synes jeg hun har utviklet seg til mer feminin og med stil og sjarme. Greit å være intelligent men hun behøvde ikke være kjedelig for det. Nå er hun ikke det! Nå er hun mer morsom og uhøytidelig.

Dessuten pynter hun seg med høye heler, har trang kjole, make up og strass. Slikt liker jeg! :)

Skrevet

Nei, jeg syns det var dødsens kjedelig... Ikke noe for meg.

Skrevet
Gikk glipp av det desverre.........

Det går i reprise nå ;)

Skrevet

Synes det var veldig kjedelig jeg. Men jeg er ikke akkurat i målgruppen heller tror jeg... :roll:

Skrevet

Har ikke sett det og vil det heller ikke. Jeg har sett litt på noe hun har gjort før, der hun spiller piano på scenen, drar ut kjente svisker fra div klassiske (og ikke-klassiske) stykker. Jeg spiller piano selv, og er IKKE begeistret for dette. Føler meg litt streng nå... men å spille klassisk musikk, bare ta med de såkalte høydepunktene fra et verk, klippe og lime, mens publikum KLAPPER TAKTA!!!

:hår: klarer ikke å svelge slikt. Men jeg er ikke så begeistret for entertainer-stilen, og synes Beat for Beat er det verste mølet man kan finne på å vise på tv...

Skrevet

Jeg synes det var noe herk. Jeg er ikke stor fan av ingrid Bjørnov, men hadde forventet mer. Pinlige greier.

Skrevet

For å si det sånn så sovna jeg rett ette Per Kristian Foss, men fikk med meg i ørska at Lisa Stokke sang, og jeg kan bare ikke fordra henne. Men Ingrid Bs faste spalte i Henne er helt konge, men kommer nok ikke til å se programmet igjen.

Gjest -jente 34-
Skrevet

Jeg likte programmet svært godt og har sansen for det underfundige og noe intelligente. I et pludre-talkshow som dette kan hun ikke spille en hel klassisk symfoni, derfor blir pianospillet deretter også: hun må nødvendigvis klippe og lime litt, da det hører til programformen. Publikum er ikke i Gamle Logen for klassisk konsert, de er gjester i et talk show. :)

Jeg synes det er ypisk ufine og udannede nordmenn å ikke like dette. :roll:

Gjest Til Månekvinnen
Skrevet
Synes det var veldig kjedelig jeg. Men jeg er ikke akkurat i målgruppen heller tror jeg... :roll:

Hei Månekvinnen, hvem mener du er i målgruppen da?

Skrevet

Jeg hadde gledet meg veldig til dette, og storkoste meg på lørdagskvelden! Jeg har etter hvert fått stadig mer sansen for Ingrid Bjørnov, hun har en helt fantastisk måte å mikse og assosiere musikk på! Fantastisk! :klappe::klappe::klappe::klappe:

Husker ennå "rock vs opera" med Dollie - det er jo ikke mye å lure på hvem som spant sammen det!

Jeg er dø'imponert over Ingrid. Har aldri vært på noen av show'ene hennes, men skal absolutt følge med på PianoPiano. Jeg håper hun får fine seertall!

Det er mulig at månekvinnen ikke er i målgruppa, men vi som er i målgruppa for mye av det som går på TV, ja vi kan jo bare glede oss!

Skrevet

Dama er rasende flink musikalsk, og har en morsom og intelligent humor også - ingen tvil om det. Men dermed er det ikke sagt at jeg syntes dette programmet var spesilelt underholdende. Jeg kjedet meg litt og ble skuffet på grunn av det.

Skrevet
Hei Månekvinnen, hvem mener du er i målgruppen da?

Jeg er 20 år...ser for meg damer fra 25 og oppover kanskje? Samme som Beat for Beat målgruppa kanskje. Har bare på følelsen at Piano Piano ikke er så populært blandt 20 åringer. Iallfall ikke i min krets ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...